  • 321. Data: 2019-02-09 03:33:01
    Temat: Re: Stefan W
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-02-07, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Możesz sprowadzać sprawę ad absurdum, niemniej w Trójmieście jest jeden

    No chciałeś zawiadamiać sklepy to róznica ad absurdum a nie ad absurdum
    sprowadza się do pewnej subiektywnej oceny zakresu.

    > port lotniczy. Jeśli schizofrenik uzasadnionymi podejrzeniami co do
    > planów "dużej przemocy" mówi, że zamierza udać się na lotnisko i kupić
    > bilet to margines błędu jest niewielki. Chodzi o pewne niepolityczne
    > lotnisko;)

    Nie rozumiem dlaczego upierasz się aby go od razu dopaść, gdy można go
    po prostu przed ewentualnym dopadnięciec sprawdzić. I wtedy ewentualnie
    dopaść ryzykując mniejsze kuku w przypadku gdyby brat szwagra Marjana
    jednak okazał się wrednym kutafonem.

    --
    Marcin

  • 322. Data: 2019-02-09 07:27:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Czyli wunika, że w sumie ZK dał upy włączając w to być może lekarza.
    > Ciekawe czy coś ktoś z tym zechce zrobić. Pewnie nie.

    Noc nie zrobią, chyba że na polityczne zamówienie od zera. ZK powie
    dokładnie to samo - to nie oni dali dupy i zrobili wszystko jak należy.

    Po prostu wynika z tego, że mamy państwo z kartonu, albo te tłumaczenia
    się kupy nie trzymają. Obstawiam to drugie.

    Shrek

  • 323. Data: 2019-02-09 07:35:40
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Czyli wunika, że w sumie ZK dał upy włączając w to być może lekarza.
    > Ciekawe czy coś ktoś z tym zechce zrobić. Pewnie nie.

    Teraz wiadomo, co się stało. Pytanie, czy dało się przewidzieć to
    wcześniej.

  • 324. Data: 2019-02-09 07:35:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No chciałeś zawiadamiać sklepy to róznica ad absurdum a nie ad absurdum
    > sprowadza się do pewnej subiektywnej oceny zakresu.

    Dobrze - masz mnie - tym niemniej jednak ostatnio wszystkie biedronki
    ewakuowali na jakimś znacznym obszarze w wyniku takiego alarmu. No i jak
    pisałem - port lotniczy w trójmieście jest jeden, więc specjalnej
    zagwozdki nie było. Byle krawężnik może taką zagadkę kryminalną rozwiązać.

    > Nie rozumiem dlaczego upierasz się aby go od razu dopaść, gdy można go
    > po prostu przed ewentualnym dopadnięciec sprawdzić.

    Ale co chcesz sprawdzać? No sprawdzili - popatrzyli w papiery i
    stwierdzili, że ok. Chciałbyś z nim lecieć jednym samolotem? Koleś
    deklaruje, że chce popełnić duży akt przemocy, deklaruje, że udaje się
    na lotnisko, wiadomo, że jest chory na schizofrenie paranoidalną... Co
    jeszcze trzeba, żeby stwierdzić, że stanowi poważne zagrożenie dla
    bezpieczeństwa lotu? Jeszcze raz - za dużo mniejsze głupoty ludzie
    dostają zakazy lotów.

    Shrek.

  • 325. Data: 2019-02-09 07:43:35
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 09.02.2019 o 07:35, Szrek pisze:
> [...]
    > jeszcze trzeba, żeby stwierdzić, że stanowi poważne zagrożenie dla
    > bezpieczeństwa lotu? Jeszcze raz - za dużo mniejsze głupoty ludzie

    szrek się nakręca, zaraz wybuchnie:))))))))))
    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"