  • 11. Data: 2009-09-09 15:22:35
    Temat: Re: Stawiennictwo w prokuraturze i spóźnienie prokuratora.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:h88cuq$a9t$1@node2.news.atman.pl...

    > czyli co prosic o pelnomocnictwo ?

    Nie. W razie nieobecności prokuratora udać się do sekretariatu.

  • 12. Data: 2009-09-09 16:27:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "Icek" <i...@d...pl> napisał w wiadomości

    > Nie. W razie nieobecności prokuratora udać się do sekretariatu.

    O ile uda ci się do niego wejść.

  • 13. Data: 2009-09-09 18:19:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > O ile uda ci się do niego wejść.

    Mógłbyś to rozwinąć?

  • 14. Data: 2009-09-09 19:11:29
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Icek wrote:

> [...]
    >
    > Skladam skarge na prokuratora prokuratury rejonowej do prokuratora
    > okregowego.
    >
    > Dostaje odpowiedz:
    >
    > "niestety nie dochowal Pan starannosci gdyz zawiadomienie o chorobie
    > widnialo na drzwiach prokurator, ktorej nie bylo. Ponadto informacja
    > byla dostepna w sekretariacie."
    >
    > Wyszlo, ze i tak zawsze winny jest obywatel. Do dupy z taka
    > instytucja. Nie wazne, ze sekretariat maja czynny od 10 a glupi ciec
    > nie chcial mnie wpuscic poza bramke bez telefonicznej zgody
    > prokuratora (bo taka jest tam procedura)

    odpisałes im?

  • 15. Data: 2009-09-12 12:20:10
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Mógłbyś to rozwinąć?

    no pisalem jaki ja mialem problem. "Zaproszony" bylem na 9 a sekretariat
    czynny od 10 i ciec mnie nie wpusci do budynku

    Icek

  • 16. Data: 2009-09-12 12:28:52
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > odpisałes im?

    tak to otrzymalem

    "pana pismo nie wnosi nic nowego do sprawy, kolejne nic nie wnoszace bedzie
    pominiete i nie otrzyma Pan odpowiedzi"

    Icek

  • 17. Data: 2009-09-12 17:27:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > no pisalem jaki ja mialem problem. "Zaproszony" bylem na 9 a sekretariat
    > czynny od 10 i ciec mnie nie wpusci do budynku

    To żądasz rozmowy z dyżurnym prokuratorem. Ten w godzianch urzedowania
    prokuratury dostępny w sensownym czasie być musi.

  • 18. Data: 2009-09-14 07:41:46
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Sat, 12 Sep 2009 14:28:52 +0200, Icek napisał(a):

    > tak to otrzymalem
    >
    > "pana pismo nie wnosi nic nowego do sprawy, kolejne nic nie wnoszace bedzie
    > pominiete i nie otrzyma Pan odpowiedzi"

    O fuck ... ale jazda.
    Czy naprawdę z polski wyjechali już wszyscy normalni i myślący?

  • 19. Data: 2009-09-15 09:56:29
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > To żądasz rozmowy z dyżurnym prokuratorem. Ten w godzianch urzedowania
    > prokuratury dostępny w sensownym czasie być musi.

    nastepnym razem bede prosil o dyzurnego ;)

    Icek

  • 20. Data: 2009-09-15 09:58:10
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > O fuck ... ale jazda.
    > Czy naprawdę z polski wyjechali już wszyscy normalni i myślący?

    sprawa jest zupelnie inna. Jak sie okazalo pozniej to ta choroba pani
    prokurator byla zaplanowana bo pani prokurator byla nieobecna od
    poprzedniego tygodnia. Poniedzialek nie byj jej pierwszym dniem
    nieobecnosci.

    No ale co ja biedny obywatel moge. Jak zawsze okazuje sie, ze prokurator to
    swieta krowa, wszystko moze i nikt go nie ruszy.

    Icek