  • 1. Data: 2008-01-08 19:23:14
    Temat: Sprzedaż laptopa znajomego na aukcji internetowej.
    Od: "Kamil M." <m...@o...pl>

    Znajomy poprosił mnie o wystawienie sprzętu na allegro.
    Cena sprzedaży: 2200 zł.
    Nie mam zarejestrowanej działalności gospodarczej.
    Czy w takim wypadku, po sprzedaniu laptopa z mojego konta, mogę
    spodziewać się interwencji Urzędu Skarbowego?

  • 2. Data: 2008-01-08 19:23:37
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Kamil M. pisze:

> [...]
    > Czy w takim wypadku, po sprzedaniu laptopa z mojego konta, mogę
    > spodziewać się interwencji Urzędu Skarbowego?

    nie

  • 3. Data: 2008-01-08 20:17:47
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Znajomy poprosił mnie o wystawienie sprzętu na allegro.
    > Cena sprzedaży: 2200 zł.
    > Czy w takim wypadku, po sprzedaniu laptopa z mojego konta, mogę
    > spodziewać się interwencji Urzędu Skarbowego?

    Nie rób tego. Nabawisz się tylko problemów. Laptop moze się zepsuc,
    znajomy rozmyslic, klient rozmyslic, a ty tylko stracisz kase i nerwy.
    Nie rob nikomu takich przysług. Rownie dobrze moglbys komus udostepnic
    swoje konto bankowe przez Internet :)

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 4. Data: 2008-01-08 22:22:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kamil M. wrote:

> [...]
    > Czy w takim wypadku, po sprzedaniu laptopa z mojego konta, mogę
    > spodziewać się interwencji Urzędu Skarbowego?

    A znajomy sierota i sam nie potrafi?
    Ty sprzedajesz ty odpowiadasz.

  • 5. Data: 2008-01-09 06:59:15
    Od: "Marcin P." <m...@o...pl>

    Użytkownik "Kamil M." <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Czy w takim wypadku, po sprzedaniu laptopa z mojego konta, mogę
    > spodziewać się interwencji Urzędu Skarbowego?

    Nie. Chyba, że znajomy ma kilka takich laptopów do wypchnięcia.

    Złamiesz za to regulamin Allegro, co w linii prostej prowadzi do
    zablokowania twojego konta na allegro.

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin
    Q6600@3000 MHz, P5K, 2GB

  • 6. Data: 2008-01-09 07:10:49
    Od: "Nodles" <n...@g...pl>

> [...]
    > Nie mam zarejestrowanej działalności gospodarczej.
    > Czy w takim wypadku, po sprzedaniu laptopa z mojego konta, mogę spodziewać

    Jeśli przejrzysz grupę alt.pl.allegro to dowiesz się że Allegro
    ostatnio usuwa tzw. aukcje grzecznościowe. Możesz sprzedawać
    tylko to do czego masz prawa własności.

  • 7. Data: 2008-01-09 18:18:05
    Od: "chiroproktolog" <c...@o...eu>

    Kamil M. wrote:
> [...]
    > Czy w takim wypadku, po sprzedaniu laptopa z mojego konta, mogę
    > spodziewać się interwencji Urzędu Skarbowego?

    Kup od znajomego za 2000 a potem pomyśl o sprzedaży za 2200 :)

  • 8. Data: 2008-01-10 23:40:31
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Sarpedon" <f...@b...cy> napisał w wiadomości

    > nie
    a PCC jak nie zapłaci?

  • 9. Data: 2008-01-11 09:58:10
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 11 Jan 2008 00:40:31 +0100, gasper napisał(a):

    > a PCC jak nie zapłaci?

    Od pewnego czasu za PCC odpowiada tylko kupujący. Więc US nie czepi się z
    tego powodu sprzedawcy. Z innych przyczyn może.