  • 1. Data: 2004-05-23 12:46:29
    Temat: Spodnie - nieuczciwy sprzedawca
    Od: "Krzychu" <k...@o...pl>

    Witam!

    Zwracam się z prośbą do Was. Kupiłem markowe spodnie. Po 4 miesiącach
    użytkowania spodnie zaczeły pekać przecierać się w miejscach gdzie się
    marszyczyły podczas uzytkowania, badz w miejscach w których czesto były
    przecierane (tyłek) dostałem nowe spodnie. W takim razie po uzyskaniu
    nowych spodni otrzymałem od nowa liczącą gwarancję tak mi sie wydaje. Po
    kolejnych 3 miesiącach znowu udałem się ze spodniami do reklamacji z tą samą
    usterką. Teraz sprzedawca mi nie uznal reklamacji, poniewaz ze 12 miesiecy
    minelo od zakupu spodni. Tylko przeciez on dostal nowa gwarancje na nowe
    spodnie 12 miesiecy. Co mam zrobić dalej pomóżcie. Z gory dziękuje. P.S
    oczywiscie posiadam karte reklamacyjna oraz paragon.

  • 2. Data: 2004-05-23 13:50:20
    Temat: Re: Spodnie - nieuczciwy sprzedawca
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <c8q6ka$qkf$1@nemesis.news.tpi.pl>, Krzychu wrote:
> [...]
    > spodnie 12 miesiecy. Co mam zrobić dalej pomóżcie. Z gory dziękuje. P.S
    > oczywiscie posiadam karte reklamacyjna oraz paragon.

    http://tinyurl.com/38p6p

    Art.10

    Nie musisz korzystać z gwarancji, możesz skorzystać z "niezgodności".

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 3. Data: 2004-05-24 15:19:05
    Od: "Albercik" <l...@w...pl>

> [...]
    > spodnie 12 miesiecy. Co mam zrobić dalej pomóżcie. Z gory dziękuje. P.S
    > oczywiscie posiadam karte reklamacyjna oraz paragon.

    Witaj,

    Dostałeś taki papierek co się zowie gwarancją? Jeśli nie to była to rękojmia
    lub niezgodność towaru z umową - a to chyba nie ulega "odnowieniu" po
    wymianie towaru na nowy.

    Pozdrawiam
    Albercik

  • 4. Data: 2004-05-24 15:35:17
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Albercik wrote:
    > Dostałeś taki papierek co się zowie gwarancją? Jeśli nie to była to rękojmia
    > lub niezgodność towaru z umową - a to chyba nie ulega "odnowieniu" po
    > wymianie towaru na nowy.

    rękojmia - nie
    niezgodność z umową - tak
    gwarancja - zależy od jej postanowień