  • 1. Data: 2012-02-29 10:22:25
    Temat: Spam
    Od: "dK" <c...@w...pl>

    Nie ma w świetle odpowiedniej ustawy bata na takiego typu oferty?

    Cycat:

    Zgodnie z obowiązującymi przepisami zwracamy się do Państwa z zapytaniem czy
    zainteresowani są Państwo otrzymaniem szczegółów oferty o nazwie

    "KUP TRZY STANIKI A MAJTKI DOSTANIESZ GRATIS-TO 99 ZŁOTYCH W KIESZENI"

    W SKLEPIE WWW.UŻYWANA_BIELIZNA_Z_AFRYKI.PL

    Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani otrzymaniem jednorazowej oferty na
    e-mail uprzejmie prosimy o nadesłanie informacji zwrotnej o treści "TAK".
    Brak odpowiedzi potraktujemy jako brak zgody na otrzymanie oferty.

    Koniec cycatu:

    Dla mnie osobiście wbrew zapewnieniom autora to ordynarna reklama i
    niechciana oferta
    Treść oferty i adres oczywiscie zmieniony....

    Pozdrawiam
    dK

  • 2. Data: 2012-02-29 10:26:39
    Temat: Re: Spam
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 29 lutego 2012, 11:22:25 UTC+1 użytkownik dK napisał:
    > Nie ma w świetle odpowiedniej ustawy bata na takiego typu oferty?

    Jest.
    Kosz w programie pocztowym.
    Nie wiem za bardzo więc z czym masz problem.

  • 3. Data: 2012-02-29 10:36:24
    Od: "Gabor" <G...@b...pl>

    >Nie wiem za bardzo więc z czym masz problem.

    bo jestes idioto, a nie mecenasem

    Mecenas

  • 4. Data: 2012-02-29 11:04:09
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    Problem z tego typu spamem jest w jego ilości.

  • 5. Data: 2012-02-29 15:41:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/29/2012 5:04 AM, mz wrote:
    > Problem z tego typu spamem jest w jego ilości.

    zainwestuj w dobry program.
    Do mnie zaden spam nie dochodzi.