  • 31. Data: 2002-05-10 09:16:18
    Temat: Re: Spis powszechny: jak spuscic ich z szumem wodospadu. Pilne.
    Od: "preon" <p...@g...pl>

    Użytkownik "erchejms" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:abg1kg$sri$2@news.tpi.pl...

    > a wiesz ze to AWS uchwalił spis powszechny?

    a co to za różnica czy lewa czy prawa komuna uchwaliła tę nieszczęsną ustawę
    ?

    pozdrawiam
    preon

  • 32. Data: 2002-05-10 10:20:30
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "preon" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "erchejms" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > a co to za różnica czy lewa czy prawa komuna uchwaliła tę
    nieszczęsną ustawę
    > ?

    Jeśli odrzucimy jednych i drugich to kto pozostanie w tym nieszczęsnym
    kraju? Spisy powszechne robi się na całym świecie.A tą ustawę
    uchwalili nasi wybrańcy.Czyli pośrednio Ty i ja.I nie tłumacz się
    czasami że nie byłeś na wyborach.Bo wtedy to nawet nie miałbyś
    moralnego prawa do narzekania na cokolwiek.

    Pozdrawiam
    Leszek

  • 33. Data: 2002-05-10 11:00:48
    Od: "preon" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli odrzucimy jednych i drugich to kto pozostanie w tym nieszczęsnym
    > kraju?

    Jeżeli nie odrzucimy i jednych i drugich to rzeczywiście nikt nie pozostanie
    w tym nieszczęsnym kraju - Ci co dadzą radę to wyemigrują a reszta zdechnie
    w nędzy.

> [...]
    > czasami że nie byłeś na wyborach.Bo wtedy to nawet nie miałbyś
    > moralnego prawa do narzekania na cokolwiek.

    Nie zmienia to faktu, że są rzeczy ważniejsze na które lepiej wydać złupione
    na podatnikach pieniadze.
    Przypominam Panu, że całą administrację-biurokrację utrzymują podatnicy. A
    etaty rosną jeżeli nie w postępie geometrycznym to na pewno w arytmetycznym.

    Pozdrawiam
    preon

  • 34. Data: 2002-05-10 11:24:09
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    > Nie zmienia to faktu, że są rzeczy ważniejsze na które lepiej wydać
    złupione
    > na podatnikach pieniadze.

    Ale czy to Ty chciałeś o tym decydować?Osobiście?
    Demokracja polega na tym że decydujemy o tym pośrednio przez swoich
    przedstawicieli.Przedstawiciele ci zostali wybrani w wolnych
    wyborach.Do kogo masz pretensje ? Przecież to Ty i ja ich wybraliśmy.

    Leszek

  • 35. Data: 2002-05-10 11:27:11
    Od: "Piotr 'Lodek' Hosowicz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "erchejms" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > TNIJCIE

    OK.

    > a wiesz ze to AWS uchwalił spis powszechny?

    Tak. Erchejms, w moim przekonaniu AWS byli takimi samymi socjalistami,
    jak sa SLD. A roznice w kolorycie, retoryce wyborczej i powyborczej nie
    maja tu wiekszego znaczenia. I zeby nie wprowadzic Cie w blad: nie
    jestem abnegatem politycznym, ktory uwaza, ze wszyscy politycy to *****
    i polityka to *****.

    Erchejms, jak napisalem, proponuje nie dyskutowac o tym, bo obawiam sie
    ze mam poglady na tyle skrajne, a niektorzy inni koledzy naniesli juz
    tyle blota do tego watku, ze z takiej dyskusji mogloby nie wyniknac nic
    istotnego.

    Po drugie: moje zapytanie bylo prawne i to jest w tej chwili dla mnie i
    dla moich kolegow najwazniejsze.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr "Lodek" Hosowicz

  • 36. Data: 2002-05-10 12:17:16
    Od: "preon" <p...@g...pl>

> [...]
    > przedstawicieli.Przedstawiciele ci zostali wybrani w wolnych
    > wyborach.Do kogo masz pretensje ? Przecież to Ty i ja ich wybraliśmy.

    Ale w żadnym wypadku nie daje to 'wybrańcom' licencji na nieomylność a mi
    nie odbiera prawa do krytyki.
    A poza tym oni zostali wybrani przez kolesiów z partii a nie przeze mnie ani
    przez wyborców ( vide 'lista krajowa').

    pozdrawiam
    preon

  • 37. Data: 2002-05-10 12:26:20
    Od: "Pawel Jankowski" <k...@f...onet.pl>

    Leszek napisał(a) w wiadomości: ...

    >Użytkownik "preon" <p...@g...pl> napisał w wiadomo?ci
    >
    >Ale czy to Ty chciałe? o tym decydować?Osobi?cie?
    >Demokracja polega na tym że decydujemy o tym po?rednio przez swoich
    >przedstawicieli.Przedstawiciele ci zostali wybrani w wolnych
    >wyborach.Do kogo masz pretensje ? Przecież to Ty i ja ich wybrali?my.

    W takim razie gdzie sa ograniczenia tej demokracji? Dzis uchwalimy ze
    emerytom nie wolno pracowac, jutro ze maja obowiazkowo zglosic sie na
    ochotnika do eutanazji?
    Otoz demokracja musi miec jasno wytyczone granice tak aby poszanowane byly
    prawa jednostek.

    Pozdrawiam
    Pawel Jankowski

  • 38. Data: 2002-05-10 13:01:56
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Pawel Jankowski" <k...@f...onet.pl> napisał w
    wiadomości

> [...]
    na
    > ochotnika do eutanazji?
    > Otoz demokracja musi miec jasno wytyczone granice tak aby

    Wytyczajmy!! Kiedyś było łatwo zwalić wine na "obcych"
    :zaborców,okupantów,żydów.Z waszych postów wynika że coś z tego nam
    zostało.A jak ktoś z nas zostanie politykiem i będzie decydował o
    losach kraju? Stanie się obcy?

    Leszek

  • 39. Data: 2002-05-10 13:16:41
    Od: "JarekT" <t...@p...onet.pl>

    Witam

    >przed moimi drzwiami i dzwonily. Nie otworzylem. Ciekaw jestem ile razy
    >jeszcze przyjda.
    No niestety - jak się mieszka w bloku (ja też) to jest się narażonym na
    przyłażenie pod drzwi różnych akwizytorów, ankieterów, żebraków,
    rachmistrzów itp. Jakbyśmy mieszkali w domkach jednorodzinnych postali by
    sobie na chodniku np. na deszczu lub mrozie.

    >bo masz zapewne orientacje w zagadnienach prawa.
    Nie, ani trochę - jestem informatykiem i sam tu czasem zadaję pytania.

    >jakis nakaz sadaowy czy cos w tym rodzaju
    Wg mnie nie. W obwieszczeniach o spisie stoi, że jeśli ktoś z jakichś
    powodów nie doświadczył randki z rachmistrzem, to powinien sam się zgłosić
    do gminnego biura spisowego i wypełnić ankietę. Nic nie ma tam o żadnych
    sankcjach, a pewnie by napisali, że nieudzielenie informacji zagrożone jest
    karą administracyjną, czy coś takiego.

    >jak mi udowodnia ze bylem w domu, a nie otworzylem
    Na zdrowy rozum nie udowodnią. Ale w tym chorym kraju możliwe są przeróżne
    cuda (jakiś czas temu zostałem obwiniony przed kolegium o wykroczenie
    drogowe. Odbyły się dwa posiedzenia, zasądzono 50 zł mandatu 16 zł kosztów.
    O wszystkim dowiedziałem się, jak przyszedł komornik! Po ok. 8 miesiącach!
    Jego "usługa" wyniosła ok. 160 zł. Naprawdę. A jak sprawdziłem potem w
    aktach sprawy, to prowadząca ją prawniczyna stwierdziła do protokołu, że
    obecność obwinionego nie jest konieczna i orzeczenie będzie wydane
    zaocznie - czujesz?! Bez możliwości obrony, bez niczego. Mam kopie tych
    dokumentów - na pamiątkę głupoty i bezprawia w naszym pięknym kraju).
    W ustawie nie ma chyba nic o żadnych sankcjach (sprawdzę). Myślę, że
    pogłoski o karach są tylko po to, żeby ludzie nie spuszczali natrętnych
    rachmistrzów ze schodów.

    >Agresywna tonacja pojawila sie w tym watku
    >wraz z listami jego i blada.
    Na grupie jak w życiu...

    >zamiast zrobic to po pyskowkach - mozna bylo przewidziec
    >z gory, ze nic one nie wniosa.
    Wiem, wiem. Racja. Zdarzyło mi się kiedyś na tej grupie wdać w bezsensowny
    dyskurs z jakimś kopniętym przeciwnikiem przydrożnych drzew i dopiero po
    jakimś czasie dałem sobie spokój.

    Tak czy inaczej nie biorę udziału w spisie, bo za informacje, które mamy tam
    podać za darmo, wiele firm z różnych branż zapłaciłoby sporą kasę. Ten spis
    przecież kosztuje. A ja jeszcze parę lat mam czekać na zwrot moich pieniędzy
    za niezrealizowaną w 1993 waloryzację płac w budżetówce, w której zaczynałem
    moją drogę zawodową.

    Pozdrawiam, niechaj Moc będzie z KF'em Twoim ;)))
    --
    Jarek GG 3177036

  • 40. Data: 2002-05-11 02:26:00
    Temat: Re: Spis powszechny: jak spuscic ich z szumem wodospadu. Pilne. [OT]
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl.invalid>

    Oszolom, programista "Piotr 'Lodek' Hosowicz" napisał:

    > Naprawy? Teroetyzujesz czy mowisz serio? Jesli mowisz
    > serio to albo
    > zaplac mi za napisanie czytnika newsow albo zakup dla
    > mnie zrodla OE

    Kpiny... sam piszę dobry czytnik news w gora 2-3 godziny.
    NNTP jest prosty jak drut :)

    > albo albo polec mi lepszy czytnik albo mnie nie
    > zaczepiaj.

    OE jest całkiem dobry, jesli sie go umie używać.

    > Zapytaniem
    > pierwotnym w tym watku bylo zapytanie prawne - miales
    > pole do popisu
    > jako prawnik. Nie wjezdzaj na moje poletko, dopoki nie
    > zachcialo Ci sie
    > popisac na swoim.

    Zadzieraz ze starym BOFH'em kolego...
    Uważaj na swoja neostradke ;)

    > jesli chodzi o bait'owosc, to nie za bardzo rozumiem.
    > Zadalem jasno pare
    > prostych pytan na - owszem - dosc specyficzny temat.

    Pierdolisz głupoty... jakbyś miał co robić, nie
    zadawałbyś idiotycznych pytań....

    > Nikogo tu
    > niesprowokowany nie zaczepialem.

    Terefere...

    > Poniewaz wyglada mi na to, ze szukasz dymu i robisz
    > jakies nonsensowne wycieczki,

    Puknij sie w łeb palancie...

    > zamiast zajac sie
    > ematem, ktory zapodalem - to wsadzam Cie rowniez
    > prewencyjnie do KFa,
    > wybacz.

    Wsadz mnie i innych do KF pojawiajac sie po raz pierwszy na grupie...
    w końcu wsadzisz do KF takze siebie, jak onegdaj zrobił to niejaki
    Expierd.

    Jeśli nie osiagasz zadowalajacego wynagrodzenia z pisania programów -
    zgłoś sie na sprzedawce pomidorów.
    Przebitka 100% albo wiecej.

    Poza tym zalecem wizyte u dobrego psychiatry.

    --
    TOM @ HOME
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE