  • 121. Data: 2019-01-29 15:30:32
    Temat: Re: Stefan W
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 29 Jan 2019 15:14:51 +0100, Stokrotka napisał(a):

    > NIe całkiem, za nieprawdziwe wiadomości niejedna stacja zapłaciła kary.

    W istocie, cała kurwizja drży przed ziobroturą, dlatego podaje wyłącznie
    wiadomości sprawdzone w kilku niezależnych źródłach.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 122. Data: 2019-01-29 16:35:04
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    > W istocie, cała kurwizja drży przed ziobroturą, dlatego podaje wyłącznie
    > wiadomości sprawdzone w kilku niezależnych źródłach.

    Akurat co do zatrudniania nieletnih okazało sie prawdą, skoro tyle stacji to
    podało.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 123. Data: 2019-01-29 16:44:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29-01-19 o 13:39, n pisze:

    > Ale zgłoszenia są nagrywane.

    I co z tego?

  • 124. Data: 2019-01-29 17:08:19
    Od: Lort <b...@g...w.ua>

    Kto: J.F. Gdzie: pl.soc.prawo
    Kiedy: 29.01.2019, 03:53:25

    https://www.youtube.com/user/stefmaster333

  • 125. Data: 2019-01-30 04:28:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 29-01-19 o 13:39, n pisze:
    >I co z tego?

    Mowisz, ze to nie funkcjonariusz publiczny, wiec klamac mu mozna do
    woli, i mocy prawnej to nie ma ?

    Ale jak powiem ze bomba jest podlozona, albo ze czlowiek lezy i czeka
    na karetke, albo nawet ze kolizja byla i chcemy droogowke, to sie
    nagle okaze, ze ma ?

    J.

  • 126. Data: 2019-01-30 20:43:03
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30-01-19 o 04:28, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup
    pl...
    > Mowisz, ze to nie funkcjonariusz publiczny, wiec klamac mu mozna do
    > woli, i mocy prawnej to nie ma ?

    Powiedz, gzie napisałem, że nie ma mocy prawnej?> Nie jest dowodem - moc
    prawna, to jakieś dziwne określenie, ale zakładam, że chodziło Ci o
    oświadczenie woli.

    > Ale jak powiem ze bomba jest podlozona, albo ze czlowiek lezy i czeka na
    > karetke, albo nawet ze kolizja byla i chcemy droogowke, to sie nagle
    > okaze, ze ma ?

    Sądzisz, że można by komuś postawić zarzut podłożenia bomby tylko na
    podstawie tego, że ktoś inny zadzwonił i poinformował o jej podłożeniu?
    Czy jednak uznał byś za racjonalne znalezienie tej bomby, jej szczątków
    (bo wybuchła) albo przynajmniej uzyskanie innego dowodu jej istnienia?

  • 127. Data: 2019-01-30 22:49:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 30-01-19 o 04:28, J.F. pisze:

    >Powiedz, gzie napisałem, że nie ma mocy prawnej?> Nie jest dowodem -
    >moc
    >prawna, to jakieś dziwne określenie, ale zakładam, że chodziło Ci o
    >oświadczenie woli.

    Jakiej woli ?
    Mowilismy chyba o zgloszeniu ... podejrzenia ? Informacji ?

> [...]
    >szczątków
    >(bo wybuchła) albo przynajmniej uzyskanie innego dowodu jej

    Nie, mowie o falszywym zgloszeniu bomby. Karalne jest.
    I jak sie zglosi na 112, to tez karalne ... czy i tym razem policja
    twierdzi, ze to nie ma mocy dowodowej ?

    J.

  • 128. Data: 2019-01-30 23:08:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30-01-19 o 22:49, J.F. pisze:

    > Jakiej woli ?
    > Mowilismy chyba o zgloszeniu ... podejrzenia ? Informacji ?

    Skoro Ty sam nie wiesz, o czy mówisz, to jakże ja mam to ustalić? :-D

    > Nie, mowie o falszywym zgloszeniu bomby. Karalne jest.
    > I jak sie zglosi na 112, to tez karalne ... czy i tym razem policja
    > twierdzi, ze to nie ma mocy dowodowej ?

    Wiele rzeczy jest karalnych, a jedynie niewielka ich część może stanowić
    dowód w sprawie.

  • 129. Data: 2019-01-30 23:44:54
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-01-30, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości grup
    > Nie, mowie o falszywym zgloszeniu bomby. Karalne jest.
    > I jak sie zglosi na 112, to tez karalne ... czy i tym razem policja
    > twierdzi, ze to nie ma mocy dowodowej ?

    Ale co rozumiesz przez zgłoszenie:
    a) nagranie tego zgłoszenia
    b) notatkę z tego zgloszenia
    c) ?

    --
    Marcin

  • 130. Data: 2019-01-31 07:11:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale co rozumiesz przez zgłoszenie:
    > a) nagranie tego zgłoszenia
    > b) notatkę z tego zgloszenia
    > c) ?

    Zapytaj się roberta co miał na myśli pisząc że info od matki nie jest
    dowodem uzyskanymn w toku czynności procesowej. Bo oczywiście ma rację,
    natomiast pytanie co chciał tym argumentem osiągnąć. Bo ja też moge
    napisać E=mc^2 i piszę prawdę, mam rację, tylko ni cholery nie wiadomo
    co to ma do rzeczy.

    Z kontekstu wynikało, ze skoro info od matki nie miało wartości dowodu
    to policja nie miała obowiązku nic z nim robić. Nie wiem - może teraz
    jak zawracasz dupę policji to trzeba przyprowadzić sprawcę i
    przeprowadzić postępowanie dowododowe za wczasu, własnym sumptem i na
    własny koszt, bo przecież policja nie będzie działała na podstawie jakiś
    niesprawdzonych plotek czy urojeń zgłaszającego. No i koniecznie w
    trzech egzemplażach - jeden dla policji i od razu dwa dla sądu, bo
    przecież funkcjonariujsze nie są od kserowania;)

    Pytanie JFa było na miejscu - skoro zgłoszenie od matki było
    "nieznaczące" bo to tylko jakieś info bez znamion dowodu, to tak samo
    należałoby potraktować info o bombie na lotnisku czy w samolocie, a nie
    robić ewakuację, zawracać głowę saperom i szukać zgłaszającego.

    Tłumaczenie, że mają dużo zgłoszeń jest za przeproszeniem z dupy wzięte.
    To może niech rozdają numerki i wqedług kolejności zgłoszeń załatwiają...

    Shrek