  • 41. Data: 2008-06-02 08:59:11
    Temat: Re: Sprawa serwisu napisy.org
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 02 Jun 2008 01:31:46 -0700, KRZYZAK napisał(a):

    > Ja sie nie pytam o wlasnosc, tylko o korzystanie z utworu. Jak widzisz,
    > utwor, z ktorego moge zgodnie z prawem korzystac wcale nie musi
    > pochodzic od najblizszych osob.

    Nie możesz korzystać, bo musisz oddać.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 42. Data: 2008-06-02 09:14:31
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 2 Cze, 10:59, Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > Nie możesz korzystać, bo musisz oddać.

    ROTFL :DDD
    Oczywiscie, ze moge korzystac. I nie musze niczego oddawac, bo
    niewiadomo komu mialbym oddac.

  • 43. Data: 2008-06-02 09:22:54
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    KRZYZAK napisał(a):

    > ROTFL :DDD
    > Oczywiscie, ze moge korzystac. I nie musze niczego oddawac, bo
    > niewiadomo komu mialbym oddac.

    KC Art. 183.

    j.

  • 44. Data: 2008-06-02 09:30:22
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 2 Cze, 11:22, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

    > KC Art. 183.

    Nie widze tam, ze musze oddac, tylko zawiadomic.

  • 45. Data: 2008-06-02 09:30:52
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Olgierd napisał(a):

    > Brzmi nośnie, ale zdanie jest nieprawdziwe. Podatki są znakomicie
    > starsze, niż demokracja. Są jednak podatki i podatki, do tych drugich
    > zaliczamy podatek dochodowy.

    Nie napisałem, że demokracja jest starsza od podatków :-)

    Napisałem tylko (ciut nieprecyzyjnie ;-), że podatki są właśnie
    kradzieżą cudzej własności w imię demokracji (większość decyduje,
    kogo i jak się okradnie).

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 46. Data: 2008-06-02 09:43:52
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 02 Jun 2008 02:30:22 -0700, KRZYZAK napisał(a):

    > Nie widze tam, ze musze oddac, tylko zawiadomic.

    To jeszcze art. 185 kc i Rozporządzenie Rady Ministrów z 1966 r. w
    sprawie rzeczy znalezionych (Dz.U. nr 22 poz. 141 z późn. zm.)

  • 47. Data: 2008-06-02 10:02:01
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 2 Cze, 11:43, Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > To jeszcze art. 185 kc i Rozporządzenie Rady Ministrów z 1966 r. w
    > sprawie rzeczy znalezionych (Dz.U. nr 22 poz. 141 z późn. zm.)

    Nie kombinuj, bo zaden przepis nie zabrania mi takiej plyty sluchac.
    A dla ulatwienia - przed Bozym Narodzeniem dostalem plyte z koledami
    razem z ulotkami reklamowymi.
    Nikt bliski mi tego nie wysylal. No i co z Twoja teoria?
    A dzisiaj wezme jedna ze swoich plyt i sprezentuje ja pierwszj
    napotkanej osobie. ICMPTZ?

  • 48. Data: 2008-06-02 10:08:43
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 02 Jun 2008 03:02:01 -0700, KRZYZAK napisał(a):

    > Nie kombinuj, bo zaden przepis nie zabrania mi takiej plyty sluchac.

    No nie kombinuję, po prostu przez to, że znalazłeś płytę nie oznacza, że
    z automatu jesteś jej właścicielem.

    > dla ulatwienia - przed Bozym Narodzeniem dostalem plyte z koledami razem
    > z ulotkami reklamowymi.

    No pięknie, gratuluję, pewnie się ucieszyłeś ;-)

    > Nikt bliski mi tego nie wysylal. No i co z Twoja teoria?

    No cóż, nie wiem jakie było źródło pochodzenia. Skoro z ulotkami to
    pewnie prowident albo Gazeta Wyborcza ;-)

    > A dzisiaj wezme
    > jedna ze swoich plyt i sprezentuje ja pierwszj napotkanej osobie.

    Piękny gest!

    Ale przecież cała Twoja wypowiedź była nie na temat!

  • 49. Data: 2008-06-02 10:16:33
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 2 Cze, 12:08, Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > Ale przecież cała Twoja wypowiedź była nie na temat!

    Oczywiscie, ze na temat. Napisales, ze utwor musi pochodzic od
    najblizszych. Jest to bzdura i to wlasnie wykazalem.

  • 50. Data: 2008-06-02 10:23:18
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 02 Jun 2008 03:16:33 -0700, KRZYZAK napisał(a):

    > Oczywiscie, ze na temat. Napisales, ze utwor musi pochodzic od
    > najblizszych. Jest to bzdura i to wlasnie wykazalem.

    W ramach *dozwolonego użytku*.