  • 1. Data: 2007-06-01 11:23:05
    Temat: Sprawa rozwodowa z pelnomocnikiem
    Od: "go!" <g...@N...pl>

    Witam... prosze o rade

    Mam za miesiac sprawe rozwodowa, a przebywam za granica. Sprawa jest z
    mojego powodztwa. Trudno mi tu zostawic prace i wynajmowane mieszkanie zeby
    poleciec na kilka dni do Polski na sprawe. Do tego dochodza jeszcze nie male
    koszta.
    Czy mozna przeprowadzic rozwodz za posrednictwem pelnomocnika? Jak musialo
    by wygladac takie upowaznienie jesli jest to mozliwe? Czy w takiej sprawie
    bierze jakis udzial polska ambasada/ konsulat?

    Z gory bardzo dziekuje za pomoc
    Grzegorz O

  • 2. Data: 2007-06-02 05:50:53
    Temat: Re: Sprawa rozwodowa z pelnomocnikiem
    Od: stern <s...@0...pl>

    go! pisze:

    > Czy mozna przeprowadzic rozwodz za posrednictwem pelnomocnika?

    tak

    > Jak musialo
    > by wygladac takie upowaznienie jesli jest to mozliwe?

    adwokat Ci powie

    > Czy w takiej sprawie
    > bierze jakis udzial polska ambasada/ konsulat?

    nie

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911