  • 41. Data: 2005-03-28 13:39:11
    Temat: Re: Slozbowy samochod, fotoradar i nieudolność straży miejskiej (długie)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rafał R wrote:

    > halo! ja tak zostałem nazwany!

    > halo! ja tak zostałem nazwany!

    Sam zacząłeś, zakłamany hipokryto, a teraz zgrywasz pokrzywdzonego
    świetoszka?

  • 42. Data: 2005-03-28 13:47:08
    Od: Rafał R <r...@U...gdynia.pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > Ach! Wzorze wszelkich cnót! Mistrzu kierownicy! Ostojo prawa i
    > sprawiedliwości!

    nigdzie tego nie napisałem, ale jeśli Ty też tak uważasz to coś w tym
    musi być...

    Panu już podziękujemy.
    Jeśli nie masz do powiedzenia nic związanego z wątkiem to zamilcz.

  • 43. Data: 2005-03-28 16:35:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rafał R wrote:

    > Panu już podziękujemy.

    'My'? Pluralis maiestatis? Kogoś niezła megalomania dopadłą...

    > Jeśli nie masz do powiedzenia nic związanego z wątkiem to zamilcz.

    Sam milcz: *plonk*

  • 44. Data: 2005-03-28 17:30:17
    Od: "Leszek" <l...@h...poczta.fm>

    wiadomości news:d29bng$i35$1@opal.futuro.pl...

    > Sam milcz: *plonk*

    Tylko idita może sądzić, że splonkowanie jest metodą zamknięcia komuś ust.
    Po prostu nie czytając postów ludzi mądrzejszych od siebie umrzesz głupszy.

    --
    Pzdr
    Leszek

    "Psy szczekają, karawana idzie dalej"

  • 45. Data: 2005-03-28 19:23:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sate" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Rysuja mi się trzy linie obrony .Tylko nie mam pojecia która wybrac.
    >
    > 1- Dalej uparcie twierdze ze nie pamiętam kto mogl prowadzic ten
    pojazd. Licze
    > na to ze sedzia uwierzy ze po tak dlugim okresie czasu mogę już nie
    pamiętać
    > komu pozyczalem pojazd. No przeciez to wina tej nieudolnej strazy
    miejskiej ze
    > tak dlugo prowadzila sprawe i teraz to ona kwalifikuje się tylko do
    umozenia.

    Do umożenia sie nie kwalifikuje. Ale jeśli ten samochód bywa używany
    przez inne osoby, to możesz utrzymywać, że nie pamiętasz, czy akurat
    wóczas ktoś inny nie prowadził. Obowiązku pamiętać nie masz. W firmie w
    dobrze pojętym interesie pracodawcy powinna być prowadzona karta
    drogowa, książka pojazdu lub coś w tym stylu. No bo w końcu to on może
    odpowiadać z tego art. 78, a nie Ty. On wskazuje Ciebie. Teraz Straż
    Miejska musi dowieść, czy Ty prowadziłś, czy nie. Skoro nie ma na to
    dokumentów, to sąd moze albo uniewinnić Cię z braku dowodów winy, albo
    ukarać parcodawcę za to, że nie potrafi wskazać kierującego. Wykąłdnei
    tego słowa "wskazać" bywają różne. Zresztą skoro wskazał Ciebie, to
    zostanie pzresłuchany przed sądem jako świadek. Pytanie, komu da sąd
    wiarę.

    Moim zdaniem o ile pracodawcę z art. 78 ukarać się ewentualnie da, to
    Ciebie już nie bardzo. Prawo do pożyczania samochodu lub zakaz w tym
    zakresie nie ma w mojej ocenie nic do rzeczy. To kwestia Twojej
    odpowiedzialności dyscyplinarnej wobec pracodawcy - jeśli ten uzna, że
    naruszyłeś jego zarządzenia.

    > 2-Wskazuje jakiegos kolege z którym klocimy się kto wtedy mogl
    prowadzic ten
    > pojazd. No przeciez wskazuje kierowce wiec bat z art. 78 odpada, bo
    przeciez
    > mam obowiązek wskazac kierowce a nie udowodnic kierowanie&#61514;.

    Wiesz, mówiąc szczerze, to można kilka innych pomysłów przytoczyć z
    wykorzystaniem takich praktyk. No ale kłąmać nie będę uczył.

    > 3- Maksymalnie spowalniam sprawe. Nie daje się przesłuchać wysyłając
    L4,
    > delegacje, itp.aż sprawa po dwoch latach ulegnie przedawnieniu.

    Rok na wysłanie do sądu. Dwa lata ma sąd. Chyba, że coś ostatnio
    zmienili.

    > Acha, czy w tej sytuacji sad może przeprowadzic rozprawe w trybie
    zaocznym
    > informując mnie dopiero o wyroku? Jeśli tak to jak temu zapobiec?

    Skoro nie przyznajesz się do winy, to nie bardzo może.

  • 46. Data: 2005-03-28 19:42:37
    Od: "Sate" <s...@o...pl>

    > halo! ja tak zostałem nazwany!

    > halo! ja tak zostałem nazwany!

    A to zdanie może nie ty napisałeś &#8222;Może zmienisz
    zdanie jak przez takiego cwaniaka zginie Ci ktoś bliski z rodziny&#8221; Spójrz
    troche wyżej.
    Jeśli już musisz kłamać to przynajmniej spróbuj to robić dobrze.

    > Z postu wynika, ze próbowałeś.

    To naucz się czytać ze zrozumieniem.
    Choć z tego postu rzeczywiście trudno sie czegoś doczytać. I to tylko dlatego
    ze taki troll jak ty go rozmydlił. Pisałeś dużo, nie tylko w tym poście ale i
    na całej grupie. Tylko czy komuś pomogłeś? Po prostu próbujesz się wymądrzać
    nie mając zielonego pojęcia o prawie. Jeśli już musisz sobie z kimś
    porozmawiać bezsensu i kogoś umoralnić względnie nawrócić na ta jedynie
    słuszną drogę to zadzwoń do radia Maryja. Tu tylko szkodzisz.

    Wyobraź sobie, ze jeszcze sporo osób będzie szukało w archiwum grupy jakiś
    informacji. Żeby dotrzeć do wartościowych rzeczy, wiedzy która ktoś zechciał
    się podzielić , najpierw będą musieli stracić mase swojego cennego czasu na
    czytanie twoich bzdurnych wypocin.

    Pewnie ja tez bezsensu trace czas na uświadomienie ci co robisz. Zrozumienie
    tego przekracza możliwości twojej percepcji. No cóż, spróbuje prościej.
    Wiesz co to jest troll ? Nie? To spójrz do lustra, a go zobaczysz.

    Nie pozdrawiam , bo nie lubię takich jak ty i nie popieram partii o.Rydzyka

    Sate

  • 47. Data: 2005-03-28 21:00:26
    Od: Rafał R <r...@U...gdynia.pl>

    Użytkownik Sate napisał:

    > A to zdanie może nie ty napisałeś &#8222;Może zmienisz
    > zdanie jak przez takiego cwaniaka zginie Ci ktoś bliski z rodziny&#8221;

    Miało być "cwaniaka" - a to dlatego, ze mnie pierwszego tak nazwano.

    > Jeśli już musisz kłamać to przynajmniej spróbuj to robić dobrze.

    nie kłamię.

    > To naucz się czytać ze zrozumieniem.
    > Choć z tego postu rzeczywiście trudno sie czegoś doczytać.

    naucz się czytać ze zrozumieniem, chociaż z tego nie da się nic
    zrozumieć. Logika!

    Pisałeś dużo, nie tylko w tym poście ale i
    > na całej grupie.

    Nie wiem czy dużo, zważywszy, że od przedwczoraj jestem obecny na
    grupie. I jestem obecny bo mam konkretny problem.

    Tylko czy komuś pomogłeś?

    W czasie dwóch dni ciężko komukolwiek pomóc. Po za tym nie jestem w
    stanie. Nie jestem prawnikiem i nie mam zwyczaju zabierania głosu i
    doradzania gdy nie znam się w danej materi.

    Po prostu próbujesz się wymądrzać

    poprostu denerwuje mnie krętactwo.

    Tu tylko szkodzisz.

    bo mam inne zdanie od Ciebie? bo przeszkadza mi gdy ktoś pisze"
    haj dostałem mandat którą z trzechściem zastosować by mi go anulowali?

> [...]
    > się podzielić , najpierw będą musieli stracić mase swojego cennego czasu na

    jeśli ktoś będzie szukał odpowiedzi na temat lawirowania i krętactwa to
    będę dumny jeśli dzięki mojej osobie jej nie znajdzie. Pomoc krętaczom i
    sprawcom wykroczeń chyba nie jest misją tej grupy.

    > Pewnie ja tez bezsensu trace czas na uświadomienie ci co robisz.

    nie bez sesnu! W odróżnieniu od Ciebie przyjmuję do wiadomości zdanie
    innych biorących udział w dyskusji na grupię i wyciągam wnioski.Np ta
    rozmowa udowodniła mi, że w tym kraju jesli zwrócisz krętaczowi uwagę to
    Cię zbluzga i jedynym na co go będzie stać to obraźić...

    Zrozumienie
    > tego przekracza możliwości twojej percepcji.

    ...tak jak to robisz w tym miejscu.

    > Wiesz co to jest troll ? Nie? To spójrz do lustra, a go zobaczysz.

    to ciekawe.

    > Nie pozdrawiam , bo nie lubię takich jak ty i nie popieram partii o.Rydzyka

    Nie pozdrawiam, bo nie lubię krętaczy i cwaniaków takich jak Ty. Oboje
    nie lubiemy Rydzyka i jego radia.

    PS

    czy jestes w stanie i masz na tyle honoru by szczerze odpowiedzieć na
    pytanie czy jesteś winien i nalezy się ten mandat?

    Czy potrafisz się przyznać i napisać "Tak, złamałem prawo i chciałem
    oszuakć straż miejską / sąd etc"?

    Jeśli natomiast jesteś w stanie udowodnić swoją niewinność to Cię
    oczywiście przeproszę. narazie w moich oczach pozostajesz malutkim

    Rafał

  • 48. Data: 2005-03-29 00:26:42
    Od: "albert" <a...@w...pl>

> [...]
    > zmienili.

    > zaocznym
    >
    > Skoro nie przyznajesz się do winy, to nie bardzo może.

    moja propozycja postawić do wyjaśnienia dwie osoby które
    są święcie przekonane że to właśnie one prowadziły wtedy pojazd
    mamy wskazanych dwóch winnych a sprawą sądu bedzie ustalenie
    tej jedynej osoby a ponieważ to niemożliwe to sprawa do umorzenia
    nie można ukarac dwóch osób za jedno konkretne przekroczenie prędkości.
    chętnie przeczytam krytykę tego pomysłu bo wygląda że nie ma słabych stron.

  • 49. Data: 2005-03-29 00:51:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    albert wrote:

> [...]
    > chętnie przeczytam krytykę tego pomysłu bo wygląda że nie ma słabych stron.

    Oooo... Zupełnie zapomniałem o tej metodzie. Skuteczna, o ile któryś z
    przyznających się nie był widziany w tym czasie gdzie indziej :)

  • 50. Data: 2005-03-29 12:03:19
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Po drugie, jak jesteś taki świętojebliwy, to z jaką prędkością się ty
    > poruszasz? Zawsze grzecznie, zgodnie z (nieważne jak idiotycznymi)
    > ograniczeniami?

    No i zapomniał o podstawowej zasadzie, że wszak "oskarżony" ma
    jak najbardziej prawo, a rzekłbym nawet obowiązek ;) warząchwić
    na swą korzyść ;)

    Może kłamać do woli, mieszać i w ogóle ... takie jego *prawo* ...

    A odpowiadając na post :> Przyjąłbym strategię nr 2 ... z drobną
    modyfikacją, dokładnie z imienia , nazwiska i adresu wskazać
    znajomego cudzoziemca, i poprosić go o oświadczenie, że
    prowadził ten pojazd.

    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200
    Wejdź i *nakarm głodne dziecko* !=> www.pajacyk.pl/