  • 1. Data: 2003-07-05 13:38:08
    Temat: Spadek po rodzicach
    Od: q...@o...pl

    Czy moja zona ma prawo do majatku ktory dostane po rodzicach i co zrobic zeby
    tego uniknac?

  • 2. Data: 2003-07-05 20:18:21
    Temat: Re: Spadek po rodzicach
    Od: "Łukasz C." <u...@o...pl>

    Z mocy ustawy to Twój majątek odrębny. Żonie nic do niego

  • 3. Data: 2003-07-05 20:23:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jeśli myślałeś o jej rodzicach, to oczywiście będzie miała prawo. Może się
    go zrzec, przy czym jeśli ma jakiś dłużników, to wówczas zrzeczenie może
    zostać obalone, a w dodatku może zostać postawiona w stan oskarżenia o
    działanie na szkodę wierzycieli.