  • 51. Data: 2005-12-20 14:23:24
    Temat: Re: Stane przed sadem za posiadanie polowki ziola (marihuany)
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:dnfh46$57e$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:dnfecj$n7c$1@inews.gazeta.pl...

    > Niepotrzebnie się obawiasz, bo zrozumiałem tak jak Kira, że pisząc
    > "fizycznej" chodzi Ci o "w ogóle".

    no to spox, chodzi mi o uzaleznienie przez organizm, fizyczne takie jak
    w przypadku heroiny czy dlugotrwalego uzywania kokainy, amfetaminy itd.

    Pozdrawiam

    P.

  • 52. Data: 2005-12-20 14:25:40
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Fizzzi op.pl>" <<f...@...i.e.c.h.cespamuwieszcozrob.> napisał w
    wiadomości news:op.s1mxrtk2458oak@localhost...

    > 1. fizycznie uzaleznia nie tylko heroina

    tak, ale jezlei chodzi o proszki to naprawde dlugo trzeba uzywac by organizm
    sie uzaleznil

    > 2. marihuana tez uzaleznia fizycznie
    > IMHO

    nie prawda

  • 53. Data: 2005-12-20 14:30:16
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Zaraz, jakie znaczenie ma to JAK uzalezniaja narkotyki? W sensie
    > pocieszenia dla palaczy ziola? Truja sie ale NIE SA uzaleznieni... no tak,
    > to pocieszajace.Mam kumpli ktorzy bez bucha nie rozpoczynaja i nie koncza
    > dnia o srodku dnia nie mowiac - z zewnatrz wygladaja na stuprocentowych
    > narkomanow - rozumiem wiec, ze robia to dla przyjemnosci (belkotliwa mowa,
    > chwiejny krok, ogolne rozmazanie) i w kazdej chwili moga przestac? Heh...
    > jak na nich chwile popatrze to przestaje palic ziolo zanim zaczalem - cos
    > w tym jest :D

    to ze ktos wyglada jak menel nie znaczy ze jest narkomanem, to ze ktos lubi
    przesiadywac
    caly dzien gdzies n aprzystankach, dworcacg itp rowniez o tym nie swiadczy,
    bardzo czesto
    zachowanie po marihuanie jest wyoolbrzymione <udaja ze cos im jest a tak
    naprawde nic > bo rzadko kiedy cokolwiek
    to robi. Chyabze jest czyms nasaczone.
    Jak dla mnei szkoda płuc.

    P.

  • 54. Data: 2005-12-20 20:39:21
    Od: Fizzzi <f...@...i.eszcozrob.op.pl>

    On Mon, 19 Dec 2005 13:41:04 +0100, Przemek R...
    .pl> wrote:

    > i to ma byc dowod na to ze palac marihuane zaczyna cie ciagnac do
    > heroiny?
    >
    > P.

    nie

  • 55. Data: 2005-12-20 20:54:31
    Od: Fizzzi <f...@...i.eszcozrob.op.pl>

    On Mon, 19 Dec 2005 13:40:11 +0100, Przemek R...
    .pl> wrote:

    > nie, to jest wlasnie uzalezneinie psychicne, dokladnie takie jakie
    > wystapi
    > zarowno przy uzalezneiniu od komputera czy chocbyu od kawy,

    > jw.

    komputer nie dziala bezposrednio na mozg , a kawa i marihuana tak.
    Od kawy tez mozna uzaleznic sie fizycznie, tak jak od kazdej substancji
    psychoaktywnej.

    > nie. Zobacz co sie dzieje z organizmem po wilokrotnym wzieciu heroiny
    > wowczas zobaczysz czym jest uzelzneinie fizyczne organizmu.
    >
    > P.

    wiec co sie dzieje po heroinie bo bralem ja. Nawet kilka razy w tygodniu.
    I co z tego ?
    To znaczy ze pisze nie prawde ? (wg. twojego myslenia - tak)
    Po co prosisz zeby Ci to udowodnic skoro nie potrafisz docieraja do Ciebie
    fakty !?
    Bez urazy ale mam wrazenie ze jestes niekumaty, przepraszam ale takie mam
    wrazenie.
    A twoja riposta jest na poziomie dziecka z przedszkola - (piszesz nie masz
    racji bo nie).
    Moze napiszesz na czym wg. Ciebie polega roznica miedzy uzaleznieniem
    fizycznym a psychicznym ?
    pozdrawiam

  • 56. Data: 2005-12-21 00:59:15
    Od: Viator <p...@w...pl>

    On Tue, 20 Dec 2005 21:54:31 +0100, Fizzzi <f...@...i.eszcozrob.op.pl>
    wrote:

    > Moze napiszesz na czym wg. Ciebie polega roznica miedzy uzaleznieniem
    > fizycznym a psychicznym ?

    nie zartuj, ze nie czujesz tej roznicy. przy uzaleznieniu psychicznym masz
    kiepskie samopoczucie, jestes rozdrazniony, zle ci po prostu i jestes zly
    na caly swiat, nie mozesz jasno myslec itp. przy uzaleznieniu fizycznym
    masz drgawki, pocisz sie, masz zimne rece, napieprza cie baniak, zbiera ci
    sie na wymioty itp.

  • 57. Data: 2005-12-21 13:16:07
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > wiec co sie dzieje po heroinie bo bralem ja.

    mozesz po polsku napisac?

    > Nawet kilka razy w tygodniu. I co z tego ?
    > To znaczy ze pisze nie prawde ? (wg. twojego myslenia - tak)

    mozesz rozwinac? co wedlug mojego myslenia? Ja palilem marihuane i to nie
    jeden raz ale NIGDY
    absolutnie NIGDY organizm nie upomnial sie o nia.

    > Po co prosisz zeby Ci to udowodnic skoro nie potrafisz docieraja do Ciebie
    > fakty !?

    faktem jest ze to nie marihuana a twoja glupota sklonila cie do brania
    heroiny

    > Moze napiszesz na czym wg. Ciebie polega roznica miedzy uzaleznieniem
    > fizycznym a psychicznym ?

    Viator napisał.

    jak dla mnie eot

  • 58. Data: 2005-12-21 14:23:42
    Od: Piotrek Roczniak <p...@r...net>

    Dnia 21.12.2005 Przemek R... <przemyslaw.rokicki@tnijtnijtnijjkochanietnij.\
    gazeta.pl> napisal/a:

> [...]
    > absolutnie NIGDY organizm nie upomnial sie o nia.

    > faktem jest ze to nie marihuana a twoja glupota sklonila cie do brania

    Jak zwykle Przemku. Gdy tylko kończą Ci się argumenty, zaczynasz wymyślać
    rozmówcom od głupców, czepiasz się gramatyki, ortografii (mimo że sam
    potrafisz niezłe babole nabździć) i proponujesz eot. Jak zwykle.

    --
    Piotrek

  • 59. Data: 2005-12-21 17:06:31
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jak zwykle Przemku. Gdy tylko kończą Ci się argumenty, zaczynasz wymyślać
    > rozmówcom od głupców, czepiasz się gramatyki, ortografii (mimo że sam
    > potrafisz niezłe babole nabździć) i proponujesz eot. Jak zwykle.

    a gdzie ja cwoku komus zwrocilem uwage odnosnie ortografii, gramatyki, lub
    nazwalem glupcem ?

    Koles wyzej zdefiniowal uzaleznienie psychiczne i fizyczne, nie ma potrzeby
    wiec tego powtarzac,
    palilem mar. nigdy organizm sie nie domagal wiecej, istnieje sporo
    publikacji fachowych gdzie jasno jest okresalone ze marihuana
    nie uzaleznia fizycznie co najwyzej uszkadza mozg przy baaardzo dlugim
    korzystaniu
    i powoduje przejściowe obniżenie zdolności koncentracji i zapamiętywania to
    jest stwierdzenie naukowcow z Carleton University w Ottawie .

    P.

  • 60. Data: 2005-12-21 19:09:40
    Od: Fizzzi <f...@...i.eszcozrob.op.pl>

    On Wed, 21 Dec 2005 14:16:07 +0100, Przemek R...
    .pl> wrote:

    > mozesz po polsku napisac?

    > mozesz rozwinac? co wedlug mojego myslenia? Ja palilem marihuane i to nie
    > jeden raz ale NIGDY
    > absolutnie NIGDY organizm nie upomnial sie o nia.

    moze paliles samosiejke albo majeranek :)

    > faktem jest ze to nie marihuana a twoja glupota sklonila cie do brania
    > heroiny

    > Viator napisa?.
    >
    > jak dla mnie eot

    Uwazasz ze jesli cos ma slabszy tzw "with-drawal syndrom" to znaczy ze nie
    uzaleznia fizycznie ?