  • 21. Data: 2008-01-09 23:04:42
    Temat: Re: Sprawa karna - wyrok - przeciek z policji czy klamstwo prowadzacego sledztwo???????
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    Piotr [trzykoty] pisze:
    > W sumie to nie znam jakichś przeciwwskazań do podania tych danych,
    > zwłaszcza, że mogło być to potrzebne przy przesłuchania tamtego na
    > okoliczność znajmosci z posiadaczem telefonu itp.

    zastanawiam sie czy Zenek podajac sie za tego goscia, nie zlamal
    jakiegos prawa do prywatnosci/ochrony dobrego imienia... w takim wypadku
    pewnie gosc mogl dostac dane chcac go oskarzyc przed sadem. ale gdybam
    bo sie ni znam

    > Zenkowi pewnie chodzi, że "dzielnicowy" obiecał, a więc czy to system prawny
    > zawiódł (gdzieś te dane i tak były napisane) czy dzielnicowy "zdradził".

    oklamal policje i oburza sie, ze policja oklamala go...

    --
    body {
    name: '|<onrad Karpieszu>|';

  • 22. Data: 2008-01-09 23:10:21
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> wrote
    > zastanawiam sie czy Zenek podajac sie za tego goscia, nie zlamal
    > jakiegos prawa do prywatnosci/ochrony dobrego imienia...

    Może, może....naruszenie dobra osobistego (nazwiska itd), zakładając że
    poniósł szkodę: np. moralną + stracony czas na przesłuchania itd, mógł niby
    go pozwać do sądu w sprawie cywilnej teoretycznie.

  • 23. Data: 2008-01-10 11:13:46
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Zenek" <t...@p...onet.pl> napisał
    > Nie nie mogl znac na 100% tego nr telefonu.

    Ja nie wie skąd ta pewność. Skoro Ty byłeś w stanie podać jego dokładne dane
    osobowe i "zagrać jego" do słuchawki to dlaczego jesteś taki pewien, że on
    nie mógł rozpoznać Ciebie mając numer, z którego dzwoniono... Jak nie
    osobiście to przez inne osoby, sąsiadów.

  • 24. Data: 2008-01-10 16:46:52
    Od: "Zenek" <t...@p...onet.pl>

    > oklamal policje i oburza sie, ze policja oklamala go...

    Nie oburzam sie. Ponioslem kare zaplacilem grzywne i co mam jeszcze
    zrobic???
    Byla umowa i prowadzacy mi zaproponowal takie i takie rozwiazanie sprawy
    ktore mi pasowalo.
    Dziwie sie tylko,zewyszlo jak wyszlo a mialo wyjsc inaczej.

    Czytajac twoje odpowiedzi nie moge oprzec sie pokusie ze rozumujesz w
    nastepujacy sposob:

    dobra frajer zaplacil kolegium to niech mu jeszcze dojebia greatisowo
    swiadkowie i pokrzywdzeni.

    Czy to znaczy, ze np ktos kto popelnil przestepstwo i "odpokutowal uczciwie"
    swoje ma do konca zycia jeszcze ponosic jakies konsekwencje?

  • 25. Data: 2008-01-12 08:47:15
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Zenek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy to znaczy, ze np ktos kto popelnil przestepstwo i "odpokutowal
    > uczciwie" swoje ma do konca zycia jeszcze ponosic jakies konsekwencje?

    Nie. Ale za wrabianie Bogu ducha winnego sąsiada w ryj się należy. Okaż
    skruchę i w jego obecności sam się walnij;))

    --
    Pzdr
    Leszek