  • 41. Data: 2002-05-13 21:30:56
    Temat: Re: Spis powszechny: jak spuscic ich z szumem wodospadu. Pilne. [OT]
    Od: "Piotr 'Lodek' Hosowicz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Tomasz Śląski" <t...@s...pl.invalid> napisał w
    wiadomości

    O, widze ze az sobie zmieniles adres.

    > Oszolom, programista "Piotr 'Lodek' Hosowicz" napisał:

    Hmmm, "oszolom"?
    Kiedy sie wezmie pod uwage kto to mowi, to poniekad nobilitujace. %*)

    > Kpiny... sam piszę dobry czytnik news w gora 2-3 godziny.

    Aha.

    1. Przeczytaj uwaznie, co napisalem. Napisalem (w wypunktowaniu):
    " Jesli mowisz serio to
    - albo zaplac mi za napisanie czytnika newsow
    - albo zakup dla mnie zrodla OE
    - albo polec mi lepszy czytnik
    - albo mnie nie zaczepiaj."
    Nie widze tu prosby o to, zebys mi napisal w ile piszesz "dobry"
    "czytnik" newsow. Ale tu przechodzimy do pkt. 2.

    2. Rozumiem, ze samodzielnie rozszerzasz oferte. Ok, za 1 dobe (na to,
    zebys przeczytal moja odpowiedz) plus 4 godziny (daje Ci fory, nie
    musisz dziekowac) widze tu linka do Twojego nowo-napisanego czytnika,
    gotowego do sciagniecia.

    > NNTP jest prosty jak drut :)

    Wierze, ze potrafisz. %*)

    > OE jest całkiem dobry, jesli sie go umie używać.

    Zgadza sie. Mam wrazenie, ze pijesz do czegos o czym nie pisalem. Ja
    pisalem o tym, ze OE sie uwalil na ryj, a nie o tym, ze nie umiem go
    uzywac. %*)

    > Zadzieraz ze starym BOFH'em kolego...

    1. Hmmm, Tomasz ... Wiesz jakos mi nie wygladasz na Starego BOFHa. Mowie
    to z perspektywy Srednio-Starego BOFHa. Wolalbym nie mowic dokladnie na
    kogo mi wygladasz, bo nie chce zaogniac twoich zaczepek. A juz zupelnie
    mniejsza z tym, dlaczego tak uwazam.

    2. Kolegami nie jestesmy. Podobnie jak w pkt. 1 wolalbym nie wyjasniac
    ci z jakiego rodzaju osobami nie mam zwyczaju sie kolegowac.

    > Uważaj na swoja neostradke ;)

    O moj Boze ... Zabrzmialo to zupelnie, jak bys tupal nozka. No, jakos
    sie nie przestraszylem. "I co mi Pan teraz zrobi?". Bo ja sobie mysle,
    Tomek, ze mozesz mi naskoczyc na rolke i zataczyc polke. Nie wiem czy
    sie ze mna zgodzisz. Czy potrzebujesz rowniez "2-3 godziny" czy tez dac
    ci wieksze fory?

    > Pierdolisz głupoty...

    Aha, no tos rzeczywiscie wiele powiedzial do rzeczy :->

    > jakbyś miał co robić, nie
    > zadawałbyś idiotycznych pytań....

    1. Wnioskowanie bledne - nastepnik jest falszywy: nie sadze, zeby
    pytania, ktore zadalem byly "idiotyczne".

    2. Mam co robic. W zwiazku z tym Twoje kulawe "wnioskowanie" sie tym
    bardziej nie stosuje.

    3. Jedni robia bokami, zeby opedzic na 3+ swoje sprawy, a potem robia
    bokami (zeby nie powiedziec ze czyms innym), zeby postrugac "Starych
    BOHFow" tupajac nozka, co im slabo wychodzi. Inni po prostu sa
    administratorami i nie musza w tym celu tupac nozka. Ot, chwile sobie
    pofilozowalem, mam nadzieje ze wybaczysz. :->

    > Terefere...

    Uwazam, ze to juz naprawde przegiecie.
    Nie nadazamy z toba.
    Nie wbijaj audytorium w kompleksy swoja blyskotliwoscia. :->

    > Puknij sie w łeb palancie...

    1. I kto to mowi. :-> Tomeczku, cos ci sie zupelnie pop*.
    2. BTW Zupelnie nie mam pojecia skad ty niby masz taka pewnosc, ze ja
    jestem palant.

    > Wsadz mnie i innych do KF pojawiajac sie po raz pierwszy na grupie...

    Wsadzilem do KFa tych, ktorych trzeba bylo. Ciebie jeszcze - pod nowym
    adresem - nie wsadze, bo chce zobaczyc co wyjdzie z twojego czytnika. No
    i czekam na realizacje tych Staro-BOFHowskich pogrozek, he, he .... No,
    ale niech ci bedzie, pobaw sie ...

    > w końcu wsadzisz do KF takze siebie, jak onegdaj zrobił to niejaki
    > Expierd.

    Jakos nie widze powodu, zeby wsadzic sie sam do swojego KFa.

    > Jeśli nie osiagasz zadowalajacego wynagrodzenia z pisania programów -
    > zgłoś sie na sprzedawce pomidorów.

    Jesli. A pomysl swoja droga raczej glupi - patrz nizej.

    > Przebitka 100% albo wiecej.

    Chyba sie slabo orientujesz w stawkach.

    > Poza tym zalecem wizyte u dobrego psychiatry.

    Ja mysle, ze ty wez i sobie przeczytaj te twoje zalosne wypociny, to
    bedziesz wiedzial kto tu powinien pojsc do "dobrego psychiatry". %*)

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr "Lodek" Hosowicz

  • 42. Data: 2002-05-14 05:41:03
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Piotr 'Lodek' Hosowicz"

    > Ja mysle, ze ty wez i sobie przeczytaj te twoje zalosne wypociny, to
    > bedziesz wiedzial kto tu powinien pojsc do "dobrego psychiatry". %*)

    Nie wracaj do tego co juz uzgodniliśmy.To ty idziesz do psychiatry ale
    niekoniecznie dobrego.Jeżeli przeciętni grupowicze wykryli twoje
    schorzenia umysłowe to po co angazować dobrego.Wnioskując z długiego
    czasu trwania ataku sprawa beznadziejna.

    Leszek

  • 43. Data: 2002-05-14 06:16:46
    Temat: Re: Spis powszechny: jak spuscic ich z szumem wodospadu. Pilne.
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    Piotr 'Lodek' Hosowicz na pl.soc.prawo:
    > Od jakiegos czasu zastanawiamy sie z kolegami informatykami nad tym, jak
    > wykrecic sie dokumentnie od uczestnictwa w spisie powszechnym, ktory
    > zaczyna sie bodajze dzisiaj.

    21. wczoraj rozpoczęło sie umawianie na rozmowy.

    > wymiganie sie od odpowiadania na jakiekolwiek pytania. W ostatecznosci
    > bedziemy klamac tam, gdzie sie da.

    a można wiedzieć po co? Ja rozumiem: ochrona prywatności, ale tu bym nie
    przesadzał.

    > 1. Czy ktos interesowal sie tym tematem, np. w ogole legalnoscia spisu
    > powszechnego?

    ustawa, niesprzeczna z konstytucją.

    > 2. Czy gdzies w sieci znajde odpowiedz w powyzszej sprawie?

    tj. legalności spisu? sam wymieniłeś poniżej. A odpowiedzialności
    karnej za odmowę lub udzielenie fałszywych informacji? Nie znalazłem,
    ale podejrzewam, że w KK są kary za udzielenie fałszywych informacji
    funkcjonariuszowi publicznemu -- ale nie znalazłem teraz.

    --
    Ziemek Borowski ZMB-RIPE http://ziembor.waw.pl/zmb/

  • 44. Data: 2002-05-14 06:23:16
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Ziemek Borowski" <z...@Z...Waw.PL> napisał w
    wiadomości
    or.waw.pl...
> [...]
    >
    > 21. wczoraj rozpoczęło sie umawianie na rozmowy.

    > a można wiedzieć po co? Ja rozumiem: ochrona prywatności, ale tu bym

    Na złość mamie zarażę sie grypą;)) Nie wiesz że szczenięce lata
    charakteryzują się gryzieniem wędzidła.Pogryzą,pogryzą a jak życie w
    d... da to przestaną.Ciekawa była by statystyka.W jakim wieku są
    przeciwnicy spisu?Okazało by się że najwięcej jest 18-25 lat w myśl
    podanej na górze zasady oraz pow.70 lat z powodu strachu przed
    wpuszczaniem obcego do domu.

    Leszek

  • 45. Data: 2002-05-14 07:40:39
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 10 May 2002, Leszek wrote:
    [...]
    >+ > na podatnikach pieniadze.
    >+
    >+ Ale czy to Ty chciałeś o tym decydować?Osobiście?
    >+ Demokracja polega na tym że decydujemy o tym pośrednio

    Ja w kwestii formalnej: *demokracja pośrednia* polega na tym...
    Demokracja bezpośrednia działała (chyba niezgorzej) np.
    w starożytnej Grecji, a dla odmiany dzisiejsze czasy dają
    techniczne możliwości żeby dało się ja *również* zastosować.

    Nie, nie twierdzę że byłby to najlepszy możliwy pomysł.
    Choć... z drugiej strony...

    >+ przez swoich
    >+ przedstawicieli.Przedstawiciele ci zostali wybrani w wolnych
    >+ wyborach.Do kogo masz pretensje ? Przecież to Ty i ja ich wybraliśmy.

    Znaczitsja, jakby obowiązywały równe zasady wyboru to wyszłoby
    tak 0,0000325 przedstawiciela na łeb (wyborczy), a ponieważ jest
    próg - to owa "wyborczość" jest taka sobie, czyli żadna ? ;>

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 46. Data: 2002-05-14 08:06:35
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    napisał w wiadomości > Znaczitsja, jakby obowiązywały równe zasady
    wyboru to wyszłoby
    > tak 0,0000325 przedstawiciela na łeb (wyborczy), a ponieważ jest
    > próg - to owa "wyborczość" jest taka sobie, czyli żadna ? ;>

    Jakie propozycje? Dyktatura proletariatu? Monarchia? Samobójstwo?

    Leszek

  • 47. Data: 2002-05-14 22:37:54
    Od: "Piotr 'Lodek' Hosowicz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości

    Widze, ze znowu mi cie uwalony filterek przepuscil.

    > Użytkownik "Piotr 'Lodek' Hosowicz"

    > Nie wracaj do tego co juz uzgodniliśmy.

    Kto uzgodnil? Biedactwo, cos ci sie zupelnie pozajaczkowalo. %*)

    > To ty idziesz do psychiatry ale niekoniecznie dobrego.

    A ja sobie mysle, ze ty sobie przeczytaj lepiej to twoje obrzucani
    gownem, to bedziesz wiedzial kto tu powinien pojsc do psychiatry. Mysle,
    ze postronni tez to widza. Zal mi cie, agresywny tlumoku. %*) Ale moze
    jakos wyjdziesz na prosta. Najwazniejsze to to, zebys sobie wlasnie zdal
    sprawe, ze jestes agresywnym tlumokiem i ze malo kto normalny to
    akceptuje - to moze byc dobry punkt wyjscia. %*)

    > Jeżeli przeciętni grupowicze wykryli twoje schorzenia umysłowe
    > to po co angazować dobrego.

    Jesli uwazasz ze ty badz nieszczesny Tomeczek Slaski to "przecietni
    grupiwicze", to albo obsmarowujesz uczestnikow forum tutti quanti albo
    sobie (i Tomusiowi) pochlebiasz. Tak czy inaczej nie dobrze. Skup sie,
    czlowieku.

    > Wnioskując z długiego czasu trwania ataku sprawa beznadziejna.

    1. No, tos sie popisal swoimi mozliwosciami w zakresie "wnioskowania".
    He, he ... Rob z siebie dalej agresywnego kretyna. Z jednej strony
    przykro, ale juz skoro koniecznie musisz, to o tyle przyjemnie, ze nawet
    nie trzeba z toba specjalnie gadac - sam sie kompromitujesz. %*)

    2. Porzucajac to twoje "wnioskowanie" to sprawa jest - dla ciebie -
    beznadziejna, faktycznie. Trzeba by upasc na glowe, zeby dac sie
    przekonac takim chamskim jazgotem jaki tu odstawiles na forum. %*)

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr "Lodek" Hosowicz

  • 48. Data: 2002-05-14 22:43:38
    Od: "Piotr 'Lodek' Hosowicz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Piotr 'Lodek' Hosowicz"
    > Użytkownik "Tomasz Śląski" <t...@s...pl.invalid> napisał w

    Tomek, mam nadzieje ze prace nad czytnikiem ida dobrze.
    Czas mija za okolo 2 godziny. %*)

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr "Lodek" Hosowicz

  • 49. Data: 2002-05-14 23:16:27
    Od: "Piotr 'Lodek' Hosowicz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Ziemek Borowski" <z...@Z...Waw.PL> napisał w

    Ziemek, odpowiem Ci w innym liscie, zeby nie mieszac naszej rozmowy z
    rzygowinami Leszka.

    > nie
    >

    > Na złość mamie zarażę sie grypą;))

    1. Leszku, juz dalo sie zauwazyc, ze lubisz upraszczac tak, zeby latwiej
    ci bylo "uporac" sie - w miare swoich mozliwosci - z odpowiedzia. Ale
    moze to nie jest najlepsza metoda? Moze warto sobie postawic wyzsze
    wymagania?

    2. Pytanie bylo do mnie. Ja na nie odpowiedzialem w innym miejscu, byc
    moze Ziemek nie zwrocil uwagi. W zwiazku z czym piszesz bzdury, bo twoje
    wyjasnienia na temat powodow mojego sprzeciwu nie zgadzaja sie z moimi
    wyjasieniami na ten temat.

    3. Ad 2: Twoje dotychczasowe wypociny nie daja rekojmi, ze wiesz lepiej
    ode mnie o powodach, dla ktorych sprzeciwiam sie spisowi.

    > Nie wiesz że szczenięce lata
    > charakteryzują się gryzieniem wędzidła.Pogryzą,pogryzą a jak życie w
    > d... da to przestaną.

    Sadzac po twoim pierwszym liscie, gdzie sie zalosnie "powolales" na
    demokracje, to za okresleniem "zycie" stoi paru smutnych
    leszko-podobnych totalniacko-odmozdzonych Panow z jakiegos urzedu,
    najpewniej z Wiadomego Urzedu, he, he ... A do zycia w sensie
    filozoficzno-madrosciowym to zdaje sie ma niewiele - nie uzywaj slow,
    ktorych znaczenia nie rozumiesz.

    > Ciekawa była by statystyka.

    Racja. Byla by.

    > W jakim wieku są
    > przeciwnicy spisu?Okazało by się że najwięcej jest 18-25 lat w myśl
    > podanej na górze zasady oraz pow.70 lat z powodu strachu przed
    > wpuszczaniem obcego do domu.

    Juz ci wyzej napisalem, ze - tak wyglada - lubisz sobie upraszczac.
    Nieco nadmiernie. Jak to dresik z dyplomem - bo na takiego wygladasz.

    Leszek, moze bys juz sobie odpuscil? Mnie juz obrzuciles gownem
    wystarczajaco jak na dresikowskie standardy (chyba), sam sie juz
    skompromitowales rowniez wystarczajaco. Gdzies indziej - slusznie -
    zauwazyles, ze twoje proby przekonania mnie sa beznadziejne. Napisalem
    ci, ze trzeba by upasc na leb, zeby dac sie przekonac do czegokolwiek
    takim chamskim jazgotem, jaki tu obserwowano w twoim wykonaniu.

    Po co piszesz dalej? Daj sobie spokoj. Potykasz sie o wlasne nogi w
    swoich dresiarskich zeznaniach, robisz z siebie kompletnego idiote
    nieudolnie zaczepiajac mnie, a ja cie potem - z zachowaiem jako takiej
    uprzejmosci - flekuje i wychodzisz na jeszcze bardziej odmozdzonego
    dresa.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr "Lodek" Hosowicz

  • 50. Data: 2002-05-14 23:27:42
    Od: "Piotr 'Lodek' Hosowicz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Ziemek Borowski" <z...@Z...Waw.PL> napisał w
    > Piotr 'Lodek' Hosowicz na pl.soc.prawo:
    >
    > 21. wczoraj rozpoczęło sie umawianie na rozmowy.

    No, juz to sie wyjasnilo w innych watkach albo sie dowiedzialem
    skadinad. Dziekuje.

    > a można wiedzieć po co? Ja rozumiem: ochrona prywatności, ale tu bym
    nie
    > przesadzał.

    Ochrona prywatnosci to jedno - tak naprawde pomniejsza sprawa.
    Powazniejsza przyczyna jest to, ze nie widze sensu prowadzenia zadnej
    polityki spolecznej ani gospodarczej przez panstwo. W zwiazku z czym
    kwestionuje w ogole cel przeprowadzenia spisu. By nie nie siegac daleko
    spodziewam sie, ze to bedzie tak, ze jak stwierdza, ze - dajmy na to -
    dzieci u mnie w dzielnicy maja za malo mleka na codzien to mnie
    opodatkuja na mleko, ktore potem dzieci beda wylewac do zlewu, a jak
    stwierdza ze mamy za duzo mleka - to mnie opodatkuja, bo az tyle mleka
    to za duzo i kto to widzial. Reasumujac: uwazam, ze informacje zebrane w
    czasie spisu posluza jedynie do dalszego lupienia obywateli i
    przeprowadzania "reform" na modle socjalistyczna. i temu wlasnie sie
    sprzeciwiam.

    Ziemek, nie chce o tym dyskutowac, bo nie tego dotyczylo pytanie. Mozna
    by pewnie zrobic offtopic, ale jakos Leszek z innymi swoimi
    kolegami-dresikami naniesli juz tyle gowna i nadal nanosza w ten watek,
    ze moze byc trudno dyskutowac.

    > ustawa, niesprzeczna z konstytucją.

    W innych watkach juz zostaly przytoczone odpowiednie odniesienia do
    aktow prawnych.

> [...]
    > ale podejrzewam, że w KK są kary za udzielenie fałszywych informacji
    > funkcjonariuszowi publicznemu -- ale nie znalazłem teraz.

    To tez juz znalazlo precyzyjna odpiwiedz, dziekuje. %*)

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr "Lodek" Hosowicz