  • 11. Data: 2007-08-12 16:35:52
    Temat: Re: Słoń, fortepian i kwestia polska
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:3943.00000033.46bee0c3@newsgate.onet.pl Czapla
    <k...@p...onet.pl> pisze:

    > Przecież napisałem, z TV. Ale telewizja (prasa też) kłamie :).
    > Reportaż był o konkretnym gościu i konkretnym fortepianie. Nie pamiętam
    > jak go namierzyli, chyba sprzedawał go na allegro. Szkoda mi gościa się
    > zrobiło.
    Dziwnie zeznajesz. Napisałeś w poście inicjującym wątek, że chodzi o
    "dziewczę", teraz coś o reportażu w TV i o konkretnym gościu.
    Być może mój serwer popełnia błedy w aktualizacji bazy newsów. Podaj może
    message ID, chciałbym zobaczyć wszystkie twoje posty w tym wątku.

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2007-08-12 17:18:08
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Czapla pisze:

    > mam po ojcu (myśliwy) trochę rogów. Też coś ostatnio chyba namieszali,
    > rejestrować kazali czy coś takiego. Ale nie pamiętam czy chodziło o rogi, czy
    > wypchane zwierzęta.
    Hmmm, rogi powiadasz? To ja inaczej niż Jotte - kozice od prehistorii
    pod ochroną, na muflony tylko polował? Jesteś pewny, że to _rogi_ a nie
    _poroże_?

    --
    pozdro
    poreba

  • 13. Data: 2007-08-12 22:48:00
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Hmmm, rogi powiadasz?

    Zaprawdę powiadam.

    > To ja inaczej niż Jotte -  kozice od prehistorii
    > pod ochroną, na muflony tylko polował?

    Nie rozumiem...

    > Jesteś pewny, że to _rogi_ a nie
    > _poroże_?

    Kwestia nazewnictwa. Fajnie by brzmiało "nożyk do rozcinania papieru z poroża".
    Widzisz niektóre zwierzęta same zrzucają. Mam i same rogi jak i z kawałkiem
    czaszki, oraz datą odstrzału. Nie chce mi się sprawdzać nazewnictwa, bo pytanie
    dotyczyło czego innego, a odpowiedzi oczywiście brak. Ale przyczepić się można
    przecież i o brak przecinka...

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 14. Data: 2007-08-12 22:54:16
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Też się mylisz. To nie jest grupa prawna, tylko grupa o prawie.

    To zdaje się wyjaśnia wszelkie kwestie.

    > Niech pokaże. A sama nie wie?

    Wie. Ale niech się trochę inni pośmieją.

    > Nie o tym była mowa. Manipuluj jakoś zręczniej.

    > To prawda, ale ty zacząłeś.

    Zadałem konkretne pytanie. Okazuje się jednak, że manipuluję... niezręcznie.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 15. Data: 2007-08-12 23:02:02
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Dziwnie zeznajesz. Napisałeś w poście inicjującym wątek, że chodzi o
    > "dziewczę",

    Zgadza się.

    > teraz coś  o reportażu w TV i o konkretnym gościu.

    Teraz...? 18 minut po zainicjowaniu wątku! Przecież gdyby nie ten reportaż to w
    ogóle bym nie wiedział o problemie.

    > Być może mój serwer popełnia błedy w aktualizacji bazy newsów.

    Możliwe.

    > Podaj może
    > message ID,

    A co to jest ID..?

    > chciałbym zobaczyć wszystkie twoje posty w tym wątku.

    Ja wchodzę na tę stronę:
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.soc
    .prawo&tid=9138467
    i widzę wszystko.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 16. Data: 2007-08-12 23:27:08
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Jotte napisał(a):
> [...]
    > Być może mój serwer popełnia błedy w aktualizacji bazy newsów. Podaj
    > może message ID, chciałbym zobaczyć wszystkie twoje posty w tym wątku.

    Oślepłżeś waćpan nieco. To od czytania tak się robi.
    A na poważnie to ciekaw jestem jak się z tym facetem co odrestaurował
    fortepian skończyło...

    MAc

  • 17. Data: 2007-08-13 07:37:20
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f9o50c$er0$1@news.onet.pl MAc
    <m...@t...poczta.onet.pl> pisze:

    > Oślepłżeś waćpan nieco. To od czytania tak się robi.
    > A na poważnie to ciekaw jestem jak się z tym facetem co odrestaurował
    > fortepian skończyło...
    Cholera, może i oślepłem. Gdzie jest, kurna, o tym reportażu (poważnie
    pytam)?

    --
    Jotte

  • 18. Data: 2007-08-13 07:45:18
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:3943.000000da.46bf916a@newsgate.onet.pl Czapla
    <k...@p...onet.pl> pisze:

    > A co to jest ID..?
    To jest takie cóś:
    Pozwala m.in. odwołać się do konkretnej wiadomości. Klepniesz i ją widzisz.

    > Ja wchodzę na tę stronę:
    > http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.soc
    .prawo&tid=9138467
    Nawet jak ktoś obsługuje newsy przez interfejs www Onetu może zobaczyć
    źródło wiadomości. Tam jest wszystko o niej. Jak otworzysz w tym swoim
    Onecie wiadomość i dobrze się przyjrzysz to na dole jest link [źródło].

    --
    Jotte

  • 19. Data: 2007-08-13 07:48:37
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:3943.000000d9.46bf8f97@newsgate.onet.pl Czapla
    <k...@p...onet.pl> pisze:

    > To zdaje się wyjaśnia wszelkie kwestie.
    Skoro tak uważasz...

    > Wie. Ale niech się trochę inni pośmieją.
    Jeżeli oboje z żoną lubicie jak z was polewają, to ja przeszkód nie widzę...

    > Okazuje się jednak, że manipuluję...niezręcznie.
    Fakt.

    --
    Jotte

  • 20. Data: 2007-08-14 06:01:55
    Od: Jacek_P <W...@c...edu.pl>

    Czapla <k...@p...onet.pl> napisal:
    > Możesz podać namiary na ustawę?

    Dz.U. z 2001 r. Nr 99, poz.1079

    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU20010991079&type=3&name=D20011079Lj.pdf
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek