  • 51. Data: 2007-08-16 18:06:16
    Temat: Re: Sprzedaż komputerów osobistych w Polsce
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Piotr Dembiński pisze:

    > Artykuł 269b?

    Łeeee, no co ty, chyba żartujesz ??

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 52. Data: 2007-08-16 18:38:15
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Thu, 16 Aug 2007 15:21:00 +0200, Piotr Dembiński napisał(a):

    > W takim razie dlaczego nie ma w tym artykule nic o 'urządzeniach
    > będących bronią', jedynie jakieś mętne sformułowanie na temat
    > 'urządzeń przystosowanych do popełnienia przestępstwa'?
    Bo penalizowane są jedynie świadome 'przystosowania'
    ukierunkowane na czyny zabronione? Naprawdę, dla
    mnie jest jasne co w 269b ustawodawca chciał,
    i co napisał - a to przecież nie zawsze
    jest zbieżne ;)
    Czy zwykły kawałek drutu (komp)
    jest wytrychem ('krakownicą')?
    Jakie cechy musi mieć drut (komp)
    żeby można go uznać za wytrych ('hakownikiem')?

    --
    pozdro
    poreba

  • 53. Data: 2007-08-16 19:19:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik ""Piotr Dembiński"" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Możliwe, ale to nie jest przestępstwo z art. 269b. Chodzi
    > o bezpośredni dostęp do mocy obliczeniowej komputera, którą
    > można wykorzystać do łamania zabezpieczeń kryptograficznych.

    No to i posiadanie prądu powinno być zabronione - też jest używana do
    łamania szyfrów :-)

  • 54. Data: 2007-08-16 19:19:47
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Johnson <j...@n...pl> writes:

    > Łeeee, no co ty, chyba żartujesz ??

    Co, zostalem oszukany i nie ma takiego artykułu?

  • 55. Data: 2007-08-16 19:20:39
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    poreba <d...@p...pl> writes:

    [...]

    > Jakie cechy musi mieć drut (komp)
    > żeby można go uznać za wytrych ('hakownikiem')?

    IMO programowalność wystarczy.

  • 56. Data: 2007-08-16 19:34:49
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    poreba <d...@p...pl> writes:

    > Bo penalizowane są jedynie świadome 'przystosowania' ukierunkowane
    > na czyny zabronione?

    Chyba 'ścigane', a nie 'penalizowane'.

  • 57. Data: 2007-08-16 19:47:44
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> writes:

    > Użytkownik ""Piotr Dembiński"" <p...@g...pl> napisał
    > w wiadomości news:87k5rvhf3e.fsf@hector.domek...

    > No to i posiadanie prądu powinno być zabronione - też jest
    > używana do łamania szyfrów :-)

    Energia elektryczna nie jest urządzeniem.

  • 58. Data: 2007-08-16 19:50:37
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    p...@g...pl (Piotr Dembiński) writes:

    > Energia elektryczna nie jest urządzeniem.

    Nawiasem mówiąc, to wytwarzanie, dostarczanie i użytkowanie energii
    elektrycznej jest również obwarowane wieloma przepisami.

  • 59. Data: 2007-08-16 20:30:20
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Piotr Dembiński pisze:

    > Co, zostalem oszukany i nie ma takiego artykułu?

    Źle go rozumiesz.

  • 60. Data: 2007-08-16 21:33:29
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Johnson <j...@n...pl> writes: