  • 1. Data: 2002-03-01 22:30:01
    Temat: Sprzeciw od wyroku
    Od: "Maczo" <m...@n...tychy.net.pl>

    Otrzymałem Wyrok zaoczny - (w sprawie o zapłatę) tyle w tytule .
    W pouczeniu napisano że mogę wnieść sprzeciw bezpośrednio do sądu ale nic
    nie wiem czy musi to być na jakimś szczególnym wniosku czy normalne pismo.
    Proszę o wsparcie radą
    KrzysztofW

  • 2. Data: 2002-03-02 01:11:42
    Temat: Re: Sprzeciw od wyroku
    Od: "news.faq.net.pl" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Maczo" <m...@n...tychy.net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Proszę o wsparcie radą
    > KrzysztofW
    >
    > Witaj .... sprzeciw od wyroku zaocznego można złożyc na A4 zachowujac
    termin na odwrocie masz pouczenie...
    Sandra

  • 3. Data: 2002-03-02 01:22:37
    Od: "news.faq.net.pl" <d...@w...pl>

> [...]
    > Proszę o wsparcie radą
    > KrzysztofW
    >
    > Oczywiście dołaczając na poparcie treści sprzeciwu dowody , które
    potwierdzą ,że wyrok zaoczny jest krzywdzący wtedy zostanie w tej częsci
    ucholny w pkt.1 wyroku tzw. ocznego Sandra

  • 4. Data: 2002-03-02 09:20:33
    Od: "Maczo" <m...@n...tychy.net.pl>

    OK ale dla laika żeczy oczywiste nie są proste A4 to dla mnie standart
    wielkości kartki
    przeglądałem formularze na stronie ministerstwa Sprawiedliwości i zadnego
    A4
    nie znalazłem, może posiadasz jakiś namiar wzorca z góry dziekuję
    Krzysztyof

  • 5. Data: 2002-03-02 12:07:55
    Od: d...@k...net.pl (Daddies)

  • 6. Data: 2002-03-02 19:15:28
    Od: "Maczo" <m...@n...tychy.net.pl>

    Jestem poważnym człowiekiem hi hi ale trudno przewidzieć czy A4 to
    faktycznie nie oznaczenie jakiegoś formularza teraz wiem ,że nioe i jest Ok
    i dzięki miłej niedzieli
    Krzysztof

    .

  • 7. Data: 2002-03-02 20:32:15
    Od: "MAX" <max_kr(no-spam)@poczta.onet.pl>

    "Maczo" <m...@n...tychy.net.pl> wrote in message
> [...]
    > nie wiem czy musi to być na jakimś szczególnym wniosku czy normalne pismo.

    Jedna uwaga: wypełniaj niezwykle uważnie, gdyż jak zrobisz jeden błąd, to
    sąd będzie musiał odrzucić sprzeciw i nie wezwie Cię nawet do uzupełnienia
    braków. Wówczas wyrok uprawomocni się.

    W szczególnosci nie zapomnij o skreśleniu pól, które pozostawiasz puste.
    MAX

  • 8. Data: 2002-03-02 23:03:41
    Od: "Maczo" <m...@n...tychy.net.pl>

    Max zlituj sie przed chwilą byłem jeszcze przekonany że robie to normalnym
    pismem a ty zaczynasz znowu z jakimiś wnioskami. To w końcu jak to nie jest
    postępowanie uproszczone
    Krzysztof

  • 9. Data: 2002-03-03 00:11:19
    Od: "Cinek" <m...@h...pl>

    --

    Użytkownik Maczo <m...@n...tychy.net.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...
    > Max zlituj sie przed chwilą byłem jeszcze przekonany że robie to normalnym
    > pismem a ty zaczynasz znowu z jakimiś wnioskami. To w końcu jak to nie
> [...]

    jeżeli nie jest to postepowanie uproszczone to nie interesują Cie
    formularze i możesz wnieść sprzeciw na zwykłej kartce A4, A5 co tylko
    chcesz, ale stosuje się tradycyjnie tą pierwszą. składasz sprzeciw, w którym
    zgłaszasz zarzuty co do żądania pozwu i przedstawiasz swoje fakty i dowody
    na ich poparcie. nie znam sprawy, nie mogę więc nic więcej powiedzieć.
    pamiętaj, że wyrok zaoczny ma rygor natychmiastowej wykonalności, tak więc
    pomimo że sprawa będzie dalej się toczyć możesz mieć komornika na karku.
    możesz wnosić o zawieszenie rygoru (odsyłam do art. 346 kpc) i jeżeli
    uprawdopodobnisz okoliczności okreslone w tym przepisie - sąd powininien
    rygor zawiesić i nie będzie mogła toczyć się egzekucja. Pamiętaj, że od
    wniesionego sprzeciwu będziesz musiał zapłacić wpis - (procentowo od
    wartości przedmiotu sporu)

    Pozdrawiam.
    Marcin.

  • 10. Data: 2002-03-03 09:04:28
    Od: "Krzysztof W. z Warszawy - Polska" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > nie wiem czy musi to być na jakimś szczególnym wniosku czy normalne pismo.

    Sąd zawsze (przynajmniej ma obowiązek wszcząć sprawę jeśli ktoś pisze)
    odpowiada na pozwy, wnioski. Ponieważ ludzie raczej nie są zorientowani, sąd
    wzywa do uzupełnienia wzniosku, jesli cos jest nie tak. Napisz normalne
    pismo.

    Krzysztof - Warszawa
    k...@p...onet.pl lub k...@i...net.pl
    http://krw1618.republika.pl