  • 1. Data: 2005-09-20 19:03:07
    Temat: Sprzedaż mieszkania - a co z telefonem?
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    W mieszkaniu jest zainstalowany telefon TPSA. Umowa oczywiście na czas
    nieoznaczony.
    Sprzedaję mieszkanie - a co z telefonem?
    Wyczytałem w regulaminie, że taka umowa wygasa ale w informacji na BlueLine
    powiedzieli mi, że muszę taką umowę wypowiedzieć.
    Zastanawiam się czy mieli rację?

  • 2. Data: 2005-09-20 19:18:05
    Temat: Re: Sprzedaż mieszkania - a co z telefonem?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    pissmejker napisał(a):

    > Zastanawiam się czy mieli rację?

    Mieli.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-09-20 19:22:20
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    pissmejker napisał(a):

    > W mieszkaniu jest zainstalowany telefon TPSA. Umowa oczywiście na czas
    > nieoznaczony.
    > Sprzedaję mieszkanie - a co z telefonem?

    Zabierasz ze sobą. Telefon jest przypisany do osoby a nie do lokalizacji

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 4. Data: 2005-09-20 19:42:57
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Zabierasz ze sobą. Telefon jest przypisany do osoby a nie do lokalizacji

    ale ja nie chce tego telefonu :-)

    A regulamin mówi, że:
    Rozdział 5. Wygaśnięcie umowy
    31. Umowa wygasa wskutek:
    4) wymeldowania Abonenta lub utraty tytułu prawnego do nieruchomości lub
    lokalu, o ile
    w ciagu 30 dni Abonent nie złoży zamwienia wskazujacego inne miejsce
    instalacji
    urzadzenia końcowego lub nie wpłaci uzgodnionej z TP kaucji,

    Czyli umowa wyfaśnie tak czy inaczej

  • 5. Data: 2005-09-20 19:49:44
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    pissmejker napisał(a):

    > ale ja nie chce tego telefonu :-)

    To zrezygnuj. W czym problem? Masz nakaz sądowy, który zmusza Cię do
    używania telefonu w takiej lub innej sieci?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 6. Data: 2005-09-20 20:31:24
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > W czym problem?

    Przeczytaj pierwszy post w tym wątku to się dowiesz.

  • 7. Data: 2005-09-20 21:37:59
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Alek napisał(a):

    > Przeczytaj pierwszy post w tym wątku to się dowiesz.

    Sam sobie przeczytaj zwracając szczególną uwagę do kogo jest przypisany
    numer

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 8. Data: 2005-09-21 00:27:02
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    pissmejker wrote:

    > ale ja nie chce tego telefonu :-)

    to wypowiedz umowę.
    W dzisiejszych czasach samo się nic nie zrobi.