  • 1. Data: 2005-05-30 20:49:54
    Temat: Spadek majatek do podziału
    Od: wojciechp.<w...@i...net.pl>

    Oczekuje na wszelkie sugestie poparte własnym doświadczeniem lub wiedzą
    niekoniecznie prawniczą.
    Odziedziczyłem wraz z drugim mężem majątek do podziału. Czy jako syn z
    pierwszego małżeństwa mogę dochodzić swoich praw do majątku matki będącego
    jej własnością przed drugim ślubem a który po śmierci trafił do podziału jako masa
    spadkowa? /Intercyzy nie było/.
    W przypadku żartów pośmiejemy się razem.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-05-30 20:57:14
    Temat: Re: Spadek majatek do podziału
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    wojciechp. wrote:
    > Odziedziczyłem wraz z drugim mężem majątek do podziału.

    zaraz poczekaj z kim dziedziczysz :)
    rozumiem o co chodzi, ale fajnie ci wyszło.

    tak

  • 3. Data: 2005-05-30 21:00:40
    Od: wojtekpa<w...@i...net.pl>