  • 91. Data: 2008-06-03 11:09:49
    Temat: Re: Sprawa serwisu napisy.org
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Mon, 2 Jun 2008 19:27:38 +0200, Henry(k) napisał(a):

    > Dlaczego? Dlatego ze wydają płyty po 50zł choć mogli by po 5zł?
    > A jak już ją kupisz to nie możesz skopiować i rozdać wszystkim
    > znajomym? Akurat książki, muzyka i filmy to są rzeczy które
    > kupujemy dla własnej przyjemności i nie ma powodu dla którego
    > miały by one być tanie. Ktoś potrafi na tym zarabiać - dobrze,
    > można mu zazdrościć i tyle.

    To niech sprzedaja i zarabiaja. Tylko dlaczego za moje pieniadze organy
    panstwowe pilnuja ich interesu?
    Dlaczego niby mam nie rozdawac znajomym?

    --
    KRZYZAK

  • 92. Data: 2008-06-03 11:14:34
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Mon, 2 Jun 2008 10:07:06 -0700 (PDT), Paweł Marcisz napisał(a):

    > Która wg orzecznictwa polega np. na zaoszczędzeniu tego, co wydałoby
    > się na nabycie licencji/legalnego egzemplarza.

    Moglbys podac przyklady? Bo skoro samo sciagniecie jest korzyscia, to po co
    to przepis dodatkowo podkresla?

    --
    KRZYZAK

  • 93. Data: 2008-06-03 14:56:15
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 3 Jun 2008 13:09:49 +0200, Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > To niech sprzedaja i zarabiaja. Tylko dlaczego za moje pieniadze organy
    > panstwowe pilnuja ich interesu?

    A dlaczego Policja za moje pieniądze ściga złodziei? Niech każdy
    sam broni swojego dobytku.

    > Dlaczego niby mam nie rozdawac znajomym?

    Bo piosenka nie jest Twoja - dostajesz tylko zgodę na jej wysłuchanie
    i tyle. Odżałuj kilkanaście tysięcy i wykup prawa do niej - będziesz
    mógł rozdawać do woli.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 94. Data: 2008-06-03 17:00:32
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Tue, 3 Jun 2008 16:56:15 +0200, Henry(k) napisał(a):

    > A dlaczego Policja za moje pieniądze ściga złodziei? Niech każdy
    > sam broni swojego dobytku.

    Bo wiekszosc chce, zeby policja bronila ich dobytku.

    > Bo piosenka nie jest Twoja - dostajesz tylko zgodę na jej wysłuchanie
    > i tyle.

    Ale ja nie twierdze, ze piosenka jest moja. Po prostu mam ochote tym prawem
    do sluchania podzielic sie ze znajomymi.

    --
    KRZYZAK

  • 95. Data: 2008-06-03 17:48:52
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Ale ja nie twierdze, ze piosenka jest moja. Po prostu mam ochote tym prawem
    > do sluchania podzielic sie ze znajomymi.

    Ale jeśli coś nie jest Twoje, to jak możesz tym dowolnie dysponować?
    Możesz tym dysponować tylko w takim zakresie, na jaki pozwala Ci właściciel.

    Mnie tego uczyli w podstawówce, czy nawet przedszkolu - ale jak widać
    nie wszystkich...

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 96. Data: 2008-06-03 18:00:04
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Tue, 03 Jun 2008 19:48:52 +0200, Any User napisał(a):

    > Ale jeśli coś nie jest Twoje, to jak możesz tym dowolnie dysponować?

    Ale ja plyte kupilem, a nie wypozyczylem.

    --
    KRZYZAK

  • 97. Data: 2008-06-03 18:27:43
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Bo wiekszosc chce, zeby policja bronila ich dobytku.

    No ale w tym wypadku jest akurat odwrotnie.

    j.

  • 98. Data: 2008-06-03 18:33:27
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Ale ja plyte kupilem, a nie wypozyczylem.

    Ale tego, co *na płycie*, nie kupiłeś, a jedynie licencjonujesz. Czyli
    możesz wypożyczać, ale musisz dopilnować, aby wypożyczający nie dobrał
    się do treści na nośniku.

  • 99. Data: 2008-06-03 19:14:31
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia 3 Jun 2008 20:27:43 +0200, januszek napisał(a):

    > No ale w tym wypadku jest akurat odwrotnie.

    Nie - nadal tak samo - "większość pieniędzy chce..." ;-)
    Demokracja to nie jest ustrój idealny :-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 100. Data: 2008-06-03 19:51:46
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Tue, 03 Jun 2008 20:33:27 +0200, Any User napisał(a):

    > Ale tego, co *na płycie*, nie kupiłeś, a jedynie licencjonujesz.

    Bzdura. Kupilem wraz z zawartoscia.

    > Czyli
    > możesz wypożyczać, ale musisz dopilnować, aby wypożyczający nie dobrał
    > się do treści na nośniku.

    ROTFL :DDD
    Moge pozyczac i niczego nie musze pilnowac.

    --
    KRZYZAK