  • 71. Data: 2011-09-11 10:45:22
    Temat: Re: Śmieci do śmietników osiedlowych.
    Od: to <t...@x...abc>

    begin KRZYZAK

    > Wrzucanie smieci na teren posesji amatora cudzych smietnikow rowniez.

    Nie, ponieważ posesja to śmietnik.

  • 72. Data: 2011-09-11 11:06:19
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia 11 Sep 2011 10:45:22 GMT, to napisał(a):

    > Nie, ponieważ posesja to śmietnik.

    Podasz podstawe prawna?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 73. Data: 2011-09-11 11:59:01
    Od: to <t...@x...abc>

    begin KRZYZAK

    > Podasz podstawe prawna?

    Nie odróżniasz śmietnika od posesji? Piłeś?

  • 74. Data: 2011-09-11 12:20:24
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia 11 Sep 2011 11:59:01 GMT, to napisał(a):

    > Nie odróżniasz śmietnika od posesji? Piłeś?

    Naucz sie czytac ze zrozumieniem. Proste pytanie - jakie prawo zabrania mi
    wrzucic wor smieci na posesje takiego podrzucacza?
    Twierdziles, ze to nielegalne, wiec uzasadnij.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 75. Data: 2011-09-11 16:53:43
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sun, 11 Sep 2011 08:19:19 +0200, Krzysztof Jodłowski napisał(a):

    > Tak, to warunek konieczny. Akurat jestem za dostępem nurków do śmieci.
    > Jest to grupa zawodowa wykonująca bardzo proekologiczny zawód a przy tym
    > zarabia na życie. Bardzo popieram, chociaż chyba raczej sam nie będę
    > tego robił...

    A ja nie popieram - są tacy co faktycznie wyszukują i sobie dorabiają. Ale
    są też bezdomni - nie dość że rozp*** wszystko wysypując zawartość
    kontenerów na podłogę i okolice, potrafią tam przesiadywać pijąc "wino", to
    jeszcze traktują śmietnik jako toaletę - na wszystkie potrzeby. Więc lepiej
    jak są zamknięte. U nas jest tylko zamknięta bramka ale nie ma siatek więc
    przeskakują. Aczkolwiek zauważyłem że Ci z pierwszej grupy, tych
    porządniejszych, po prostu sobie załatwili klucze - więc lepiej jest
    zamykać.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 76. Data: 2011-09-11 19:33:54
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-09-11 11:20, KRZYZAK pisze:

    > Wrzucanie smieci na teren posesji amatora cudzych smietnikow rowniez.

    A jak śmietnik jest przypisany do konkretnego bloku i nie jest zamykany?

    --
    animka

    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w
    okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie
    zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten,
    kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
    Leonardo da Vinci

  • 77. Data: 2011-09-12 07:15:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 10 Sep 2011, tomek wrote:

    > A jak nie po dobroci to... kara administracyjna ;) ?

    Khem... lista jest krótka i wybór niewielki, chyba tylko plonk ;)
    (dla pytającego nie po dobroci ;))

    [...]
    > Natomiast ja to widzę tak - po wytworzeniu odpadów można je magazynować do
    > czasu przekazania dalej:
    [...]
    > Art. 63. 1. Magazynowanie odpadów może odby-
    > wać się na terenie, do którego posiadacz odpadów ma
    > tytuł prawny.
    > 2. Miejsce magazynowania odpadów nie wymaga
    > wyznaczenia w trybie przepisów o zagospodarowaniu
    > przestrzennym.

    Rzeczywiście wygląda sensownie.

    > I koniec końców cała zabawa w ochronę środowiska kończy się na stosowaniu
    > lokalnie akceptowanego prawa powielaczowego.

    A to swoją drogą.

    pzdr, Gotfryd

  • 78. Data: 2011-09-12 08:18:34
    Temat: Re: mieci do mietnikw osiedlowych.
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    to wrote:

    > begin tomek

    > Czyli np. wyrzucić do ogólnodostępnego śmietnika.

    Czy Twoje mieszkanie, jeśli go nie zamkniesz na klucz, też jest
    "ogólnodostępne"?

    --
    Pozdro
    Massai

  • 79. Data: 2011-09-12 09:11:07
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Fri, 09 Sep 2011 19:39:33 +0200, Twat napisał(a):

    > Płacimy za wywóz śmieci a takie buraki podmiejskie mieszkające w willach
    > z super samochodami oszczędzają nawet na śmieciach i podrzucają je na
    > osiedlowe wysypiska.

    Najprostsze rozwiazania sa najskuteczniejsze - tak robi juz wiele
    spoldzielni, a mianowicie ogrodzone i zamykane smietniki

    --
    Mark

  • 80. Data: 2011-09-12 09:41:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.09.2011 10:18, Massai pisze:

    > Czy Twoje mieszkanie, jeśli go nie zamkniesz na klucz, też jest
    > "ogólnodostępne"?

    Przewrotnie z drugiej strony: jak rozpoznajesz, co jest ogólnodostępne a
    co nie?