  • 41. Data: 2011-10-19 18:52:26
    Temat: Re: Smsy
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-19 16:30, Andrzej Lawa pisze:

    > Nie będę pomagał jakiemuś głąbowi "hakować" SMSy w telefonach.
    >
    > Zwłaszcza za darmo ;->

    A więc jednak te teorie o "hakowaniu" SMSów
    wyssałeś ze swojego brudnego palucha :-]

    Szczerze mówiąc nie jestem zdziwiony. Takich
    cieniasów jak ty, niejaki Lindsay Anderson
    określał mianem "jednonogi teoretyk trójskoku".

    ROTFL

    JK

  • 42. Data: 2011-10-19 19:49:11
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 18 Oct 2011 20:32:20 +0200, JK napisał(a):

    > IMO w dobie zaawansowanych technologicznie
    > telefonów komórkowych, taka operacja jest
    > możliwa ale wymaga nie tylko specjalistycznego
    > oprogramowania ale też odpowiedniego sprzętu.

    Telefony i soft umożliwiające backup sms i ich wgranie z powrotem to
    "specjalistyczne" oprogramowanie? Trzeba było sobie kupić porządny telefon.

    Henry

  • 43. Data: 2011-10-19 20:19:19
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-10-19, JK <s...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > A więc jednak te teorie o "hakowaniu" SMSów
    > wyssałeś ze swojego brudnego palucha :-]

    Dude, to naprawdę jest łatwo wygooglać.
    http://imobiletool.com/how-to-eidt-inbox-sms-on-wind
    ows-mobile-phone.html
    http://www.allaboutsymbian.com/forum/showthread.php?
    t=46260
    http://symbian-sms-manager.smartcode.com/info.html

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 44. Data: 2011-10-20 05:55:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.10.2011 20:52, JK pisze:

    > A więc jednak te teorie o "hakowaniu" SMSów wyssałeś ze swojego brudnego
    > palucha :-]

    W odróżnieniu od ciebie, ja wyję ręce i nie ssę palców.

    > Szczerze mówiąc nie jestem zdziwiony. Takich cieniasów jak ty, niejaki
    > Lindsay Anderson określał mianem "jednonogi teoretyk trójskoku".

    Tobie raczej bliżej do Lindsay Lohan.

  • 45. Data: 2011-10-20 05:57:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.10.2011 07:55, Andrzej Lawa pisze:

    > W odróżnieniu od ciebie, ja wyję ręce i nie ssę palców.

    "Myję" oczywiście, ale zaraz pewnie się ten głąb LK przp*.*doli...

  • 46. Data: 2011-10-20 16:54:17
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-19 21:49, Henry(k) pisze:

    > Telefony i soft umożliwiające backup sms i ich wgranie z powrotem to
    > "specjalistyczne" oprogramowanie? Trzeba było sobie kupić porządny telefon.
    >
    > Henry

    Henry, przeczytaj jeszcze raz moje posty.
    Idź i nie ośmieszaj się więcej.

    JK

  • 47. Data: 2011-10-20 17:03:11
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    > On 2011-10-19, JK<s...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Dude, to naprawdę jest łatwo wygooglać.
    > http://imobiletool.com/how-to-eidt-inbox-sms-on-wind
    ows-mobile-phone.html

    A co jeśli nie mam telefonu z Symbianem albo
    Windows Mobile, specu? Że nie wspomnę o
    atrybutach pliku.

    > http://www.allaboutsymbian.com/forum/showthread.php?
    t=46260

    A zrozumiałeś co tam napisali?

    > http://symbian-sms-manager.smartcode.com/info.html

    Tego też chyba nie chciało ci się czytać.

    JK

  • 48. Data: 2011-10-20 17:08:01
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-20 07:57, Andrzej Lawa pisze:

    > "Myję" oczywiście, ale zaraz pewnie się ten głąb LK przp*.*doli...

    Ależ ty jesteś zabawny ;-) pewno "wycie rąk"
    (WTF BTW) i ssanie brudnych paluchów ci
    szkodzi bo nawet dwuliterowego nicka nie
    potrafisz poprawnie przepisać.

    Jak to powiedział Piłsudski; "kury szczać
    prowadzać" a nie o komórkach dyskutować, Ława.

    --
    JK

  • 49. Data: 2011-10-20 18:36:19
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-10-20, JK <s...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    ows-mobile-phone.html

    > A co jeśli nie mam telefonu z Symbianem albo
    > Windows Mobile, specu? [... cut dalsze złośliwości ...]

    Twoja teza była "się nie da w ogóle". Da się.
    Kwestia na jak wysokim poziomie jest ustawiona poprzeczka
    "opłacalności". Dalsze potyczki słowne uważam za bezcelowe,
    szczególnie że wydajesz się prezentować postawę "ja mam zawsze
    rację, a wy dzieci idźcie się pobawić gdzieś indziej".

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 50. Data: 2011-10-20 20:45:26
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 20 Oct 2011 18:54:17 +0200, JK napisał(a):

    > Henry, przeczytaj jeszcze raz moje posty.
    > Idź i nie ośmieszaj się więcej.

    Napisałeś że spreparowanie takiego sms'a jest trudne.
    Jeśli ktoś chce to może - właśnie zrobiłem test i w mojej Nokii
    pojawił się sms, który nigdy nie był wysłany - jedyne co popsułem to numer
    centrum wysyłajacego - bo podszyłem się pod osobę z Ery, a centrum jest
    Plusa - zapomniałem podmienić na właściwy i ktoś naprawdę dobrze obeznany
    mógłby się domyślić. Od strony telefonu nie widać w ogóle że to fake bo
    wyświetla się jak oryginał.
    Wprawdzie oprogramowanie do backupu ostrzegło mnie że wgrywam podmienioną
    wiadomość, ale pozwoliło na zignorowanie tego.
    Może i w Siemensach jest to trudne lub nawet niemożliwe - ale jak komuś
    zależy na oszustwie to sobie załatwi telefon, w którym będzie to możliwe.

    Henry