  • 11. Data: 2011-04-03 21:15:12
    Temat: Re: Spis powszechny-ile osób musi się "spisać"?
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin witek

    > naprawde masz kłopot ze zrozumieniem o co chodzi, czy w polsce poziom
    > inteligencji rzeczywiscie tak nisko spadł?

    To dam Ci zagadkę, Panie "inteligentny". Powiedzmy, że ktoś ma 2-3
    nieruchomości i przebywa w nich kiedy ma ochotę, mniej więcej po równo.
    Powiedzmy, że tego dnia był na wyjeździe służbowym/na wakacjach/
    imprezował/cokolwiek. Co ma wpisać w takim wypadku?

  • 12. Data: 2011-04-03 22:00:15
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-03 19:07, Piotrek pisze:
    > Czy odbycie rozmowy z ankieterem/wypełnienie ankiety przez internet jest
    > obowiązkowe dla wszystkich pełnoletnich członków rodziny zamieszkujących pod
    > danym adresem, czy może wystarczą dane tylko jednego z nich?

    Wszyscy.

    --
    animka

  • 13. Data: 2011-04-03 22:20:32
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-04 00:00, animka pisze:

    > Wszyscy.

    Tzn było tak, że gospodarstwami-rodzinami.
    Jak w mieszkaniu mieszkają np. 2 rodziny rodziny to każda rodzina
    oddzielnie.
    Tam na stronie masz pomoc jakieś dema.

    --
    animka

  • 14. Data: 2011-04-04 01:01:54
    Od: Dżejm <n...@n...email.here.org>

    > czego nie rozumiesz w słowie "przebywający"?

    To po co w opcjach jest "mieszkający na stałe, ale przebywający czasowo za
    granicą" ? Przecież nie chodzi im o wycieczkę pod piramidy, tylko o wyjazd
    do roboty. Kiedy więc wyjazd czasowy staje się stały ? 2 miesiące ? Pół roku
    ? Rok ? Dwa lata ? Pięć lat ? Może cię to zdziwi ale są ludzie którzy
    wyjeżdząją zostawiając wszystko bez zmian jakby mieli za raz wrócić, ale
    wyjazd się przeciąga w lata. I o to się pytam geniuszu.

  • 15. Data: 2011-04-04 01:09:58
    Od: Dżejm <n...@n...email.here.org>

    > Wydaje mi się, że osoba, która w tym mieszkaniu nie przebywa powinna
    > wybrać
    > odpowiednią opcję. Jest tam pytanie o miejsce pobytu w dniu 31.03.2011. To
    > może być ogólnie inny kraj, albo inne miasto i inny adres.

    Z jednej stony wszędzie podkreślają słowo przebywający ale z drugiej strony
    dają opcje, że przebywa w innym miejscu, ehh :).

    Ale właśnie zauważyłem, że w jednym miejscu jest napisane, że mają być też
    wpisane osoby zameldowane i nawet jest przycisk który wyświetla ich listę.
    No to wszystko jasne.

    pozdro

  • 16. Data: 2011-04-04 16:06:03
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Liwiusz w <news:inahr4$nt3$1@news.onet.pl>:

    > A jak ktoś w tym czasie był na imprezie, to gdzie ma się spisać?

    Conieco wyjaśnia najechanie kursorem na "Proszę wskazać adres, pod którym
    Pan(i) mieszkał(a) w dniu 31 marca 2011"

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 17. Data: 2011-04-04 17:57:20
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (04.04.2011 18:06), 'Tom N' wrote:

    > Conieco wyjaśnia najechanie kursorem na "Proszę wskazać adres, pod którym
    > Pan(i) mieszkał(a) w dniu 31 marca 2011"

    A co jest po najechaniu kursorem?

    p. m.

  • 18. Data: 2011-04-04 18:50:33
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    mvoicem w <news:4d9a0681$0$2505$65785112@news.neostrada.pl>:

    > A co jest po najechaniu kursorem?

    Wyjaśnienie, że nie trzeba wskazywać izby wytrzeźwień jako miejsca
    zamieszkania, pomimo, że ciało delikwenta "w tym czasie" się tam znajdowało
    ;P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 19. Data: 2011-04-04 19:12:26
    Od: Dżejm <n...@n...email.here.org>

    > A co jest po najechaniu kursorem?

    U mnie w badaniu reprezentacyjnym, krok 1, u góry strony jest:

    "W celu dokonania samospisu internetowego proszę wypełnić formularz
    dotyczący mieszkania/budynku oraz formularze indywidualne dotyczące
    wszystkich osób ZAMIESZKAŁYCH lub PRZEBYWAJĄCYCH w tym mieszkaniu w dniu 31
    marca 2011 r., o godz. 24.00."

    Po środku strony słowo zamieszkałych zmienia się na zameldowanych:

    "Prosimy o sporządzenie zestawienia osób ZAMELDOWANYCH w mieszkaniu oraz
    PRZEBYWAJĄCYCH w nim bez zameldowania (należy uwzględnić stan na dzień 31
    marca 2011 r.). Pomocniczo dostępne są informacje o osobach zameldowanych w
    mieszkaniu uzyskane ze źródeł administracyjnych."

    Natomiast w kroku 3, w formularzu osobowym nie ma już nic mowy o
    ZAMELDOWANIU stałym:

    - mieszka stale obecny (komentarz po najechaniu kursorem: obecny o północy,
    oraz jak był krótko nieobecny: np. na drugiej zmianie, na jednodobowej
    wizycie, na delegacji kilkudniowej, w szpitalu itp).
    - mieszka stale - nieobecny przebywa czasowo w kraju (niestety brak
    komentarza)
    - mieszka stale - nieobecny przebywa czasowo za granicą (niestety brak
    komentarza)
    - przebywa czasowo (czasowo zameldowany lub bez meldunku, przybyły z kraju)
    - przebywa czasowo (czasowo zameldowany lub bez meldunku, przybyły z
    zagranicy)

    Jak dla mnie słowo ZAMELDOWANY pojawia się jednak, więc jak ktoś jest
    zameldowany, ale od lat mieszka gdzie indzie to musi zostać wpisany DWA
    RAZY: w miejscu zameldowania oraz w miejscu przebywania. Ktoś się nie zgadza
    ?

    pozdro

  • 20. Data: 2011-04-05 06:56:19
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "'Tom N'" napisał w wiadomości grup
    valid...
    > Wyjaśnienie, że nie trzeba wskazywać izby wytrzeźwień jako miejsca
    > zamieszkania, pomimo, że ciało delikwenta "w tym czasie" się tam znajdowało
    > ;P

    Co, jeżeli dla delikwenta to jest drugi dom?