  • 11. Data: 2008-03-27 12:16:54
    Temat: Re: Sprzęt bez polskiej instrukcji
    Od: Rewident Emil <s...@B...org>

    On Thu, 27 Mar 2008 11:34:35 +0100, Ziom wrote:

    > Pentax K20D

    Lol, aparacik fotograficzny i skomplikowany? Tak czy owak na dniach polski
    pdf będzie w sieci.

    --
    spaceman

  • 12. Data: 2008-03-27 13:13:44
    Od: "Ziom" <z...@w...pl>

    > Lol, aparacik fotograficzny i skomplikowany? Tak czy owak na dniach polski
    > pdf będzie w sieci.

    Jak dla osoby, która przesiadła się z kompaktów na lustrzankę w wyższej
    półki półprofesjonalnej to skomplikowany.

  • 13. Data: 2008-03-27 13:17:31
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    p...@g...pl (Piotr Dembiński) writes:

    > Jak nie ma instrukcji w postaci obrazkowej, to ich masz.

    A właściwie to miałbyś, gdybyś ten aparat fotograficzny zakupił przed
    1 maja 2004 roku.

  • 14. Data: 2008-03-27 19:39:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 27 Mar 2008, Piotr Dembiński wrote:

    > Jeszcze jedno -- jak to sprzęt elektroniczny lub elektryczny, to
    > warto sprawdzić, czy dostawca spełnił wszystkie wymagania określone
    > w ustawie o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym.

    Jesteś pewien, ze dostawca części do produkcji musi je tak
    oznaczać?
    Popatrz co napisał: "kupiłem na firmę".
    Uświadamienie kupującego dotyczy AFAIK transakcji konsumenckich.
    Mylę się?

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2008-03-27 19:45:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 27 Mar 2008, Rewident Emil wrote:

    > Lol, aparacik fotograficzny i skomplikowany?

    Jesteś pewien, że będziesz umiał bez instrukcji w danym Ci do
    ręki aparacie poustawiać wszystko co ten aparat umie? ;)

    FYI: nie mam lustrzanki, ale również niemal na pewno w każdej "dużej
    hybrydzie" da się znaleźć kilka numerów na których się zatniesz.
    No chyba że je (aparaty) sprzedajesz i masz na bieżąco praktykę :)
    Po pierwsze trzeba wpaść na to, że dany aparat w ogóle może "umieć"
    jakąś rzecz (o którą by się go nie podejrzewało).

    pzdr, Gotfryd

  • 16. Data: 2008-03-27 20:25:47
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Ziom napisał(a):

    > Tak jak napisałem wcześniej zakupiłem to na fakturę, na potrzeby firmy.

    Jeżeli nie była to sprzedaż konsumencka to moim zdaniem prawa nie
    naruszono.

    j.

  • 17. Data: 2008-03-27 20:42:10
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Ziom" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

    > to bedzie za pare dni dostępny polski pdf

    to zgodnie z opisem "półprofesjonnalna " lustrzanka , a polskie sklepy
    internetowe sprzedają go z polską instrukcją np.:

    http://www.euro.com.pl/cyfrowe-lustrzanki/opis-penta
    x-k20d-da-18-55-mm-ii.bhtml

    akohoro