  • 81. Data: 2022-12-10 19:20:50
    Temat: Re: Włączenie LGBT+ jest obowiązkiem każdego pracownika IKEA
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Nie doczytałeś powodu tego zwolnienia.
    > Doczytaj a potem wróć

    Doczytałem. I w przeciwieństwie do ciebie zrozumiałem.

  • 82. Data: 2022-12-10 19:21:58
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Sam zacząłeś porównanie z cytowaniem Bibli i wypocin hitlera
    > Zrozumiałeś różnicę czy jeszcze nie?

    Hitler też nawoływał w swojej książce do kamieniowania ludzi?
    Bo jak nie, to co tu porównywać :P

  • 83. Data: 2022-12-10 19:24:29
    Temat: Re: Specjalne traktowanie
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Pod czyn podlega zmuszanie kogoś do zmiany swoich poglądów i

    Do jakiej zmiany poglądów go chciano zmusić?

    Daj już spokój sobie z pisaniem -- bełkoczesz trzy po trzy nie na temat,
    snujesz swoje fantazje co ktoś miał na myśli. Jesteś klasycznym przykładem
    kompletnego debila-wtórnego analfabety co mu się wszystko z jednym kojarzy.

  • 84. Data: 2022-12-10 19:30:28
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Może jeszcze same poczęły?

    I co z tego, że nie? Ty zostałeś (chyba) naturalnie poczęty i wuj z tego
    wyszedł.

    > To że tobie się wydaję po kilku przykładach że wychowały dobrze nie
    > znaczy że jest to dobry sposób zwłaszcza dla dzieci.

    Nie, dlatego mądre głowy przeprowadziły badania.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Rodzicielstwo_os%C3%B3
    b_LGBT
    Ale prawilne chłopaki naturalnie poczęte i wychowane wiedzą przecież lepiej, bo
    żadnej książki do ręki nie wzięły :D

    > A prawo dziecka do posiadania ojca i matki?

    Zapytaj tej premier na Twitterze co ona na to. Daj znać.

    > Przecież to bardziej logiczne PRAWO niż do związku małżeńskiego.

    Ty to lepiej nic nie pisz o logice :D

    > Chcesz odbierać dziecku prawa obywatelskie z powodu zachcianki dwóch lesb?

    Czy taki pustostan jak ty może w ogóle wypowiadać się w imieniu dzieci LGBT??
    Zacznij od tej premier i daj znać jak ona to widzi.
    "Relacja rodzic-dziecko
    Relacja rodzic-dziecko w rodzinach z dwiema matkami lub dwoma ojcami jest
    bardziej podobna, niż odmienna od tej, jaka panuje w rodzinach
    heteroseksualnych[125]. Według informacji pozyskanych od rodziców pary
    jednopłciowe mają lepszą relację z dziećmi niż pary różnopłciowe, a według
    danych pozyskanych od dzieci nie ma różnicy w jakości relacji rodzic-dziecko
    między rodzinami heteroseksualnymi a homoseksualnymi. Jednym z możliwych
    wyjaśnień tej rozbieżności jest efekt społecznych oczekiwań - uczestnicy
    badania mogli prezentować siebie w możliwie jak najlepszym świetle. Zjawisko to
    jest prawdopodobne ze względu na pragnienie gejów i lesbijek do zrównoważenia
    oraz odwrócenia negatywnych obrazów i dyskryminacji[17][126]."

  • 85. Data: 2022-12-10 23:40:57
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-10-grudnia-2022 o 19:20, n...@o...pl pisze:
    > Doczytałem. I w przeciwieństwie do ciebie zrozumiałem.

    to jaki był powód?

  • 86. Data: 2022-12-11 09:34:46
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-12-10 o 23:40, _Master_ pisze:

    > to jaki był powód?

    Ale dlaczego pytasz? Przecież wiedziałeś i zabierałeś głos
    w sprawie. A teraz przyznajesz, że nie wiesz i biłeś tu pianę?

  • 87. Data: 2022-12-11 10:36:03
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    _Master_ <M...@...pl> pisze:

    > to jaki był powód?

    AFAIR niby zwolnili go za to że musieli jego wpis sami ocenzurować bo
    się chłop zaparł i autocenzury nie zrobił. No i tak zmusił IKEA do zbyt
    otwartego pokazania do czego pracowników (IMHO) w praktyce *zmusza* pod
    groźba eskalacji aż po zwolnienie z pracy. Jak widać "wielka
    zagraniczna/szwedzka firma" od czasu do czasu musi przypomnieć ciemnym
    robolom jak daleko jest gotowa się posunąć jak będą śmieli bulgotać.

    Jakoś obstawiam że jak będzie następny raz to już nie jednoosobowy
    bo IKEA niezwykle skutecznie nauczyła że w kupie raźniej.
    IMHO Przy "zaczadzeniu" IKEA szanse na to w kilka lat są fifty-fifty.

    --
    A. Filip

  • 88. Data: 2022-12-11 19:15:21
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Czyli boisz się zacytować tego steku bzdur i kłamstw na temat tego
    pracownika?

    Że mnie to nie dziwi ;)

  • 89. Data: 2022-12-11 19:17:13
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-10-grudnia-2022 o 19:21, n...@o...pl pisze:
    > Hitler też nawoływał w swojej książce do kamieniowania ludzi?
    > Bo jak nie, to co tu porównywać :P

    Piszemy nie o zawartości tylko o stanie prawnym.

    Nawet tego nie rozumiesz?

  • 90. Data: 2022-12-11 19:18:26
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-10-grudnia-2022 o 19:24, n...@o...pl pisze:
    > Do jakiej zmiany poglądów go chciano zmusić?

    Musiał przynajmniej pochwalać postulaty LPGT.