  • 31. Data: 2013-04-23 21:55:33
    Temat: Re: Stalking przez Orange
    Od: jakbysiedalo <z...@g...com>

    poprosze o kontakt gg: 145561
    createmodeon

  • 32. Data: 2013-04-23 22:49:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 kwietnia 2013 21:55:33 UTC+2 użytkownik jakbysiedalo napisał:
    > poprosze o kontakt gg: 145561
    >
    > createmodeon

    Kogo prosisz?

  • 33. Data: 2013-04-24 10:33:18
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 23.04.2013 22:49, Kris pisze:

    > Kogo prosisz?

    Oranże. Czeka na oferty.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 34. Data: 2013-04-26 18:19:50
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-04-22 10:31, m pisze:
    > Mam wrażenie że dopiero jak tak zacząłem robić, tj przeciągać rozmowy do
    > godziny, dwóch.... to mnie wpisali na jakąś czarną listę i przestali (tj
    > nie tylko Orange ale telefonokrążcy w ogólności) mnie niepokoić.
    i po co opowiadasz takie brednie?

  • 35. Data: 2013-04-26 22:00:45
    Od: m <m...@g...com>

    On 04/26/2013 06:19 PM, Jawi wrote:
    > i po co opowiadasz takie brednie?

    Dlaczego brednie?

    p. m.

  • 36. Data: 2013-04-27 01:17:13
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-04-26 22:00, m pisze:

    > Dlaczego brednie?

    Jak rozwiązalam umowę z tepsą i już nic od nich nie chciałam to mnie
    codziennie gnębili.
    Podnosze słuchawkę, a tam gadająca szczekaczka. Miałam jeszcze miesiąc,
    a nie mogłam dzięki tym chamom rozmawiać.
    Przerzuciłam się na bramkę voip i bardzo sobie chwalę. Z bramki
    odwalałam rozmowy na stacjonarne (nawet za granicę) a na komórki z
    komórkowego. Teraz mam za 10 zł. nielimitowane rozmowy na numery
    stacjonarne w Play (oraz na niektóre infolinie z numerem kierunkowym),
    więc bramka narazie odłączona.
    Jak mi będzie potrzebna to podłaczę do routera.

    --
    animka