  • 1. Data: 2008-06-25 17:48:04
    Temat: Spółdzielnia mieszkaniowa - dostęp do parkingu na podwórku
    Od: Rafał Zawierta <n...@z...info>

    Witam.

    Pojawił się przede mną pewien problem. Spółdzielnia mieszkaniowa ma
    wewnątrz bloków całkiem pokaźny parking. Niestety, korzysta z niego kto
    chce (w tym pracownicy pobliskich firm) i w końcu postanowiono założyć
    bramki na pilota. Wszystko fajnie, gdyby nie zasady wydawania pilotów:
    1) Na każde 40mkw mieszkania przysługuje jeden pilot
    2) Pilot będzie wydany tylko osobie, która jest zameldowana w mieszkaniu
    i posiada samochód zarejestrowany na ten sam adres

    No i teraz pojawia się problem - choćby taki, że mam auto służbowe. Albo
    takie, że auto jest pożyczone od Wujka na wieczne nieoddanie, ale z
    powodu jego widzimisię dalej zarejestrowane na niego. Czy spółdzielnia
    ma prawo odmówić mi wydania pilota do parkingu, który przecież jest
    własnością spółdzielni, więc i moją?

    Można to jakość próbować ugryźć, czy praktycznie nie ma szans?

    R.

  • 2. Data: 2008-06-25 17:57:00
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    Użytkownik "Rafał Zawierta" <n...@z...info> napisał w
    wiadomości news:g3u0cg$j9n$1@opal.futuro.pl...
> [...]
    > spółdzielni, więc i moją?
    >
    > Można to jakość próbować ugryźć, czy praktycznie nie ma szans?

    IMHO należałoby zacząć od tego kto zadysponował w ten sposób terenem - jakiś
    pracownik w spółdzielni czy zarząd uchwałą.

  • 3. Data: 2008-06-25 18:49:01
    Od: "Fantom" <szczukot@antyspam@poczta.onet.pl>

    > IMHO należałoby zacząć od tego kto zadysponował w ten sposób terenem -
    > jakiś pracownik w spółdzielni czy zarząd uchwałą.

    Wg mnie zasady ustanowioen sa ok. Ale druga czesc punktu drugiego od razu do
    podwazenia. kazdemu mieszkaniu przysluguje miejsce postojowe (wg prawa
    budowlanego) lub nawet wiecej (w zaleznosci od planu zagospodarowania
    terenu). Nie maja wiec prawa ograniczac tego prawa dla osob nie
    posiadajacych samochodu

    Fantom

  • 4. Data: 2008-06-25 19:56:48
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

> [...]
    > budowlanego) lub nawet wiecej (w zaleznosci od planu zagospodarowania
    > terenu). Nie maja wiec prawa ograniczac tego prawa dla osob nie

    Parking wewnętrzny nie wyklucza istnienia innych miejsc postojowych. Co
    więcej w okresie oddania budynku do użytkowania przepis o miejscach
    parkingowych mógł jeszcze nie istnieć

  • 5. Data: 2008-06-26 21:17:55
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Nareszcie jakaś mądra spółdzielnia mieszkaniowa.
    JaC

    -----