  • 21. Data: 2013-04-22 13:53:07
    Temat: Re: Stalking przez Orange
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-04-22 12:02, Użytkownik Zbynek Ltd. napisał:

    > Swego czasu, jak dzwonili różni telesprzedawcy, to mówiłem "chwileczkę",
    > i kładłem słuchawkę obok telefonu. Rzeczywiście ilość dzwoniących po
    > jakimś czasie się zmniejszyła. Jeden taki po 5 minutach zadzwonił znowu
    > i mówił, że "chyba coś nas rozłączyło". Nie poniał aluzju :-)

    Tylko jeden ?
    Nie wymagaj cudów od ludzi którzy z jednej strony są sprytni bo
    nie poszli do łopaty tylko mają miejsce pracy w biurze ale z drugiej
    strony oni w tym biurze robią za automaty (normy wykonanych rozmów,
    normy "podpisanych" umów i w dodatku za najniższą legalną stawkę.

    > Wiszenie na słuchawce minutami, czy jak Ty, kwadransami, przekracza moje
    > możliwości cierpliwości. Hmm... może ktoś opracuje bota reagującego na
    > słowa kluczowe i odpowiadającego co jakiś czas w miarę logicznie? :-D

    Ja rozumiem że nie każdy chce tracić swojego cennego czasu, ale
    od kiedy miałem okazję porozmawiać prywatnie z człowiekiem
    który pracował "na słuchawce" i wyjaśnił mi tajniki tego "zawodu"
    nie żałuje tego czasu. Wiem że ich ten czas boli bardziej niż mnie.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2013-04-22 14:09:28
    Temat: Re: Stalking przez Orange [OT]
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 22/04/2013 12:01, ikarek wrote:
    > Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ponieważ u mnie komputer jest włączony cały czas (serwer domowy),
    > to wrzuciłem do niego modem i napisałem niewielki programik, który
    > blokuje wszystkie połączenia, za wyjątkiem tych z listy dozwolonych
    > numerów (tzn. odbiera je i natychmiast rozłącza, bo provider MAPI
    > z Windowsa nie potrafi odrzucać bez odbierania).

    Nie potrafi bo sie nie da. Jak sobie wyobrazasz odrzucenie połączenia na
    linii analogowej? Dopiero w ISDN lub VoIP masz to zaimplementowane.

    > Widziałem też urządzonko na e-bay za ok $50, pełniące identyczną
    > funkcję - nie wymagające komputera i zasilane prądem z linii
    > telefonicznej. Myślę, że też by się sprawdziło :) ale zniechęciły mnie
    > duże koszty przesyłki z USA.

    Przenies numer na VoIP a taką usługę bedziesz miał w standardzie.

    c.

  • 23. Data: 2013-04-22 16:25:57
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    RadoslawF napisał(a) :

> [...]
    > który pracował "na słuchawce" i wyjaśnił mi tajniki tego "zawodu"
    > nie żałuje tego czasu. Wiem że ich ten czas boli bardziej niż mnie.

    I ja nie mam przeciw osobie dzwoniącej nic osobistego, to nie jej
    wina. Sam znam "tajemniczego klienta" czy też osobę z telecentrum,
    czy też innej dezinfolinii. Student żadnej pracy się nie boi ;-)

    O ile pojedynczy przypadek można zignorować, to wielokrotność
    "przypadków" z tej samej firmy jest już nękaniem.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 24. Data: 2013-04-22 16:29:32
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "Cezar" <c...@t...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Nie potrafi bo sie nie da. Jak sobie wyobrazasz odrzucenie połączenia na
    > linii analogowej? Dopiero w ISDN lub VoIP masz to zaimplementowane.

    Nie znam się na telefonii, sprawdziłem tylko, co działa, a co nie :)

    > Przenies numer na VoIP a taką usługę bedziesz miał w standardzie.

    A czy mogę mieć na linii telefonicznej internet ADSL z tepsy/netii/itp.
    i jednocześnie numer na VoIP?

    Po drugie, czy VoIP będzie wycinał też numery bez identyfikacji,
    "prywatne", "poza obszarem", itd. - czyli 100% działał jak "biała lista"
    numerów?

  • 25. Data: 2013-04-22 17:07:37
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    > A czy mogę mieć na linii telefonicznej internet ADSL z tepsy/netii/itp.
    > i jednocześnie numer na VoIP?

    Tego nie wiem. Trzeba by zapytac tepse/netie/itp. Przypuszczam ze nie...
    Zawsze mozna wystapic o nowy numer a stary przeniesc do VoIP. Utzymanie
    numeru u operatora VoIP z reguly nic nie kosztuje lub kosztuje bardzo
    malo (kilka zl/rok)

    > Po drugie, czy VoIP będzie wycinał też numery bez identyfikacji,
    > "prywatne", "poza obszarem", itd. - czyli 100% działał jak "biała lista"
    > numerów?

    To zalezy od operatora VoIP. Takie informacje ida w sygnalizacji I mozna
    z tym zrobic co sie tylko chce.

    c.

  • 26. Data: 2013-04-22 21:44:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 22 Apr 2013, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > To nie takie proste do końca, bo Polska Telefonia Komórkowa
    > Centertel Sp. z o.o. również posługuje się (i to dłużej niż TPSA) marką Oranżeee

    Co nie zmienia faktu iż Orange jest marką, nie może więc być
    właścicielem czegokolwiek.

    pzdr, Gotfryd

  • 27. Data: 2013-04-22 22:51:27
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    /.../
    > To nie takie proste do końca, bo Polska Telefonia Komórkowa Centertel
    > Sp. z o.o. również posługuje się (i to dłużej niż TPSA) marką Oranżeee

    A czyją własnością jest Centertel?

  • 28. Data: 2013-04-23 09:38:34
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 22.04.2013 22:51, Smok Eustachy pisze:
    > /.../
    >>
    > A czyją własnością jest Centertel?

    Nie wiem, WikiPedia twierdzi, że od 2005 34% udziałów wykupiła tepsa, a
    wcześniej je miał france telecom. Ale nie wiem kto ma pozostałe 66%.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 29. Data: 2013-04-23 10:59:40
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a) :
    > Baba podaje nazwisko i imię. Wypytywana odpowiada, że nie przetwarza
    > moich danych osobowych, ponieważ nie ma mojego nazwiska i adresu,
    > tylko sam numer telefonu i informację, że byłem klientem TegoPSA.

    Od wysłania tej wiadomości dziś miałem już trzeci telefon. Teraz mam
    nagranie, jak pan przyznaje że oprócz numeru telefonu i daty
    kończenia się abonamentu ma także moje imię i nazwisko.
    Czyli w zasadzie wystarczające dane osobowe. No to działamy dalej.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 30. Data: 2013-04-23 15:01:53
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 23 Apr 2013, Zbynek Ltd. wrote:

    > Od wysłania tej wiadomości dziś miałem już trzeci telefon. Teraz mam
    > nagranie, jak pan przyznaje że oprócz numeru telefonu i daty kończenia się
    > abonamentu ma także moje imię i nazwisko.

    Dla ścisłości, mieć to on je jak najbardziej może (w roli przestawiciela
    firmy z którą miałeś umowę), w odróżnieniu od pytania czy wolno mu je
    wykorzystywać.

    pzdr, Gotfryd