  • 111. Data: 2019-01-28 21:22:37
    Temat: Re: Stefan W
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Normalnie z treści telefonów na 112 nikt notatek nie sporządza.
    > Natomiast jakim trzeba być ..., żeby oczekiwać, ze jak ktoś informację o
    > czymś wyrzuci do kosza oczekiwać, że po dwóch tygodniach na nią odpisze?

    Wystarczy adresat, data i paragraf.

    Shrek

  • 112. Data: 2019-01-28 21:52:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28-01-19 o 21:22, Shrek pisze:

    > Wystarczy adresat, data i paragraf.

    Ale skąd weźmiesz te ane, jak uprzednio - jak sam zasugerowałeś -
    wywalisz materiały?

  • 113. Data: 2019-01-29 03:53:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 28.01.2019 o 02:31, J.F. pisze:

    >Na słabeusza nie wyglądał. Wręcz przeciwnie.

    kiepskie te filmy i nie zwrocilem uwagi - taki kafar ?

    > Wydaje mi się, że nawet bez broni byłby w stanie kogoś zabić.

    Nie tak latwo zabic golymi rekami.
    Choc w sumie ... przepusciliby mlotek w bagazu podrecznym ?

    Ale przeciez chorych psychicznie w spoleczenstwie duzo, chcesz jakis
    system tworzyc, zeby ich do samolotow nie wpuszczac ?
    I czemu tylko do samolotow - pociagi, autobusy, czy chocby kina to
    gorsze sa ?

    A moze bardziej niz chorych trzeba sie bac zdrowych, ale przestepcow ?

    J.

  • 114. Data: 2019-01-29 03:58:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2019-01-28, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >powiedzieć
    >w żartach, rozmowie z kolegą, innym dialogu, "bomba" i ma się
    >przesrane
    >z kretesem? Odważysz się powiedzieć do pani na bramce, lub
    >ochroniarza,
    >że udusisz kapitana lub stewardesę? :) I taka delkaracja ma ważyć
    >więcej
    >niż profil gościa ze stwierdzoną shizofrenią, historią napadów,
    >deklaracjami że coś wywinie i osobistą matką, która sama idzie na
    >policję i świadczy przeciwko niemu? Cos tu zdecydowanie nie klika.

    Ale zaraz
    -on w wiezieniu nie mowil, ze zamierza samolot porwac :-)
    -gorsza schizofrenia, czy ta historia napadow ?
    Bo wypuscisz bandyte, a jak on bedzie chcial samolot dla okupu porwac,
    albo znow na bank napadnie ?

    Tzn ?
    Pomacac staranniej na bramce ?

    J.

  • 115. Data: 2019-01-29 05:06:09
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-01-29, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale zaraz
    > -on w wiezieniu nie mowil, ze zamierza samolot porwac :-)

    Mówił zdaje się, że cos wielkiego wywinie, a jakby zrobić selekcje
    kategorii wielkiego wywijania to wybuchanie samolotów i pochodne się
    pewnie w pierwszej 10tce znajdą.

    > -gorsza schizofrenia, czy ta historia napadow ?

    Kombinacja.

    > Bo wypuscisz bandyte, a jak on bedzie chcial samolot dla okupu porwac,
    > albo znow na bank napadnie ?

    > Tzn ?
    > Pomacac staranniej na bramce ?

    Też, i poza bramką. Też ztaranniej sprawdzić bagaz. Pogadac z nim z 10
    min lub nawet krócej. Nie znam rzecz jasna gościa, ale jak nie jest
    zimnokrwistym, zrutynowanym mordercą, to taka rozmowa moze dużo dać i
    jeśli facet cos faktycznie planuje, to będzie to widac po jego
    zachowaniu.

    --
    Marcin

  • 116. Data: 2019-01-29 05:52:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.01.2019 o 03:53, J.F. pisze:

    > kiepskie te filmy i nie zwrocilem uwagi - taki kafar ?

    Filmy jak filmy - zdjęcia - raczej dobrze zbduowany i wysportowany a nie
    klasyczny kafar. Według danych z dużym doświadczeniem w napierdalance.

    > Nie tak latwo zabic golymi rekami.
    > Choc w sumie ... przepusciliby mlotek w bagazu podrecznym ?

    A mało to przypadków pobić śmiertelnych? Zresztą zeby na przykład porwać
    samolot wcale nie musisz na ogół zabijać.

> [...]
    > gorsze sa ?
    >
    > A moze bardziej niz chorych trzeba sie bac zdrowych, ale przestepcow ?

    Masz kombo z przecieliem, że koleś planuje coś wielkiego. Normalnie of
    tego, żeby takich samotnych wilków wyławiać jest ABW. Tu mieli
    informacje i je defacto zignorowali.

  • 117. Data: 2019-01-29 06:12:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale skąd weźmiesz te ane, jak uprzednio - jak sam zasugerowałeś -
    > wywalisz materiały?

    Nie denerwuj się. Rzeczywiście mój błąd - skoro nawet notatki nie ma to
    rzeczywiście nie ma jej jak wyrzucić;)

    Shrek

  • 118. Data: 2019-01-29 12:26:52
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 28 Jan 2019 15:44:47 +0100, Stokrotka napisał(a):

    > To już wcześniej gadali, nie tylko w Teleexpressie.

    Przecie gadają tylko dla zysku, dlatego wiarygodna jest tylko zawartość
    akt; przynajmniej tak było w sprawie Stachowiaka.
    Nigdy nie uwierzę, że Robert jest hipokrytą i zmienia poglądy w zależności
    od sytuacji.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 119. Data: 2019-01-29 13:39:15

    Ale zgłoszenia są nagrywane.

    -----

  • 120. Data: 2019-01-29 15:14:51
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    > Przecie gadają tylko dla zysku, ....

    NIe całkiem, za nieprawdziwe wiadomości niejedna stacja zapłaciła kary.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)