  • 1. Data: 2004-05-28 08:27:07
    Temat: Sprzedaz starterow telefonicznych
    Od: "Miraz" <p...@o...pl>

    Sorry za laickie pytanie, ale lepiej wiedziec niz siedziec. ;-)
    Co trzeba spełnić aby moc sprzedawac startery do komorek po cenie wiekszej
    niz 20zl ktora jest w sklepie, gdy wiadomo ze jest na nie popyt. Czy w takim
    wypadku moze to zrobic osoba fizyczna, czy trzeba zakladac dzialanosc
    gospodarcza?

    Mirek

  • 2. Data: 2004-05-28 08:44:22
    Temat: Re: Sprzedaz starterow telefonicznych
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Co trzeba spełnić aby moc sprzedawac startery do komorek po cenie wiekszej
    > niz 20zl ktora jest w sklepie, gdy wiadomo ze jest na nie popyt.

    Nic, taka sprzedaż jest zabroniona, pisałem kiedyś tekst o tym. Heyah nie
    zgadza się na takie praktyki i w razie stwierdzenie, wyklucza sprzedawcę z
    systemu.
    AS

  • 3. Data: 2004-05-28 08:58:06
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    Adam Sito wrote:

    > Nic, taka sprzedaż jest zabroniona, pisałem kiedyś tekst o tym.

    "Jest zabroniona" czy "PTC zabrania"? Bo to dwie diametralnie rozne sprawy.

    > Heyah nie zgadza się na takie praktyki i w razie stwierdzenie,
    > wyklucza sprzedawcę z systemu.

    Wiec PTC. Czyli nie jest to karalne ;) o ile umowa z PTC jakas
    istnieje i stanowi inaczej.

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 4. Data: 2004-05-28 10:28:56
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Borszczuk pisze:

    > "Jest zabroniona" czy "PTC zabrania"? Bo to dwie diametralnie rozne
    > sprawy.

    > Wiec PTC. Czyli nie jest to karalne ;) o ile umowa z PTC jakas
    > istnieje i stanowi inaczej.

    Przy okazji...

    nasi dzielni Parlamentarzysci znowkombinuja.
    Chca zabronic "anonimowych" abonentow..

    Ze niby przestepcy dzwonia anonimowo..

    Tak jakby przstepca nie mogl dzwonic z kradzionego.....

    Boguslaw

  • 5. Data: 2004-05-28 20:20:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    Kradzione właściciele prawowici z reguły szybko blokują, więc wiele
    podzwonić się nie da.

  • 6. Data: 2004-05-29 11:16:31
    Od: "xmarcel " <x...@g...pl>

    Adam Sito <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > zgadza się na takie praktyki i w razie stwierdzenie, wyklucza sprzedawcę z

    nic podobnego
    wydalo mi sie to dziwne i napisalem maila do heyah'a.
    niema takich ograniczen!!

    pozdro
    xmarcel

  • 7. Data: 2004-05-29 13:24:26
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > nic podobnego
    > wydalo mi sie to dziwne i napisalem maila do heyah'a.
    > niema takich ograniczen!!

    A to dziwne, bo jak kilka tygodni temu dzwoniłem do jednej pani, to mi
    powiedziała dokładnie co innego.
    AS

  • 8. Data: 2004-05-29 15:38:00
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : Kradzione właściciele prawowici z reguły szybko blokują, więc wiele
    : podzwonić się nie da.
    :

    zwlascza Prepaid ktorych jest kilka milionow
    P.

  • 9. Data: 2004-05-29 17:45:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości

    > zwlascza Prepaid ktorych jest kilka milionow

    Jak będą rejestrowane no konkretne osoby, to i prepaid zablokujesz.

  • 10. Data: 2004-05-30 08:59:13
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : >
    : > zwlascza Prepaid ktorych jest kilka milionow
    :
    : Jak będą rejestrowane no konkretne osoby, to i prepaid zablokujesz.
    :
    nie zmusza do rejestraci tych ktorych sie juz uzywa, prawo wstecz nie
    dziala,
    po za tym co za problem ....hmm.. "ukrasc" na przyklad z kiosku ?

    P.