  • 11. Data: 2008-04-17 19:58:13
    Temat: Re: Sprzedaz na Allegro
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sebastian Plewa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:4806e29f@news.home.net.pl...

    Ja bym napisał do ALLEGRO z żądaniem podania podstaw ich twierdzenia. Jeśli
    nie odpowiedzą albo odpowiedzą wymijająco, to złóż zawiadomienie o
    podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez hurtownię, która Ci sprzedała
    paski. Jako podstawę podejrzenia podaj ustalenia ALLEGRO.

    Jak kilka razy będą musieli oblecieć do sądu z wyjaśnieniami, a jeszcze
    lepiej któraś hurtownia ich pozwie za pomówienie (bo pomówili przecież
    Twojego dostawcę), to następnym razem będą bardziej wnikliwie badać swoje
    podejrzenia. Twój dostawca spokojnie może ich ścigać za czyn nieuczciwej
    konkurencji polegający na pomówieniu.

  • 12. Data: 2008-04-17 22:59:29
    Od: "MuciosMacios" <m...@s...jest.zly.wp.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Tak, prywatna w tym sensie, że bez udziału osób trzecich. Natomiast aby
    > karalnie pomówić, należy to zrobić w ten sposób, aby dotarło to do osób
    > trzecich.

    Ależ dotarło! Wszyscy widzą, że allegrowicz xxx ma usuniętą aukcję,
    co powoduje, że xxx traci na wiarygodności!

    Szolek

  • 13. Data: 2008-04-23 07:49:34
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    > IMHO nie można mówić o karalności pomówienia, jeśli pomówienie miało
    > miejsce w prywatnej rozmowie pomiędzy pokrzywdzonym i sprawcą (podobnie: w
    > prywatnych mailach).

    zlalozylem ze powod jest przy komunikacie o susuneiciu na stronie

    P.