  • 31. Data: 2005-12-11 16:40:34
    Temat: Re: Stane przed sadem za posiadanie polowki ziola (marihuany)
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Adam Kuc napisał(a):

    > fizycznie uzaleznia jedynie heroina.
    > nie znacie sie to nie wypowiadajcie sie. Pewnie na oczy nie widzieliscie
    > nawet marihuany.

    Zaraz, jakie znaczenie ma to JAK uzalezniaja narkotyki? W sensie
    pocieszenia dla palaczy ziola? Truja sie ale NIE SA uzaleznieni... no
    tak, to pocieszajace. Mam kumpli ktorzy bez bucha nie rozpoczynaja i nie
    koncza dnia o srodku dnia nie mowiac - z zewnatrz wygladaja na
    stuprocentowych narkomanow - rozumiem wiec, ze robia to dla przyjemnosci
    (belkotliwa mowa, chwiejny krok, ogolne rozmazanie) i w kazdej chwili
    moga przestac? Heh... jak na nich chwile popatrze to przestaje palic
    ziolo zanim zaczalem - cos w tym jest :D

  • 32. Data: 2005-12-11 19:58:31
    Od: "Fizzzi op.pl>" <<f...@...i.e.c.h.cespamuwieszcozrob.>

    On Sun, 11 Dec 2005 17:40:34 +0100, Juzek Kocimientka
    <k...@i...pl> wrote:

> [...]

    1. fizycznie uzaleznia nie tylko heroina
    2. marihuana tez uzaleznia fizycznie
    IMHO

  • 33. Data: 2005-12-12 10:53:19
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości

    > z strzykawka to tez bym wybral tlumaczenie w stylu "zapalilem marihuane i
    > tak sie dalej automatycznie potoczylo". Latwo wine zwalic na co innego.

    A najsmieszniejsze jest to ze u nich nie zaczelo sie wcale od marichuany,
    lecz juz w podstawowce uciekali zapewne z lekcji na papieroska/tanie wino -
    tak naprawde to narkotyki legalne czyli pety i alkohol sa pierwszym krokiem
    do uzaleznienia - ale tego nikt nie bierze pod uwage bo panstwo czerpie z
    tego zyski

    Jacek

  • 34. Data: 2005-12-12 10:57:16
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Juzek Kocimientka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jak na nich chwile popatrze to przestaje palic ziolo zanim zaczalem - cos

    I to jest wlasnie herezja :) Nie wiem co ci kumple pala, ale sadzac po tym
    co piszesz to na pewno nie jest maruchuana.

    Zaraz, jakie znaczenie ma to JAK uzalezniaja narkotyki? W sensie
    pocieszenia dla palaczy tytoniu i picia alkoholu? Truja sie ale NIE SA
    uzaleznieni... no
    tak, to pocieszajace. Mam kumpli ktorzy bez piwka albo papierosa nie
    rozpoczynaja i nie
    koncza dnia o srodku dnia nie mowiac - z zewnatrz wygladaja na
    stuprocentowych palaczy i alkoholikow - rozumiem wiec, ze robia to dla
    przyjemnosci
    (belkotliwa mowa, chwiejny krok, ogolne rozmazanie) i w kazdej chwili
    moga przestac?

    Sek w tym ze wszystko jest dla ludzi, marichuana rowniez - tak jak papierosy
    i alkohol. Tyle ze sam alkohol jest duzo bardziej toksyczna substancja niz
    sama marichuana, ale nikt nie namawia do zaprzestania picia a wrecz
    przeciwnie - panstwo czerpie z tego zyski, klienci kupuja i sie uchlewaja a
    dla nas to normalne.

    Jacek

  • 35. Data: 2005-12-12 14:02:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R... wrote:

    > sluchaj jak masz takie brednie wypisywac to nic nie pisz, nie ma fizycznej
    > moliwosci uzalezneineia sie od marihuany.

    Fizyczna zależność od jakiejś konkretnej substancji chemicznej to tylko
    jedno z możliwych uzależnień.

    Są jeszcze - znacznie gorsze - uzależnienia psychiczne. A 'trawka'
    zdecydowanie ma skutki, od których można się uzależnić.

    Inna sprawa jaka jest cena takiego pół grama suszu - może imć gardziej
    lekko przesada? (na cenach marihuany się nie znam - pozostaję wierny
    heratom czarnym, zielonym; no, czasem także mam kontakt z trawą...
    cytrynową - tworzy boską kompozycję z zieloną senchą w herbatce Yamamoto
    :D )

  • 36. Data: 2005-12-12 14:04:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Artur Drzewiecki wrote:

    > drugie ja nie toleruję zapachu dymu tytoniowego i innego tego typu. :-)
    > Czyli niech oni sobie palą, ale tak samo, jak palacze tytoniu, czyli nie
    > w miejscach, gdzie palenie jest zabronione. :-)

    Howgh!

    Z tym że jeśli ten palił poza miejscami publicznymi, to ja bym głosował
    za tym, żeby zebrać parę tuzinów cholernych palaczy, dymiących na
    ulicach i na przystankach, i ukarać ich zamiast jednego 'stonera' ;)

  • 37. Data: 2005-12-12 14:07:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    castrol wrote:

    > Sek w tym ze wszystko jest dla ludzi, marichuana rowniez - tak jak
    [pac!]

    mariHuana

  • 38. Data: 2005-12-12 20:16:08
    Od: "Sonn" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > ze to na wlasny uzytek.

    To ci się kolego ustawy coś ten nie tego. Ten przepis nie obowiązuje
    bodajże od 1997 r. Nie ma już czegoś takiego jak "posiadanie na własny
    uzytek". Karalne jest posiadanie jakiejkolwiek ilości

    --
    Niesprawiedliwości znoś cierpliwie..... ale do czasu !

    Pozdrawiam: Sonn

  • 39. Data: 2005-12-16 11:53:49
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 12 Dec 2005 15:07:56 +0100,
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> screamed:

    A tak naprawdę to marijuana. (:

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:223B ]
    [ 12:53:16 user up 10827 days, 0:48, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    A job worth doing is worth complaining about.

  • 40. Data: 2005-12-17 15:49:06
    Od: "Fizzzi op.pl>" <<f...@...i.e.c.h.cespamuwieszcozrob.>

    On Mon, 12 Dec 2005 15:02:51 +0100, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

> [...]
    > zdecydowanie ma skutki, od których można się uzależnić.
    >
    > Inna sprawa jaka jest cena takiego pół grama suszu

    pol grama kosztuje 15zl srednio w polsce (przynajmniej w warszawie i
    okolicach)