  • 11. Data: 2005-12-26 14:29:12
    Temat: Re: Sprzedaż towaru, którego nie posiadamy w e-sklepie
    Od: "K." <k...@o...pl>

    > A ty co przeterg nieograniczony organizujesz?

    A ty myślisz, że jak zjadłeś przepisy w formie papierowej to będziesz od tego
    fachowcem?

    Twój ton odnoszenie się do ludzi nie jest bynajmniej świateczy. Jakaś
    frustracja Cię zżera?

    Zamiast zadawać złośliwe pytania to może podasz jakieś konkrety? Będzie
    ciekawie :->

    K.

  • 12. Data: 2005-12-26 14:30:05
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    dan wrote:

    > Art. 71. kc Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje, skierowane do
    > ogółu lub do poszczególnych osób, poczytuje się w razie wątpliwości nie za
    > ofertę, lecz za zaproszenie do zawarcia umowy.

    zaproszenie do zawarcia umowy to nie jest zaproszenie do składania
    ofert, a tym bardziej do jakiegokolwiek odrzucania lub nie.

    Nie wyjeżdżaj tak dalego z interpretacją.

  • 13. Data: 2005-12-26 14:44:04
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    K. wrote:

> [...]
    > fachowcem?
    >
    > Twój ton odnoszenie się do ludzi nie jest bynajmniej świateczy. Jakaś

    Ty masz jakies chyba kompleksy na swoim punkcie.

    > Zamiast zadawać złośliwe pytania to może podasz jakieś konkrety? Będzie
    > ciekawie :->

    przepisy czego, składania ofert przez klienta sklepu i ich odrzucaniu
    lub nie przez sklep? Nie ma takich, więc nie wiem co miałbym ci podawać.

  • 14. Data: 2005-12-26 14:55:36
    Od: "K." <k...@o...pl>

    > Ty masz jakies chyba kompleksy na swoim punkcie.

    A czemu na swoim? Do mnie się nie odnosiłeś:-)

    > przepisy czego, składania ofert przez klienta sklepu i ich odrzucaniu
    > lub nie przez sklep? Nie ma takich, więc nie wiem co miałbym ci podawać.

    Jak nie ma to znaczy że sklep może odrzucić ofertę. Prawda?
    Więc nie wiem skąd twoje przycinki do osób które sie wypowiadały w temacie. Na
    czymś musiałeś się opierać :-)

    PS. A co powiesz o art. 6 ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów...

    K.

  • 15. Data: 2005-12-26 14:58:19
    Od: "dan" <j...@p...fm>

    > zaproszenie do zawarcia umowy to nie jest zaproszenie do składania ofert,
    > a tym bardziej do jakiegokolwiek odrzucania lub nie.
    >
    > Nie wyjeżdżaj tak dalego z interpretacją.

    Tzn jak daleko? Mozna rozwazac dwie kwalifikacje przedstawionego stanu
    faktycznego. Albo oferta sklepu stanowila oferte w rozumieniu kc (sklaniam
    sie ku temu stanowisku, co napisalem w poprzednim poscie) art 66kc , albo
    stanowila zaproszenie do zawarcia umowy art 71, a klijent sklepu skladajac
    propozycje zawarcia umowy sklada w istocie oferte zakupu towaru , ktora
    sklep moze przyjac ale nie musi. Jesli przyjmie to umowa zostaje zawarta.
    Gdzie tu "wyjechanie" z interpretacja?

    Dan.

  • 16. Data: 2005-12-26 17:22:55
    Od: scream <n...@p...pl>

    witek napisał(a):
    > przepisy czego, składania ofert przez klienta sklepu i ich odrzucaniu
    > lub nie przez sklep? Nie ma takich, więc nie wiem co miałbym ci podawać.

    Skoro nie ma, to nie przedstaw swój punkt widzenia i go umotywuj, tak
    jak ja to zrobiłem.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 17. Data: 2005-12-26 17:46:29
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    scream napisał(a):
    > Skoro nie ma, to nie przedstaw swój punkt widzenia i go umotywuj, tak
    > jak ja to zrobiłem.

    przedstawienie widziałem, uzasadnienia - nie bardzo :)

    KG

  • 18. Data: 2005-12-26 18:42:23
    Od: scream <n...@p...pl>

    kam napisał(a):
    > przedstawienie widziałem, uzasadnienia - nie bardzo :)

    No jak, przeciez uzasadnilem dlaczego tak mysle i przedstawilem jak to
    wg mnie sie odbywa :) Wiec oczekuje, ze ktos bedzie konstruktywnie z tym
    dyskutowal, a nie napisze tylko "eee pierdolisz glupoty" :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl