  • 111. Data: 2020-09-06 14:31:39
    Temat: Re: Sprawa zamieciona
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-09-06, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Czyli racjonalne argumenty są złe i będziemy tu pisać bzdury pod
    > publikę? Tylko przez pisanie takich bzdur ginął ludzie i to po obydwu
    > stronach barykady. Ginął policjanci, bo zawahali się strzelić. Ginął
    > dzieci, bo im się wydaje, ze urządzanie sobie przebieżek dla sportu z
    > policjantami, albo straszenie ich nożyczkami, zabawkami itp. to fajna
    > zabawa.

    Jest jeszcze trzecia możliwość.

    --
    Marcin

  • 112. Data: 2020-09-06 14:39:26
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Od czego był daleko?

    Od tego pisteloletowego.
    Ponadto aż wstyd, że ten pistoletowy nie zna judo czy innych sztuk
    walki. Przecież policjanci mają szkolenia i są wyszkoleni. Widocznie
    trafił się jakiś, ktory się nie nauczył.

    --
    animka

  • 113. Data: 2020-09-06 14:41:12
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Nie sądzę, by miał kamizelkę kuloodporną, a i jakby miał, to muszę Ci
    > wyjaśnić, ze ta zatrzymuje pociski, ale nożyczek i noży nie.

    Dziecinnych nożeczek do wycinania wycinanek z papieru też nie hahahaha

    --
    animka

  • 114. Data: 2020-09-06 14:46:15
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 6 Sep 2020 13:23:38 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Czyli za trudne? OK! Te ż tak pomyślałem, że nie dasz rady. A jakiś
    > pomysł, że ktoś nie przełożył tablic z innego podobnego samochodu chociaż?

    Miałem rację, rżniesz głupa.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 115. Data: 2020-09-06 14:46:51
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Czyli za trudne? OK! Te ż tak pomyślałem, że nie dasz rady. A jakiś
    > pomysł, że ktoś nie przełożył tablic z innego podobnego samochodu chociaż?

    Wiarygodni policjanci znają sposoby.

    EOT. Nie będę czytała już Twoich wyimaginowanych domysłów.

    --
    animka

  • 116. Data: 2020-09-06 14:47:20
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 6 Sep 2020 13:05:26 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > No ale popatrz, jak wyglądało proponowane przez Ciebie dochodzenie do
    > właściciela pojazdu.

    W skansenie jakim jest Policja inaczej być nie może. Aż dziw bierze ze
    jednak kogoś łapiecie.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 117. Data: 2020-09-06 14:47:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 6 Sep 2020 13:08:50 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Ty normalnie rżniesz głupa. Przecież nie zatrzymuje się auta "do
    > kontroli" w nadziei znalezienia marychy. Zatrzymuje się kogoś kto
    > popełnił wykroczenie, np. jechał za szybko.

    To chyba w USA, bo u nas to IMO roznie bywa ..

    > I jeśli sfotografujesz auto to na ogół widać w nim kierowcę. Czy policji

    Na ogol raczej nie widac. Szyba znakomicie utrudnia.
    Jesli nie wierzysz na oko, to zrob fotke telefonem.

    > trudno ustalić na podstawie fotki twarzy kto zacz? Jeśli nie właściciel,

    Sprawdzic czy nie ma brata blizniaka.

    > to znajomy lub rodzina. Można zapytać właściciela albo samemu porównać
    > zdjęcia. Jeśli nie, to złodziej. Dobry początek by wykryć złodzieja
    > samochodów gdy się ma jego zdjęcie.

    Ale musisz miec zdjecie.
    Chcesz przegladac zdjecia dowodowe 15 milionow obywateli ?

    Jest to jakis pomysl, ale szyba znakomicie utrudnia.
    No i zadanie raczej dla jakiegos programu komputerowego.

    J.

  • 118. Data: 2020-09-06 14:52:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Miałem rację, rżniesz głupa.

    Nie chciałem Cie aż tak brzydko nazywać. No i nie wiem, czy "rżnięcie"
    jest u Ciebie synonimem przekonywania.

    A wracając do tematu. Przeanalizuj sobie moje pytania, a powinieneś
    zrozumieć, że pościgi czasem są potrzebne. Przy czym najlepiej by było,
    jakby przestępcy nie uciekali, ale niestety nie mamy na to wpływu.

    --
    Robert Tomasik

  • 119. Data: 2020-09-06 14:54:49
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > W skansenie jakim jest Policja inaczej być nie może. Aż dziw bierze ze
    > jednak kogoś łapiecie.

    No widzisz. Może to jednak nie jest żaden skansen.

    --
    Robert Tomasik

  • 120. Data: 2020-09-06 14:54:54
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 6 Sep 2020 14:47:59 +0200, J.F. napisał(a):

    > Na ogol raczej nie widac. Szyba znakomicie utrudnia.
    > Jesli nie wierzysz na oko, to zrob fotke telefonem.

    Filtr polaryzacyjny. Wypróbuj.
    --
    Jacek
    -I hate haters-