  • 11. Data: 2010-02-19 09:40:16
    Temat: Re: Sporządzanie umów na osobę, która już nie pracuje
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 00:27:38 -0800 (PST), Kuba_G napisał(a):

    > A tutaj problem jest taki, że owszem można, ale wtedy wystarczy
    > zadzwonić na help PTK, podać dane (które mają /np. PESEL/) i już,
    > hasło zresetowane:)

    No teoretycznie tak, masz rację. Ale przecież jest data z która dokonany
    zmiany hasła poprzez konsultanta BOKu czy jak to się tam zwie. Data będzie
    oczywiście już po dniu w którym przestałeś być ich akwizytorem.

  • 12. Data: 2010-02-20 23:23:00
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

    > a dlaczego?

    A czy umowa tak podpisana jest ważna?

  • 13. Data: 2010-02-20 23:40:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Zygmunt" <...@o...eu> napisał w wiadomości

    > "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

    > A czy umowa tak podpisana jest ważna?

    Tak, bowiem odzwierciedla zgodny zamian stron, czyli abonenta i ORANGE.
    Fakt sfałszowania podpisu pełnomocnika niczego tu nie zmienia.

  • 14. Data: 2010-02-21 01:15:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Zygmunt wrote:
    > "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

    > A czy umowa tak podpisana jest ważna?

    tak

  • 15. Data: 2010-02-21 13:07:58
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

    > Tak, bowiem odzwierciedla zgodny zamian stron, czyli abonenta i ORANGE.
    > Fakt sfałszowania podpisu pełnomocnika niczego tu nie zmienia.

    Ale na umowie jest podpis (z fałszywym podpisem) osoby nieupoważnionej do
    zawierania umów.
    Związku z tym kto z kim zawarł umowę? A gdyby cieć na parkingu ORANGE
    podpisał ze mną taką umowę
    to ona mnie wiąże prawnie a ORANE nie?

  • 16. Data: 2010-02-21 16:11:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Zygmunt wrote:

> [...]
    > zawierania umów.
    > Związku z tym kto z kim zawarł umowę? A gdyby cieć na parkingu ORANGE

    w wielkim uproszczeniu: niewazne kto podpisal ty i orange umowe o takiej
    tresci jak najbardziej chcieliście zawrzec i zawarliscie.

  • 17. Data: 2010-02-22 10:07:13
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Sun, 21 Feb 2010 10:11:19 -0600, witek napisał(a):

    > w wielkim uproszczeniu: niewazne kto podpisal ty i orange umowe o takiej
    > tresci jak najbardziej chcieliście zawrzec i zawarliscie.

    No chyba deczko pojechałaś za bandą wituś :)
    Skoro miałoby być tak jak twierdzisz, to dlaczego jakiś tam ubezpieczyciel
    odcina się od uznawania ze "ich były agent/przedstawiciel" zawierał umowy w
    czasie kiedy już przestał być ich agentem/przedstawicielem? Mimo tego,
    kasował forsę i wypisywał normalne polisy i druki z tego towarzystwa
    ubezpieczeniowego!!

    Jeżeli na wysypisku/składzie makulatury znajdziesz puste druki umów z
    Orange i zaczniesz je wypełniać z "klientami" - to tez będzie to jak
    starasz się twierdzić - chęć zawarcia umowy przez Orange??

  • 18. Data: 2010-02-22 11:32:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > Orange i zaczniesz je wypełniać z "klientami" - to tez będzie to jak
    > starasz się twierdzić - chęć zawarcia umowy przez Orange??

    W takim wypadku trudno będzie uznać, że ORANGE jako osoba prawna miała
    zamiar zawrzeć tę umowę.

  • 19. Data: 2010-02-22 12:19:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Herald wrote:

> [...]
    > Orange i zaczniesz je wypełniać z "klientami" - to tez będzie to jak
    > starasz się twierdzić - chęć zawarcia umowy przez Orange??

    Dlatego napisalem w wielkim skrocie, bo orange mialby prawo umowy nie
    uznac, gdyby dowiedzial sie, ze zostala zawarta wbrew jego intencji.
    tutaj takie cos nie zachodzi.

  • 20. Data: 2010-02-22 12:35:49
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Mon, 22 Feb 2010 06:19:12 -0600, witek napisał(a):

    > Dlatego napisalem w wielkim skrocie, bo orange mialby prawo umowy nie
    > uznac, gdyby dowiedzial sie, ze zostala zawarta wbrew jego intencji.

    Odpowiadasz na którą część mojego postu? O tym ubezpieczycielu, czy o tych
    pustych drukach umów znalezionych na wysypisku?

    > tutaj takie cos nie zachodzi.

    Skąd pewność?
    Może Orange ma chcice by umowy były zawierane TYLKO PRZEZ AUTORYZWOANYCH
    przedstawicieli a nie przez osoby które posługują się ich (oficjalnych
    przedstawicieli) danymi?