  • 1. Data: 2004-01-24 14:11:02
    Temat: Sprzedam atrakcyjną domenę.
    Od: "PawelG" <p...@C...pl>

    Sprzedam niespotykaną, niepowtarzalną wręcz świetna domena internetowa
    WWW.ORG.PL.

    Bez żadnej reklamy, bez żadnego rozgłosu regularnie domenę odwiedzą kilkaset
    osób dziennie. W tej chwili liczba ta przekracza 200 osób i ponad 800 odsłon w
    przeciągu całego dnia. Domena istnieje od 2002 roku. Adres www.org.pl jest
    wpisywany przez ludzi z całej Europy, co ma znaczenie dla firm
    współpracujących z zagranicznymi inwestorami.

    Odpowiem na wszystkie pytania, możecie je zadać bezpośrednio przez pocztę
    elektroniczna bądź wykorzystując połączenie telefoniczne. Wszelkie propozycje
    związane ze sprzedażą domeny bądź inne propozycje proszę kierować na prv.

    Obecnie jestem pełnoprawnym właścicielem domeny www.org.pl, oczywiście po
    wygraniu aukcji, wpłaceniu pieniążków i otrzymaniu danych od wygrywającego
    wysyłam pismo do Nasku z prośbą o zmianę cesji.
    Domena wystawiona jest na aukcji allegro, pod adresem:
    http://allegro.pl/show_item.php?item=20437991

    Kontakt z moją osobą:
    Paweł Gąsiorski
    p...@e...pl
    tel. kom. 0 607 040 366
    Gadu-gadu: 4053369

    Pozdrawiam
    PG

  • 2. Data: 2004-01-24 15:36:33
    Temat: Re: Sprzedam atrakcyjn? domenę.
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    PLONK spamerze!!!

  • 3. Data: 2004-01-24 15:53:50
    Temat: Re: Sprzedam atrakcyjną domenę.
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "PawelG" <p...@C...pl> wrote in message
    > Domena wystawiona jest na aukcji allegro, pod adresem:
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=20437991

    co jak co, ale to aż się prosi do allegro.
    Z przyjemnością popatrzę jak zamykają tą uakcję przed czasem.

  • 4. Data: 2004-01-24 17:08:08
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "PawelG" <p...@C...pl> napisał w wiadomości
    > Sprzedam niespotykaną, niepowtarzalną wręcz świetna domena internetowa
    > WWW.ORG.PL.

    Domene moze i sprzedasz ale z kont emailowych to nie bedzie ci dane latwo
    korzystac spamerze. Milych zakupów viagry i przedluzania penisa zycze.

    p...@e...pl p...@e...pl p...@e...plpawel@e-GSM.pl p...@e...pl
    p...@e...pl p...@e...pl p...@e...pl p...@e...plpawel@e-GSM.pl
    p...@e...pl p...@e...plpawel@e-GSM.pl p...@e...pl
    p...@e...plpawel@e-GSM.pl p...@e...pl p...@e...plpawel@e-GSM.pl
    p...@e...pl p...@e...plpawel@e-GSM.pl p...@e...pl p...@e...pl
    p...@e...pl p...@e...pl p...@e...pl p...@e...pl

    i jeszcze to
    p...@C...pl p...@C...pl p...@C...pl p...@C...pl
    p...@C...pl p...@C...pl p...@C...pl p...@C...pl
    p...@C...pl p...@C...pl p...@C...pl p...@C...pl
    p...@C...pl p...@C...pl p...@C...pl p...@C...pl
    p...@C...pl p...@C...pl p...@C...pl p...@C...pl
    p...@C...pl p...@C...pl p...@C...pl p...@C...pl
    p...@C...pl p...@C...pl p...@C...pl p...@C...pl

    --
    SQLwysyn

  • 5. Data: 2004-01-24 18:17:27
    Od: "szwaczu" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > wpisywany przez ludzi z całej Europy, co ma znaczenie dla firm
    > współpracujących z zagranicznymi inwestorami.

    Ech no niestety. Polacy nigdy do najkulturalniejszych nie należeli....
    Propnuję zapoznać się z netykietą.

    A twojego poglądu na zagadnienia marketingu nie podzielam ;P

    Dołączam się do życzeń SQLwysyna....

  • 6. Data: 2004-01-24 22:59:05
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) PawelG w wiadomości <5...@n...onet.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > Paweł Gąsiorski
    > p...@e...pl
    > tel. kom. 0 607 040 366
    > Gadu-gadu: 4053369

    No to licytuję:
    p...@e...pl p...@e...pl p...@e...pl p...@e...pl
    p...@e...pl p...@e...pl p...@e...pl p...@e...pl
    p...@e...pl p...@e...pl p...@e...pl p...@e...pl
    p...@e...pl p...@e...pl p...@e...pl p...@e...pl
    p...@e...pl p...@e...pl p...@e...pl p...@e...pl
    p...@e...pl p...@e...pl p...@e...pl p...@e...pl
    p...@e...pl p...@e...pl p...@e...pl p...@e...pl
    p...@e...pl p...@e...pl p...@e...pl p...@e...pl
    p...@e...pl p...@e...pl p...@e...pl p...@e...pl
    p...@e...pl p...@e...pl p...@e...pl p...@e...pl
    p...@e...pl p...@e...pl p...@e...pl p...@e...pl
    p...@e...pl p...@e...pl p...@e...pl p...@e...pl
    p...@e...pl p...@e...pl p...@e...pl p...@e...pl
    p...@e...pl p...@e...pl p...@e...pl p...@e...pl
    p...@e...pl p...@e...pl p...@e...pl p...@e...pl

    --
    Olgierd
    Popierając bandyterkę stajesz się kanalią!

  • 7. Data: 2004-01-24 23:18:39
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia sob 24. stycznia 2004 18:08 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane SQLwysyn:

    > Domene moze i sprzedasz ale z kont emailowych to nie bedzie ci dane latwo
    > korzystac spamerze.

    Dlaczego? Że będą w niespotykanej jak dla poczty domenie, to co? Działać
    będą.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 8. Data: 2004-01-24 23:26:40
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > W odpowiedzi na pismo z dnia sob 24. stycznia 2004 18:08 opublikowane na
    > pl.soc.prawo podpisane SQLwysyn:

    > Dlaczego? Że będą w niespotykanej jak dla poczty domenie, to co? Działać
    > będą.

    Nie złapałeś.
    Z konta p...@e...pl nie będzie mógł korzystać, bo proporcja ilości spamu
    do ilości listów użytecznych przekroczy 110%, czyli będzie bliska ilości
    spamu do ilości listów użytecznych wysłanych przez niego na tą grupę.

  • 9. Data: 2004-01-25 09:10:04
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia nie 25. stycznia 2004 00:26 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane poilkj:

> [...]
    > spamu do ilości listów użytecznych przekroczy 110%, czyli będzie bliska
    > ilości spamu do ilości listów użytecznych wysłanych przez niego na tą

    Eee... Bo to jedno konto jest na świecie :)

  • 10. Data: 2004-01-25 09:13:17
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "poilkj" <...@...a.a.a.invalid> napisał w wiadomości

> [...]
    > do ilości listów użytecznych przekroczy 110%, czyli będzie bliska ilości
    > spamu do ilości listów użytecznych wysłanych przez niego na tą grupę.

    Dokladnie o to chodzi. To jeszcze raz na deser:

    p...@e...pl p...@e...pl p...@e...pl
    p...@e...pl p...@e...pl p...@e...pl p...@e...pl
    p...@e...plpawel@e-GSM.pl p...@e...pl
    p...@e...pl