  • 51. Data: 2017-09-19 23:57:39
    Temat: Re: Sprzedaż mieszkania - posiadanie
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19-09-17 o 20:27, J.F. pisze:

    > Ale przedmiot swoj czy cudzy ?

    Jak w zamkniętymmieszkaniu, to poniekąd bez większego znaczenia.

    > No i przestepstwo z ktorego artykulu ?

    Włamanie.

    > A teraz jeszcze nałóz na to prawo zastawu na rzeczach najemcy, jesli ten
    > nie placi.

    Zrealizowane poprzez włamanie? Cieniutko to widzę.

    > Jak dla mnie burdel do kwadratu :-)

    Wbrew pozorom to dość klarowne. Prawo karne chroni posiadanie, a nie
    prawo własności w większości wypadków.

  • 52. Data: 2017-09-20 08:56:35
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Najlepiej spałuj głupiego psa w środku nocy.

    -----
    > Wynajmuję kilka lokali mieszkalnych i nie widzę powodu aby moi lokatorzy musieli
    pokazywać policjantom czy tam komu innemu umowy najmu.

  • 53. Data: 2017-09-20 08:59:19
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Bo ponieważ (§§)?

    -----

  • 54. Data: 2017-09-20 09:08:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-20 o 08:59, ąćęłńóśźż pisze:
    > Bo ponieważ (§§)?

    Oczekujesz przepisu "Ącki, debilu, jak czegoś nie masz, to nie wynajmuj!"?

    --
    Liwiusz

  • 55. Data: 2017-09-20 09:17:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 20 września 2017 08:56:39 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Najlepiej spałuj głupiego psa w środku nocy.

    Unikasz odpowiedzi.
    Czy uważasz że każdy wynajmujący powinien mieć umowę najmu i na każde żądanie
    policjanta ja okazywać czy może jednak niekoniecznie?

    A i po co pałować?
    Wymyślasz po raz kolejny już przykłady z brudnego paluch wyssane i dziwisz się ze
    rzeczywistość wygląda inaczej.

  • 56. Data: 2017-09-20 09:24:06
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    silniej posiadanie, niż prawo własności. Właściciel mieszkania
    > "włamując" się swojego mieszkania, by zabrać z niego jakiś przedmiot
    > nadal dokonuje przestępstwa.

    A włamanie bez kradzieży? Czy to przestępstwo?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 57. Data: 2017-09-20 09:34:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-20 o 09:24, Wojtek pisze:
    >  silniej posiadanie, niż prawo własności. Właściciel mieszkania
    >
    > A włamanie bez kradzieży? Czy to przestępstwo?

    Wówczas 193kk.

    --
    Liwiusz

  • 58. Data: 2017-09-20 10:12:54
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Podaj sygnaturę wyroku.

    -----

  • 59. Data: 2017-09-20 10:16:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-20 o 10:12, ąćęłńóśźż pisze:
    > Podaj sygnaturę wyroku.
    >

    > -----

    VI K 15/04

    --
    Liwiusz

  • 60. Data: 2017-09-20 10:19:05
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Zachowujesz się jak typowy cham z Chomiczówki.
    Pewnie dlatego nie stać Cię na własne mieszkanie, tylko musisz się tułać po
    wynajmowanych kątach i aukcjach komorniczych.

    -----