  • 11. Data: 2010-04-09 08:16:44
    Temat: Re: Spis powszechny
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hpmgls$t05$...@n...net.icm.edu.pl...
    > Po to by obywatele nie zapomnieli o państwie

    Jakim państwie?

  • 12. Data: 2010-04-09 08:19:29
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm>

    > Jakim państwie?

    Tym w którym żyją

  • 13. Data: 2010-04-09 08:41:22
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid> napisał w wiadomości grup

    > Tym w którym żyją

    Polska? Niestety już jej nie ma. Teraz do popierdułka unii europejskiej.
    Eurokołchoz coś mówi, a polskie marionetki (rząd itp.) robi co im się karze - 0
    suwerenności.

  • 14. Data: 2010-04-09 08:56:51
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 9 Apr 2010 10:41:22 +0200, qwerty napisał(a):

    > Polska? Niestety już jej nie ma. Teraz do popierdułka unii europejskiej.
    > Eurokołchoz coś mówi, a polskie marionetki (rząd itp.) robi co im się karze - 0
    > suwerenności.

    Jak sami nie potrafią to ktoś inny musi pokierować
    --
    marcin

  • 15. Data: 2010-04-09 08:57:05
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 9 Apr 2010 10:16:44 +0200, qwerty napisał(a):

    > Jakim państwie?

    IV RP
    --
    marcin

  • 16. Data: 2010-04-09 09:33:08
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm>

    > Polska? Niestety już jej nie ma. Teraz do popierdułka unii europejskiej.
    > Eurokołchoz coś mówi, a polskie marionetki (rząd itp.) robi co im się
    > karze - 0 suwerenności.

    No to jest większe państwo. Bez różnicy. Jako człowiek czy mniejsza
    społeczność niż państwo i tak nie jesteś ani nie byłeś suwerenny. Poza tym
    akurat spis jest reliktem raczej niż przejawem suwerenności.

  • 17. Data: 2010-04-09 16:10:37
    Od: agent73 <a...@g...pl>

    On Fri, 09 Apr 2010 08:51:57 +0200, "Madrzejszy od radia."
    <m...@m...pl> wrote:

    >Zdziwil bys sie jakie dane gromadzi o obywatelach, dlatego pytam o sens
    >spisu.

    A numery telefonów obywateli to w tej bazie już mają? Nie? No to będą
    mieć! Szlag mnie trafił jak przeczytałem co też im się roi w tych
    pustych łbach! Mogę zrozumieć pytanie o posiadanie (bądź nie) telefonu
    kablowego czy też bezkablowego, ale konkretne numery? To są dane
    statystyczne? Toż to inwigilacja w czystej formie! Rzekomo dane te
    miały by być usunięte po 2 (!) latach, tylko że do tego czasu
    spokojnie można przepchnąć niejedną nowelizację ustawy...
    Lektura "do poduszki":
    http://www.senat.gov.pl/k7/dok/sejm/050/2683.pdf
    --
    A.

  • 18. Data: 2010-04-09 16:30:08
    Od: cranky <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 09 Apr 2010 18:10:37 +0200, agent73 napisał(a):

> [...]
    > miały by być usunięte po 2 (!) latach, tylko że do tego czasu
    > spokojnie można przepchnąć niejedną nowelizację ustawy...

    Czytałem już te stosy danych, jakie kochany kraj chce mieć o tych, co
    zostali. Telefony, rachunki za prąd itp.. Ciekaw jestem skąd można mieć
    datę zawarcia zwiazku nieformalnego? Ktoś go udziela czy jak? A jak jestem
    w jednym zwiazku formalnym i dwu nieformalnych to co mam zglosić? Paranoja
    eurokołchozu sięga dna.

  • 19. Data: 2010-04-09 16:45:41
    Od: agent73 <a...@g...pl>

    On Fri, 9 Apr 2010 18:30:08 +0200, cranky <d...@p...onet.pl>
    wrote:

    >A jak jestem
    >w jednym zwiazku formalnym i dwu nieformalnych to co mam zglosić?

    ROTFL :-D Gratuluję "wydolności" ;-)

    --
    A.

  • 20. Data: 2010-04-09 17:38:20
    Od: cranky <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 09 Apr 2010 08:33:40 +0200, Madrzejszy od radia. napisał(a):

    > Chca policzyc ilu spierdolilo z kraju dobrobytu i rownosci spolecznej.

    Ooo tototototo to!