  • 31. Data: 2002-12-17 09:16:54
    Temat: Re: Sprawa za posiadanie pół grama marihuany
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    news:atmndq$rs9$1@topaz.icpnet.pl...

    > Użytkownik "Marcyś" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiedziałeś?? Dareczek je robi z kisielu;))
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    > Leszek
    >
    > GG 1631219
    > "Psy szczekają, karawana jedzie dalej"

    Ty się nie wymondrzaj z swoimi kretyńskimi teoriami tylko
    szukaj tego cytatu w kodeksie Hammurabiego ;)))
    A może jednak w Starym .... ;)))

    Pozdrawiam

    Darek

  • 32. Data: 2002-12-17 10:54:15
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Dopóki się gówniarzu nie nauczysz odpisywać ,będziesz traktowany tak jak
    traktuje się trolla.

    Leszek

  • 33. Data: 2002-12-17 12:13:51
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > >

    > Dopóki się gówniarzu nie nauczysz odpisywać ,będziesz traktowany tak jak
    > traktuje się trolla.
    >
    > Leszek

    Jeżeli chcesz koniecznie zabłysnąć to nie unikaj odpowiedzi na jasno zadane
    pytanie tylko odpowiedz gdzieś Ty znalazł w kodeksie Hammurabiego
    cytat podany przeze mnie (to prawda był niepełny ale wystarczający).
    Jak mi podasz wiarygodne źródło wtedy czoła przed Tobą schylę.

    Poza tym najpierw przestań paplać co wiesz tylko pisz na temat.
    A jeżeli zarzucasz nieścisłość cytatów, to podawaj źródła, nie nauczyli
    Cię tego rózgą w szkole!! A jeżeli jesteś tak głupi że rzucasz słowa na
    wiatr i zdajesz
    sobie z tego sprawę to pochyl czoła!!
    I jeszcze jedno, Twoje "wyszukane" słownictwo nie pasuje do tej grupy.
    Już Ci napisałem że obraźliwymi słowami każdy kretyn i menel potrafi rzucać,
    a Ty jak narazie nie udowodniłeś nic ponad.
    Tylko udowadniasz swoje lamerstwo i głupotę, nic ponad to.
    Niech psy szczekają a Twoja karawana niech podąża dalej,
    karawana Twojego życia.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 34. Data: 2002-12-17 12:29:14
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    A tak jeżcze dla sprostowania poza konkursem,
    nie jest w mojej naturze czepiać się np. takich drobnostek
    jak cytaty czy tego typu banalne rzeczy, ponieważ to
    nie grupa polonistczna. Ale z Tobą innaczej nie można, jeżeli
    komuś chcesz udowodnić że jest głupi, a tak naprawdę udowadniasz
    Twoją głupote przy okazji rzucając w mojej ocenie dość obraźliwe
    słowa, to wybacz ale nie nazywaj mnie trollem, to nie ja się czepiałem,
    tylko Ty, a niegrzeczne uwagi są własnie cechom Trolli.
    Naucz się pokory i spuść z tonu, ponieważ żeby utrzymywac wysoki
    ton to trzeba jeszcze coś sobą reprezentować.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 35. Data: 2002-12-17 13:19:38
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    , to wybacz ale nie nazywaj mnie trollem, to nie ja się czepiałem,
    > tylko Ty, a niegrzeczne uwagi są własnie cechom Trolli.

    Jesteś śmierdzącym i upartym trollem.W swojej opinii o tobie nie jestem
    odosobniony.Łamanie zasad zawartych w netykiecie jest właśnie główną cechą
    trolli.Z tego nieuzasadnionego uporu,poziomu wypowiedzi oraz błędów
    ortograficznych wnioskuję że jesteś znerwicowanym smarkaczem.
    Odpowiedz może śledzącym ten wątek :dlaczego z uporem nie tniesz postów?

  • 36. Data: 2002-12-17 13:27:21
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Tylko udowadniasz swoje lamerstwo

    Netykieta mówi wyraźnie:
    "Odpisując na list, nie cytuj go w całości, a zostaw tylko to co
    niezbędne, a do czego odnosi się Twój komentarz. (...) "

    Śmierdząca i uparta lamo.

  • 37. Data: 2002-12-17 13:39:10
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > "Odpisując na list, nie cytuj go w całości, a zostaw tylko to co
    > niezbędne, a do czego odnosi się Twój komentarz. (...) "

    Widzisz i znowuż to Twoje prostactwo w słownictwie ;))

  • 38. Data: 2002-12-17 13:50:50
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Widzisz i znowuż to Twoje prostactwo w słownictwie ;))

    Bardziej wyrafinowanego byś smarku nie zrozumiał.Dostosowałem słownictwo do
    ciebie trollu.

  • 39. Data: 2002-12-17 13:55:05
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > trolli.Z tego nieuzasadnionego uporu,poziomu wypowiedzi oraz błędów
    > ortograficznych wnioskuję że jesteś znerwicowanym smarkaczem.

    Ja jestem znerwicowany?? ;))))
    To ty chyba nie wiesz co piszesz. Przeczytaj swoje posty ;)))) Nie ja rzucam
    wyzwiskami,
    a właśnie tak robią znerwicowani niedowartościowani ludzie ;))).

    > Odpowiedz może śledzącym ten wątek :dlaczego z uporem nie tniesz postów?

    Nie sądzę żeby komuś chciało się śledzić ten wątek.
    A Tobie nie mam ochoty wyjaśniać.
    Nie odpowiedziałes na moje pytanie, dlaczego ja mam odpowiedzieć na Twoje??
    Zresztą nie ma czego.

  • 40. Data: 2002-12-17 13:57:24
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Bardziej wyrafinowanego byś smarku nie zrozumiał.Dostosowałem słownictwo
    do
    > ciebie trollu.

    Myślę że to jedyne słownictwo jakim dysponujesz ;)))). Z innych
    postów (nie skierowanych do mnie) nie wynika bogatszy zasób słów.