  • 1. Data: 2006-01-30 10:28:38
    Temat: Sprzedaz reklamacja
    Od: heh <b...@w...pl>

    Witam.
    Jestem producentem pokrowcow i toreb. Nie tak dawno sprzedałem pokrowiec
    ktory ktory nie był takiego koloru jaki sobie zyczył klient. Oczywiscie
    zaszła pomyłka rzekomo klient ządał taki kolor ja wykonałem inny.
    Pomyłka mogła zajsc. Ale sprawa wyglada inaczej. Kupujacy napisał mi
    emaila ze jesli nie wysle drugiego pokrowca w ciagu 7 dni sprawe zgłasza
    na policje o oszustwo. Ja zawsze dochodze do porozumienia i wymieniam
    towar. Jednak klient chce drugi pokrowiec nie odsyłac tego ktory ma i
    jak dostanie ten drugi to odesle ten nie dobry. Według niego 7 dni jest
    reklamacja włącznie z niedzielą. Aha ja chce temu klientowi oddac
    pieniadze jak odesle mi pokrowiec wlacznie z kosztami przesyłki. Klient
    nadal sie upiera i dalej mnie straszy. Chyba oddanie pieniedzy to jest
    dobre wyjscie a reklamacje mjozna uznac jesli zobaczy sie ten wadliwy
    towar a nie na słowo. Co powinienem zrobic. Pozdrawiam i cezkam na odp.

  • 2. Data: 2006-01-31 00:24:53
    Temat: Re: Sprzedaz reklamacja
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 30.01.2006 heh <b...@w...pl> napisał/a:
> [...]
    > emaila ze jesli nie wysle drugiego pokrowca w ciagu 7 dni sprawe zgłasza
    > na policje o oszustwo. Ja zawsze dochodze do porozumienia i wymieniam

    Niech zgłasza. Oszustwo miałoby miejsce wtedy jeśli działałbyś z takim
    zamiarem.

    > towar. Jednak klient chce drugi pokrowiec nie odsyłac tego ktory ma i
    > jak dostanie ten drugi to odesle ten nie dobry. Według niego 7 dni jest
    > reklamacja włącznie z niedzielą. Aha ja chce temu klientowi oddac

    Podałeś za mało szczegółów nt. samego zakupu, ale 7 dni to to nie jest z
    pewnościa, chyba że tak się umówiliście.

> [...]
    > dobre wyjscie a reklamacje mjozna uznac jesli zobaczy sie ten wadliwy
    > towar a nie na słowo. Co powinienem zrobic. Pozdrawiam i cezkam na odp.

    w przypadku ogólnym:
    1) klient powinien odesłać Ci towar ze zgłoszeniem reklamacyjnym.
    2) jeśli uznasz reklamację to koszty przesyłki powinienes pokryć Ty.

    --
    Marcin