  • 21. Data: 2010-11-10 07:25:46
    Temat: Re: Sprecyzowanie pozwanego - adres osoby fizycznej
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Robert Tomasik napisał(a) :
    > Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:ibc77r$86r$1@news.onet.pl...

    Ups...
    wyszukało. REGON 931869378
    Nic nie znalazło szukając przez http://krs.ms.gov.pl/

    > Podaj REGON, jak będziesz miał. I zauważ, że czasem z różnych powodów ta
    > sama osoba pod podobnymi nazwami prowadzi osobistą działaność gospodarczą i
    > jakąś tam spółkę, a czasem spółkę z oo i akcyjną.

    Wg pierwszego linku nie ma żadnych dopisków o rodzaju spółki. Jest
    za to:
    "OSOBA FIZYCZNA PROWADZĄCA DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ"

    To co prędzej pisałem o sp. komandytowej, to okazuje się jednym z
    wcieleń firmy, pod identycznym adresem siedziby firmy. Skomplikowane
    to trochę. Firma Handlowa jest właścicielem sklepu internetowego,
    który to sklep ma własny NIP, REGON. Kupowałem jednakże w sklepie
    fizycznym w innym mieście.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 22. Data: 2010-11-10 18:35:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 9 Nov 2010, goldi wrote:

    > Do KRS można wpisywać osoby fizyczne, ale do rejestru dłużników
    > niewypłacalnych. I raczej nie jest to wpis dobrowolny ;)

    Nie pisz głupot - jak najbardziej można mieć "normalny" wpis w KRS.

    pzdr, Gotfryd

  • 23. Data: 2010-11-10 18:37:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 9 Nov 2010, Liwiusz wrote:

    > Znasz takowego co się w KRS wpisał?

    Nie.
    Ale nie znam wielu ludzi, więc w tym zakresie nie pomogę :P

    pzdr, Gotfryd

  • 24. Data: 2010-11-10 19:30:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ibdhdm$jqm$1@news.onet.pl...
    > Witam

    > Ups...
    > wyszukało. REGON 931869378
    > Nic nie znalazło szukając przez http://krs.ms.gov.pl/

    Nie miało prawa w KRS znaleźć: Pozwanym jest Tomasz FILIPIAK prowadzący
    działaność gospodarczą jako TOMASZ FILIPIAK FIRMA HANDLOWA TM z/s Wrocław
    ul. Św. Mikołaja 7. Firma militaria.pl .

    Ale ciekawostka :-) Pod adresem
    http://www.echon.pl/polityka-prywatnosci.html znajduje się strona firmy o
    tym samym numerze NIP, ale innym REGON! Wysłałem Militaria.pl ostrzeżenie o
    tym.

  • 25. Data: 2010-11-10 23:27:46
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik napisał(a) :

    > Nie miało prawa w KRS znaleźć: Pozwanym jest Tomasz FILIPIAK prowadzący
    > działaność gospodarczą jako TOMASZ FILIPIAK FIRMA HANDLOWA TM z/s Wrocław
    > ul. Św. Mikołaja 7. Firma militaria.pl .

    Wielkie dzięki.

> [...]
    > tym samym numerze NIP, ale innym REGON! Wysłałem Militaria.pl ostrzeżenie o

    Trudno pomylić numer, który ma sumę kontrolną. Czyżby sobie
    wygenerowali? :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 26. Data: 2010-11-11 13:12:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ibf9pf$dgm$1@news.onet.pl...

    > Wielkie dzięki.

    > Trudno pomylić numer, który ma sumę kontrolną. Czyżby sobie
    > wygenerowali? :-D

    Nie wiem. Wysłąłem wiadomość do Tomasza FILIPIAKA i niech sobie sam to
    rozwikła.

  • 27. Data: 2010-11-13 08:01:23
    Od: goldi <m...@g...com>

    On 10 Lis, 19:35, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    >   Nie pisz g upot - jak najbardziej mo na mie "normalny" wpis w KRS.
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Podstawa prawna ?

  • 28. Data: 2010-11-13 08:54:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 13 Nov 2010, goldi wrote:

    > Podstawa prawna ?

    O żesz ty... wprowadzili CEIDG i wykasowali wszystkie pozycje w KRS
    dotyczące osób fizycznych.
    Mea culpa, włażę pod stół i odszczekuję!
    Thx. za upór w naprowadzaniu ;) (a już zabrałem się za cytowanie
    nieaktualnych przepisów z abc.com.pl :>)

    pzdr, Gotfryd