  • 11. Data: 2020-01-03 09:32:44
    Temat: Re: Spektakl
    Od: Kviat

    W dniu 01.01.2020 o 19:21, z pisze:
    > Bo widzisz...
    > Jak ktoś indoktrynuje dzieciaki nie po Twojej myśli (pokazuje historię i
    > podłe zachowania aby wiedzieć że to było i było ZŁE) to domagasz się
    > prokuratora

    Nie brałem udziału jako dzieciak w inscenizacjach gazowania i
    inscenizacjach gwałtów przez radzieckich żołnierzy, a jakoś jednak
    nauczyłem się odróżniać normalnych ludzi od faszoli drących ryja na
    demonstracjach "żydzi do gazu" i "śmierć pedałom".

    > jak te same dzieciaki uczy się masturbacji to jest to
    > przygotowanie ich do dorosłego życia

    Powtarzasz bezmyślnie zwyczajne kłamstwo i propagandową papkę dla debili.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 12. Data: 2020-01-03 10:53:57
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 3 Jan 2020 07:47:11 -0000 (UTC), Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Primo nikt nie uczy dzieci masturbacji.
    > Secundo, wszystkie nabywają tą umiejętność samodzielnie, czasem z
    > niewielką pomocą rówieśnika.

    Dużo czytałem o nabywaniu tej umiejętności z dużą pomocą wikarego lub
    proboszcza.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 13. Data: 2020-01-03 11:53:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Boże, cóż za idiota z ciebie. Primo nikt nie uczy dzieci masturbacji.
    > Secundo, wszystkie nabywają tą umiejętność samodzielnie, czasem z
    > niewielką pomocą rówieśnika. Zapomniałeś ośle jak to z tobą było? :)

    Sądzę, że jeszcze więcej pomocy daje Internet.

    --
    Robert Tomasik