  • 71. Data: 2022-12-08 19:39:16
    Temat: Specjalne traktowanie
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    geje itd domagają się przywilejów które przynależą wg polskiego prawa
    konkretnym osobom. Mężowi i żonie którzy przyczyniają się dla dobra
    społeczeństwa.

    gej i gej nie przyczyniają się dla dobra społeczeństwa

    Choćby się ZESRALI =_

  • 72. Data: 2022-12-08 20:08:41
    Temat: Re: Włączenie LGBT+ jest obowiązkiem każdego pracownika IKEA
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Ułomny jesteś?

    Chyba tak skoro podejmuję dyskusję z analfabetą :D

  • 73. Data: 2022-12-08 20:09:57
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Wyrok był o osobie która podpisała się pod wypowiedzeniem.
    > Nie została skazana.

    Nie piszę do kogo się odnosił, tylko do czego się odnosił. Naucz się czytać.

    > zwalenie tego występku do prawa pracy to sprytna WYMÓWKA.

    To zwolnienie pracownika podlega już pod kodeks karny? :D
    Fajną masz wizję świata, taką nienachalną intelektualnie.

  • 74. Data: 2022-12-08 20:11:33
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > § 1. Kto publicznie propaguje faszystowski lub inny totalitarny ustrój
    > państwa lub nawołuje do nienawiści na tle różnic narodowościowych,
    > etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość,
    > podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności
    > do lat 2.

    Kto dopuścił się się tak haniebnego występku? :P
    I w jaki sposób -- to mnie ciekawi. Wij się dalej :D

  • 75. Data: 2022-12-08 20:14:08
    Temat: Re: Specjalne traktowanie
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > geje itd domagają się przywilejów które przynależą wg polskiego prawa
    > konkretnym osobom. Mężowi i żonie którzy przyczyniają się dla dobra
    > społeczeństwa.

    No to skandal, że domagają się zmiany prawa, aby te przywileje też im dać.
    Z jakiego art. jest to czyn? :D

    > gej i gej nie przyczyniają się dla dobra społeczeństwa
    > Choćby się ZESRALI =_

    Lesba i lesba wychowali premier Finlandii.
    Mama i tata (być może) wychowali ciebie.
    Sam oceń kto bardziej się przysłużył tzw. dobru społecznemu, a kto wychował
    patologię. Nawet dla ciebie to chyba jasne :D

  • 76. Data: 2022-12-10 16:29:06
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-08-grudnia-2022 o 20:14, n...@o...pl pisze:
    > No to skandal, że domagają się zmiany prawa, aby te przywileje też im dać.
    > Z jakiego art. jest to czyn? :D

    Pod czyn podlega zmuszanie kogoś do zmiany swoich poglądów i
    przyłączenia się do 3% społeczeństwa które czegoś chce.

    niech zachęcają i znajdą poparcie w wyborach w demokratyczny sposób.

    Jest wiele grup społecznych które by coś chciały.

    Dlaczego ikieja ich nie popiera? Np. Opiekunowie osób niepełnosprawnych.

  • 77. Data: 2022-12-10 16:33:45
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-08-grudnia-2022 o 20:14, n...@o...pl pisze:
    > Lesba i lesba wychowali premier Finlandii.

    Może jeszcze same poczęły?

    To że tobie się wydaję po kilku przykładach że wychowały dobrze nie
    znaczy że jest to dobry sposób zwłaszcza dla dzieci.

    A prawo dziecka do posiadania ojca i matki?

    Przecież to bardziej logiczne PRAWO niż do związku małżeńskiego.

    Chcesz odbierać dziecku prawa obywatelskie z powodu zachcianki dwóch lesb?

  • 78. Data: 2022-12-10 16:35:36
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-08-grudnia-2022 o 20:11, n...@o...pl pisze:
    > Kto dopuścił się się tak haniebnego występku? :P
    > I w jaki sposób -- to mnie ciekawi. Wij się dalej :D

    Sam zacząłeś porównanie z cytowaniem Bibli i wypocin hitlera

    Zrozumiałeś różnicę czy jeszcze nie?

  • 79. Data: 2022-12-10 16:38:50
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-08-grudnia-2022 o 20:08, n...@o...pl pisze:
    > Chyba tak skoro podejmuję dyskusję z analfabetą :D

    Gdybyś był praworządny wyrzuciłbyś komputer przez okno;)

  • 80. Data: 2022-12-10 16:39:56
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-08-grudnia-2022 o 20:09, n...@o...pl pisze:
    > To zwolnienie pracownika podlega już pod kodeks karny?

    Nie doczytałeś powodu tego zwolnienia.

    Doczytaj a potem wróć