  • 11. Data: 2012-10-19 15:54:33
    Temat: Re: Spadki - żona dziedziczy po rodzicach
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Vza Vizenza wrote:

    > Hmm, dziekuje bardzo, a jakiego typu elementy "dorobku" malzenstwa
    > automatycznie kwalifkuja sie jako majatek wspolny?

    tylko dochody otrzymane w trakcie trwania małżeństwa. generalnie to
    pensje emerytury itp.

  • 12. Data: 2012-10-19 17:22:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 19 Oct 2012, Vza Vizenza wrote:

    > a jakiego typu elementy "dorobku" malzenstwa
    > automatycznie kwalifkuja sie jako majatek wspolny?

    ...o ile nie ma intercyzy, trzeba dodać, bo intercyza może
    ustalać inne zasady.
    Przeczytaj przepis, art.31 .. 34, masz literalnie pozycję po pozycji:
    http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,3,9,9,215,6229
    5,20120711,ustawowy-ustroj-majatkowy.html

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2012-10-20 08:31:54
    Od: "ceownik" <c...@w...pl>

    > nic z tych rzeczy.
    > Wracają echem sprawy sprzed prawie 10 lat i zanim pójde do adwokata
    > chciałbym jak najwiecej przygotować dokumentów i faktów :)

    Czyli pewno rozwód.