  • 1. Data: 2008-09-09 13:07:48
    Temat: Sprawa o współwłasność a pełnomocnictwo i nieobecność
    Od: s...@g...com

    Witam, na przyszły poniedziałek sąd wyznaczył sprawę o zniesienie
    współwłasności nieruchomości.
    Zostało wezwane małżeństwo Państwo X i drugi współwłaściciel
    właściciel Pan Y.

    Pan Y jest chory i musi leżeć w domu czy może (jeśli tak to jak
    wygląda procedura) napisać pisemko, że zgodnie z art 87 § 1 KPC
    wyznacza na pełnomocnika syna? I czy to pismo trzeba potwierdzać
    notarialnie czy trzeba to wcześniej zgłaszać w sądzie?

    Dziękuje.

  • 2. Data: 2008-09-10 23:16:11
    Od: s...@g...com

    Dodam, że ja nie jestem współwłaścicielem jeśli to coś zmienia.