  • 41. Data: 2023-07-26 20:03:03
    Temat: Re: Spytaj milicjanta
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ile upłynęło czasu?

    A ja policzyłem że z warszawy do poznania jest ponad 200 km. Jaka jest
    nagroda?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 42. Data: 2023-07-26 20:09:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Od tego pewnie nie. Ale jeśli się to nagłośni, to już na pewno tak.

    Winni pismaki - genialne;)

    > Jeszcze biorę pod uwagę to, ze ktoś bezmyślnie poszedł schematami.

    Macie takie schematy?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 43. Data: 2023-07-26 20:49:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.07.2023 o 20:09, Shrek pisze:

    > Winni pismaki - genialne;)

    Uważam, że w tej sprawie wiele osób ma wiele własnych win.

    > Macie takie schematy?

    Tak - zwane algorytmami.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 44. Data: 2023-07-26 21:02:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.07.2023 o 20:03, Shrek pisze:

    > A ja policzyłem że z warszawy do poznania jest ponad 200 km. Jaka jest
    > nagroda?

    Nagrodą będzie to, że Ci podpowiem, ze zamiast liczyć kroki szybciej
    jest odpytać GoogleMaps. Wychodzi ~300 km, zależy czym zamierzasz się
    przemieszczać. Fakt, że licząc wyszło Ci ponad 200 km - jak domniemam -
    wynika z faktu, że liczysz 1,02,03, ... 199, 200, mnóstwo :-)
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 45. Data: 2023-07-26 21:15:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Uważam, że w tej sprawie wiele osób ma wiele własnych win.

    Pismaki?

    > Tak - zwane algorytmami.

    I macie taki algorytm, że jak ktoś się zgłosi o pomoc to szukacie mu
    czegoś w dupie?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 46. Data: 2023-07-26 22:14:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > przemieszczać. Fakt, że licząc wyszło Ci ponad 200 km - jak domniemam -
    > wynika z faktu, że liczysz 1,02,03, ... 199, 200, mnóstwo :-)

    Super - co to ma do sprawy?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 47. Data: 2023-07-26 23:02:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.07.2023 o 22:14, Shrek pisze:
    > Super - co to ma do sprawy?
    Jak nie będziesz musiał dystansu "z buta zliczać", to bedzie miał więcej
    czasu na inne rzeczy.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 48. Data: 2023-07-26 23:28:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jak nie będziesz musiał dystansu "z buta zliczać", to bedzie miał więcej
    > czasu na inne rzeczy.

    Sprawdź jeszcze raz na googlu. Łatwiej:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 49. Data: 2023-07-26 23:48:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.07.2023 o 23:28, Shrek pisze:

    > Sprawdź jeszcze raz na googlu. Łatwiej:P

    nie muszę. Sądzę, że nadal jest tyle samo.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 50. Data: 2023-07-27 00:01:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > nie muszę. Sądzę, że nadal jest tyle samo.

    Sprawdź:)
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!