  • 11. Data: 2008-06-02 20:21:11
    Temat: Re: Stacja bazowa GSM/UMTS- jak z tym walczyć?
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał

    > Tak?
    > To może podasz czym się różnią ?

    Co najmniej długością.

    > Mówisz, że telefony komórkowe pracują w zakresie promieniowania
    > rentgenowskiego?

    Nie, mówię że są różne rodzaje fal EM i mają one różne działanie.
    Dlatego porównywanie fali emitowanej przez żarówkę i fali
    emitowanej przez BTS nie ma sensu.

  • 12. Data: 2008-06-02 20:26:06
    Od: "SMi" <b...@m...pl>

    Skoro mikrofale są takie zdrowe, w takim razie postawcie sobie BTS'a nad
    swoimi głowami...
    A najlepiej w sypialni.

    I tylko wcześniej napiszcie mi, dlaczego to jest takie zdrowe.

    Proponuję lekturę pt. "smog elektromagnetyczny" i "oddzialywanie mikrofal na
    organizmy zywe"

    W języku ang. jest wystarczająco dużo róznych opracować badań, żeby mieć
    pewność.

    A wam wystarczy tylko dobry marketing... i już we wszystko wierzycie...

    Rozbawiony do łez
    SMi

  • 13. Data: 2008-06-02 20:36:15
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:
    [..]
    > czyli trzeba by było zwołać walne zebranie i podjąć uchwałę zakazującą
    > Zarządowi wyrażenia zgody. Tu już musisz zajrzeć do Waszego statutu, bo
    > tu różne bywają unormowania.

    A zakazywać sobie mogą do woli i jeszcze trochę, a operator jak się
    uprze to pójdzie do sądu i uzyska nakaz udostępnienia nieruchomości.

    I wszystko na temat :)

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 14. Data: 2008-06-02 20:38:47
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 2 Jun 2008 22:26:06 +0200, SMi napisał(a):

    > Skoro mikrofale są takie zdrowe, w takim razie postawcie sobie BTS'a nad
    > swoimi głowami...
    > A najlepiej w sypialni.

    Zrozum ciemna maso, że fale rozchodzą się poziomo i w miejscu gdzie stoi
    stacja bazowa promieniowanie jest NAJMNIEJSZE. Mnie tego uczyli na fizyce,
    podejrzewam ze gdybys uczęszczał do szkoły i słuchał na lekcjach, to też
    nie miałbyś wątpliwości.

    > I tylko wcześniej napiszcie mi, dlaczego to jest takie zdrowe.

    To nie jest zdrowe. Żadne promieniowanie działające na człowieka nie jest
    zdrowe. Kwestia wybrania mniejszego zła, w tym wypadku mniejszym złem jest
    mieć taką stację nad głową niż 50 metrów dalej.

    > Proponuję lekturę pt. "smog elektromagnetyczny" i "oddzialywanie mikrofal na
    > organizmy zywe"

    Zapomniałeś dodać do tej listy "Nasz Dziennik". Pozatym porównaj może moc
    takiego promieniowania z mocą tego stosowanego w eksperymentach o których
    piszą artykuły.

    > W języku ang. jest wystarczająco dużo róznych opracować badań, żeby mieć
    > pewność.

    A gdzie tego szukałeś? W google pod hasłem hoax?

    > A wam wystarczy tylko dobry marketing... i już we wszystko wierzycie...

    To nie jest kwestia marketingu ale fizyki na poziomie szkoły średniej.

    > Rozbawiony do łez

    Również.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 15. Data: 2008-06-02 20:39:49
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik SMi napisał:
    [..]
    > A wam wystarczy tylko dobry marketing... i już we wszystko wierzycie...
    > Rozbawiony do łez

    Nie - to Ty wierzysz.
    My się opieramy na wiedzy, nauce i zdrowym rozsądku.
    Sprawdź sobie moc promieniowania takiej anteny a przekonasz się, że
    żarówka nad Twoją głową jest kilkadziesiąt razy silniejsza, telefon,
    który masz przy głowie wali w Ciebie większym promieniowaniem niż antena
    z BTSu, a i mikrofalówka prawdopodobnie też.
    A że już nie wspomnę, że cała Ziemia otacza reaktor jądrowy :)
    Po prostu czysta zgroza to promieniowanie elektromagnetyczne!

    Ale jakoś zęby Ci nie wypadły, włosy nie zżółkły itd.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 16. Data: 2008-06-02 20:40:17
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    Arek <a...@e...net> napisal:
    > A zakazywać sobie mogą do woli i jeszcze trochę, a operator jak się
    > uprze to pójdzie do sądu i uzyska nakaz udostępnienia nieruchomości.

    O! To cos nowego! A na jakiej podstawie prawnej operator moze cos
    takiego uzyskac? Bo o wywlaszczaniu na drogi to slyszalem, ale na
    nadajniki to nie.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 17. Data: 2008-06-02 20:40:41
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Skoro mikrofale są takie zdrowe, w takim razie postawcie sobie BTS'a nad
    > swoimi głowami...
    > A najlepiej w sypialni.

    Ja mam BTS-a w wieżowcu obok - pomiędzy wieżowcami jest jakieś jakieś
    50m. I żyję.

    > Proponuję lekturę pt. "smog elektromagnetyczny" i "oddzialywanie
    > mikrofal na organizmy zywe"

    Nadal żyję. A postawili mi go co najmniej 9 lat temu, jak nie dawniej.

    > W języku ang. jest wystarczająco dużo róznych opracować badań, żeby mieć
    > pewność.

    Miejskie powietrze jest znacznie bardziej szkodliwe od BTS-ów. Jakbym
    miał myśleć w takich kategoriach, to bym musiał chyba wyemigrować do
    Afryki na pustynię, wyryć sobie pieczarę w jakiejś skałce i tam żyć. Czy
    właściwie wegetować.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 18. Data: 2008-06-02 20:43:37
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Alek napisał:
    > Co najmniej długością.

    Doprawdy?
    Widziałeś widmo żarówki?

    > Nie, mówię że są różne rodzaje fal EM i mają one różne działanie.

    Owszem.
    Akurat te w których pracują komórki podgrzewają wodę.
    Dlatego osobom, które długo rozmawiają - z przezorności! - zaleca się
    używanie słuchawek. Bo - teoretycznie - przy bardzo słabym zasięgu
    telefon mógłby siać - o zgrozo! - aż 1 Watem i podgrzać skórę, albo
    nawet mózg.
    Tyle, że promieniowanie BTSa jest niższe niż telefonu, o ile nie stoisz
    przy samej antenie.

    > Dlatego porównywanie fali emitowanej przez żarówkę i fali
    > emitowanej przez BTS nie ma sensu.

    Sprawdź sobie widmo promieniowania żarówek.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 19. Data: 2008-06-02 20:48:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A zakazywać sobie mogą do woli i jeszcze trochę, a operator jak się uprze
    > to pójdzie do sądu i uzyska nakaz udostępnienia nieruchomości.
    > I wszystko na temat :)

    Biorąc pod uwagę sztuki, jakie wyprawiają w celu ustawienia takiego
    przekaźnika polegające na wyodrębnianiu działek, by sąsiadem była osoba
    zainteresowana jego ustawieniem, to gorąco powątpiewam. Możesz podać
    podstawę prawną tego typu żądania?

  • 20. Data: 2008-06-02 20:59:58
    Od: Arek <a...@e...net>

> [...]
    > przekaźnika polegające na wyodrębnianiu działek, by sąsiadem była osoba
    > zainteresowana jego ustawieniem, to gorąco powątpiewam. Możesz podać

    Prawo telekomunikacyjne.

    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU20041711800&type=3&name=D20041800Lj.pdf

    Art. 140
    1. Właściciel lub użytkownik wieczysty nieruchomości jest obowiązany
    umożliwić
    operatorom oraz podmiotom, o których mowa w art. 4 pkt 1, 2, 4, 5 i 8,
    instalowanie
    na nieruchomości urządzeń telekomunikacyjnych, przeprowadzanie linii
    kablowych pod, na albo nad nieruchomością oraz umieszczanie tabliczek
    informacyjnych
    o urządzeniach, a także ich eksploatację i konserwację, jeżeli nie
    uniemożliwia to racjonalnego korzystania z nieruchomości.
    2. Warunki korzystania z nieruchomości przez operatora ustala się w
    umowie, która
    powinna być zawarta w terminie 30 dni od dnia wystąpienia przez operatora o
    jej zawarcie.
    3. Korzystanie z nieruchomości, o której mowa w ust. 1, jest odpłatne,
    chyba że linia
    lub urządzenia telekomunikacyjne służą zapewnianiu telekomunikacji
    właścicielowi
    lub użytkownikowi nieruchomości, na ich wniosek.
    4. Jeżeli strony nie zawrą umowy w terminie, stosuje się przepisy art.
    124 ustawy z
    dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2000 r.
    Nr 46,poz. 543, z późn. zm.4)). Prezes UKE może występować w
    postępowaniu spornym
    na prawach strony. Do Prezesa UKE stosuje się przepisy Kodeksu postępowania
    administracyjnego dotyczące prokuratora.
    5. Jeżeli nieruchomość stanowi przedmiot użytkowania, najmu, dzierżawy lub
    trwałego zarządu, przepisy ust. 1-4 stosuje się odpowiednio.

    pozdrawiam
    Arek