  • 131. Data: 2020-09-06 15:57:36
    Temat: Re: Sprawa zamieciona
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 6 Sep 2020 15:06:04 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Tak dokładnie to dzieciaki jechały autem ojca jednego z nich.

    W Poznaniu ?

    > Bandyci w cywilu zajechali im drogę jednym autem a drugim zablokowali
    > możliwość wycofania na skrzyżowaniu.

    Wydaje mi sie, ze mieli tylko jedno auto.

    > Wyskoczyli z obu aut z bronią i krzyczeli "wypierdalać z auta".

    Skad wiadomo co krzyczeli ?

    > Dzieciaki nie chciały oddać drogiego auta uzbrojonym gangsterom
    > i zaczęły uciekać.

    Jak, skoro niby zablokowani z dwoch stron ?

    > Bandyci otworzyli ogień trafiając wielokrotnie
    > w auto z dzieciakami. Jedna kula trafiła dzieciaka w kręgosłup.
    > Po fakcie bandyci okazali się nie umundorowanymi i nieoznakowanymi
    > funkcjonariuszami policji.
    > Policja zapłaciła odszkodowanie, bandytów nie wsadzono a ty
    > na grupach przekonywałeś że wszystko było w porządku.

    Skoro nie wsadzono, to widac wszystko w porzadku :-)

    Aczkolwiek byli przekonani, ze zatrzymuja groznego bandyte...

    A jakie tam byly wyroki, to niech juz kto inny napisze.

    https://epoznan.pl/news-news-50517-poznan_skazano_po
    licjantow_w_sprawie_strzelaniny_na_ul_baltyckiej

    a to nie koniec

    > Twoi starsi koledzy czyli ubecy, sbecy i inne pokomunistyczne ścierwa
    > nauczyły się że życie innych ludzi jest bez wartości.

    Ustroj mamy inny, a dzialania jakby znowu podobne.

    J.

  • 132. Data: 2020-09-06 16:36:50
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Nie wiem co testowałeś i jak, ale nie masz racji.

    Mam rację, bo po prostu policja nie może skorzystać
    z tych danych przy normalnej interwencji.
    Tzn chciałaby, ale nic z tego nie wychodzi, bo zawodzą inne procedury
    i właśnie to zostało sprawdzone w praktyce.
    Pisać, że jest dostęp sobie możesz, możesz nawet się zapierać,
    ale w praktyce to nie działa i tyle.

  • 133. Data: 2020-09-06 17:19:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.09.2020 o 15:57, J.F. pisze:

    > https://epoznan.pl/news-news-50517-poznan_skazano_po
    licjantow_w_sprawie_strzelaniny_na_ul_baltyckiej

    Smutne, że na wyjaśnienie tej sprawy trzeba było co najmniej 10 lat - bo
    jak piszesz to nie koniec, a policjanci mieli sekundy na podjecie decyzji.

    --
    Robert Tomasik

  • 134. Data: 2020-09-06 17:20:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.09.2020 o 16:36, cef pisze:

    > Pisać,  że jest dostęp sobie możesz, możesz nawet się zapierać,
    > ale w praktyce to nie działa i tyle.
    No to może Tobie nie działa. Reszcie działa.

    --
    Robert Tomasik

  • 135. Data: 2020-09-06 17:52:19
    Od: cef <c...@i...pl>

    > No to może Tobie nie działa. Reszcie działa.

    Dwa razy u mnie to wystarczy, żeby napisać, że nie działa.

    Pytałeś całej reszty czy masz tylko policzalną
    grupę przypadków kiedy zadziałało i na tej podstawie
    wysnuwasz jakieś wnioski?

  • 136. Data: 2020-09-06 18:10:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.09.2020 o 17:52, cef pisze:

    > Dwa razy u mnie to wystarczy, żeby napisać, że nie działa.
    > Pytałeś całej reszty czy masz tylko policzalną
    > grupę przypadków kiedy zadziałało i na tej podstawie
    > wysnuwasz jakieś wnioski?

    To tak, jakbyś na podstawie tego, że dwa samochody jechały ze spaloną
    żarówka twierdził, że wszystkie tak jeżdżą. To jest normalne, że to
    działa i tyle. Pytanie o to byłoby jakąś niedorzecznością.

    --
    Robert Tomasik

  • 137. Data: 2020-09-06 18:36:57
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Widocznie uznał, że tak będzie lepiej. Sąd jest od oceny, czy uznał
    > właściwie.

    Sąd jest od wydania wyroku.
    Ocenić wolno każdemu.

    Pozdrawiam

  • 138. Data: 2020-09-06 18:38:51
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Odszkodowanie było na zasadzie winy funkcjonariuszy, czy orzeczono, że
    > Skarb Państwa powinien sie zaopiekować postrzelonym. Boi to jakoś tak
    > dziwnie brzmi, skoro ich nie skazano.

    Uznano że przekroczyli uprawnienia a dyskusja była dlaczego
    dokonywali próby zatrzymania bez widocznych identyfikatorów.
    Policyjna wierchuszka przekonywała że tak powinno być.

    Pozdrawiam

  • 139. Data: 2020-09-06 18:42:51
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-09-06 o 15:57, J.F. pisze:

    > W Poznaniu ?

    > Wydaje mi sie, ze mieli tylko jedno auto.

    > Skad wiadomo co krzyczeli ?

    Z zeznań świadków.

    > Jak, skoro niby zablokowani z dwoch stron ?

    Zablokowali nie do końca skutecznie.

> [...]
    licjantow_w_sprawie_strzelaniny_na_ul_baltyckiej

    > a to nie koniec

    > Ustroj mamy inny, a dzialania jakby znowu podobne.

    Niestety.

    Pozdrawiam

  • 140. Data: 2020-09-06 18:43:54
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Racja. Było to omawiane już. Tyle, ze policjant miał ułamek sekundy na
    > ocenę, czy te akurat są ostre. No i nie wiemy, czy ostatecznie były, czy
    > nie - przynajmniej ja nie wiem.

    To nie uznawaj że były takie jakie dzisiaj pasują do linii obrony
    mordercy.