  • 11. Data: 2008-05-09 08:19:55
    Temat: Re: Sprzedaż witryny a dane osobowe
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 09 May 2008 09:51:55 +0200, Troll napisał(a):

    > a regulamin to nie jest w wprost skoro go akceptuje przed przekazaniem
    > danych?

    Nie, jest nawet na ten temat sporo orzecznictwa -- zarówno zgoda na
    przetwarzanie danych wraz z podaniem zakresu i celu oraz zgoda na spamik
    musi być wyrażona odrębnie, czyli:

    v wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez -- w celu --
    v wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych w rozumieniu --

    Inaczej giodzilla lubi się przyczepić.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 12. Data: 2008-05-09 18:13:53
    Od: "profi" <p...@h...com>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:slrng27ru3.7if.milusi.pysiaczek@buziaczek.pl...
    > In the darkest hour on Thu, 8 May 2008 18:26:26 +0200,
    > profi <p...@h...com> screamed:

    > Moja odpowiedź dotyczyła tylko przypadku, w którym nabywca będzie chciał
    > rozsyłać informacje do użytkowników. Nie dotyczyła Twojej informacji
    > o zmianie.
    >
    > --
    Czyli ja nie muszę wysyłać informacji o zmianie adminstratora danych tylko
    nabywca?

  • 13. Data: 2008-05-10 09:39:25
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > v wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez -- w celu --
    > v wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych w rozumieniu --

    a jak bedzie jeden check box o napisie "wyrazam zgode na przetwarzanie
    danych ... oraz akceptuje regulamin z dnia ... " ?

    P.

  • 14. Data: 2008-05-10 15:11:46
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 10 May 2008 11:39:25 +0200, Troll napisał(a):

    > a jak bedzie jeden check box o napisie "wyrazam zgode na przetwarzanie
    > danych ... oraz akceptuje regulamin z dnia ... "

    Pewnie przejdzie. Chodzi o to, że zgoda na przetwarzanie musi być
    wyrażona przez usługobiorcę w pełni świadomego tego co robi.
    Teoretycznie nikogo nie można zmusić do czytania regulaminu. Zresztą
    praktycznie także ;-)

  • 15. Data: 2008-05-11 08:20:57
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

> [...]
    > wyrażona przez usługobiorcę w pełni świadomego tego co robi.
    > Teoretycznie nikogo nie można zmusić do czytania regulaminu. Zresztą

    pytam bo wlasnie niedlugo startuje z serwisem a ze to serwis
    spoleczniosciowy to ..

    najgorzej bylo ze znalezieniem 'hostingu' spelniajacego ich (giodo)
    wymagania ..

  • 16. Data: 2008-05-11 13:25:03
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sun, 11 May 2008 10:20:57 +0200, Troll napisał(a):

    > pytam bo wlasnie niedlugo startuje z serwisem a ze to serwis
    > spoleczniosciowy to ..
    >
    > najgorzej bylo ze znalezieniem 'hostingu' spelniajacego ich (giodo)
    > wymagania ..

    Norma. 90% hostingów nie zdaje sobie z tego sprawy.