  • 131. Data: 2011-07-19 17:48:29
    Temat: Re: Słabo mi... rodzice kupili iRobota...
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl>

    > Jeśli znajdziesz kupca przy takiej kwocie, to jest tyle warty.
    > Channel 5 też jest kupowany, mimo że istnieją znacznie tańsze substytuty.
    > Więc o co Ci chodzi?

    O oszustwo osoby upośledzonej wiekiem. Nie wiem zupełnie jak można nie
    dostrzegać tego aspektu, Jakieś pustaki za przeproszeniem.

  • 132. Data: 2011-07-19 17:49:43
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl>

    > Na jakiej podstawie twierdzisz, że "bez zastanowienia"?
    > Bo nie zapytali synka o pozwolenie?

    Bo wstyd mu im to uświadomić.

  • 133. Data: 2011-07-19 17:50:13
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Michał" <m...@a...net.pl>

    > Wiesz co... jeśli ich faktycznie na to stać, to może nie odbieraj im
    > radości? Czasem są takie sytuacje, że lepiej żyć w nieświadomości.

    Nareszcie jakaś normalna odpowiedź

  • 134. Data: 2011-07-19 17:51:30
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl>

    > Oj, widzę, że rzeczywiście CIEBIE bida spotkała, bo na pewno nie rodziców,
    > skoro zrobili zakupy za sumę j.w.
    > Umówili się i kupili bo chcieli. Ich pieniądze, ich decyzja, ich zakup.
    > Jak
    > rozumiem, to TY najbardziej żałośnie odczuwasz ubytek ICH kasy. Zapewne
    > wolałbyś, aby przeznaczyli ją na jakiś Twój własny cel? - no cóż, widać
    > synek nie był grzeczny. Dlatego postawili Ci warunek :->

    Obstawiam, że dba o swoich rodziców a nie o siebie.

  • 135. Data: 2011-07-19 17:55:41
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl>

    > ...Rządzenie
    > się pieniędzmi rodziców i rozliczanie ich z ICH wydatku znamionuje chęć
    > ograniczenia wypływu gotówki z gniazdka rodzinnego w celu zachowania jej
    > dla żarłocznego i bezdusznego pisklęcia, które najwyraźniej nie radzi
    > sobie
    > zbyt dobrze z zapewnieniem dopływu własnej.

    Raczej świadomości słusznej ceny.

> [...]
    > sobie
    > kupuję coś, co mi się podoba, moje dzieci cieszą się razem ze mną, a nie
    > zgrzytając zębami obliczają, czy im z domowej kasy zbyt wiele ubyło na
    > zaś.
    > I nie wyobrażam sobie, żeby mnie z powodu MOJEGO zakupu za MOJE pieniądze
    > gdziekolwiek krytykowały. Bo one mają/będą_miały SWOJE i ja ich z nich też
    > rozliczać nie będę.
    > To tyle w temacie szacunku dla rodziców i rządzenia się nie swoją kasą.
    > Wyjasniam, bo może nadal nie rozumiesz, o co biega. Nie zdziwiłabym się.

    Jesteś aspołeczna tylko. Rodzina podstawową komórką społeczną. Ale nie u
    Ciebie najwyraźniej.

  • 136. Data: 2011-07-19 17:58:25
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "zz" <p...@o...eu>

    > Czy nie rozumiesz że rodzice mogą sobie kupić co zechcą?
    > Nawet jak będą musieli zaciągnąć pożyczkę.
    > A co to obchodzi synka? Czy On spłaca?

    No przecież na tym się może skończyć. Myślisz, że dzieci i rodzice w
    normalnej rodzinie nie wspierają się wzajemnie ? Nie ma w związk uz tym
    dziedziczenia ?

  • 137. Data: 2011-07-19 18:08:44
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm>

    > Za swoją głupotę się płaci.

    Ty nie płacisz

  • 138. Data: 2011-07-26 07:32:01
    Temat: Re: Słabo mi... rodzice kupili iRobota... [OT czym jest grupa dyskusyjna]
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Wed, 13 Jul 2011 22:26:03 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > Grupa Dyskusyjna...
    >
    > a nie Płatny Portal Doradczy...

    No wlasnie - grupa dyskusyjna, a nie forum onetu.
    Kawalek FAQ:

    "Nie oceniaj postaw, czynów czy zachowania innych. Zadający pytania
    oczekują
    odpowiedzi na pytanie, a nie moralizatorskich uwag pod swoim adresem.

    Jeśli nie podoba Ci się czyn popełniony przez pytającego, idż na
    pl.pregierz
    i napiętnuj jego postępowanie.

    Wypowiedż "aleś ty głupi, że dałeś się tak zrobić" wskazuje, że jesteś
    nieodpowiedzialnym smarkaczem i powinieneś wrócić do budowania własnego
    świata z klocków LEGO.

    Pytanie: ,,Jak zmniejszyć wysokość płaconych alimentów'' nie uprawnia Cię
    w żaden sposób do jakiegokolwiek osądzania pytającego. Przepisy prawa
    regulują
    wysokość alimentów, jakie można zasądzić od zobowiązanego. Osoba uprawniona
    do otrzymania alimentów ma prawo wiedzieć, jakie podnieść argumenty,
    aby otrzymać je w jak najwyższej wysokości. Osoba zobowiązana do ich
    płacenia
    ma prawo wiedzieć, w jaki sposób wykazywać, że nie może ich uiścić w
    żądanej
    wysokości."

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 139. Data: 2011-07-26 08:54:21
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Tue, 12 Jul 2011 12:00:47 +0000 (UTC), Wojciech Bancer napisał(a):

    > Różnie bywa. Ja często mam widze różnice na poziomie 30-40%, zwłaszcza
    > na sofcie.

    I tu pojawia się durnowatość ludzi którzy porównują CENY danego
    produktu/usługi między równymi krajami.
    Trza mieć nawalone pod czupryną by porównywać, jak dzisiaj rano w RMF to
    czynili z benzyną.
    Że "po przeliczeniu" (heheh, pewnie wedle kursu walut tylko) w polsce "mamy
    dosyć tanie paliwo E95". W takiej francji to litr e95 kosztuje 6,5zł, w
    niemczech tam 6,3zł itd.
    Tylko że jeden baran z drugim ZUPEŁNIE debilnie to porównuje.
    Przecież trzeba przy takich porównaniach brać siłę nabywczą lokalnej
    waluty.
    Najprościej to zrobić poprzez przeliczenie ile za średnie wynagrodzenie w
    danym kraju można kupić litrów e95. Potem zrobić to samo z naszym krajem -
    przeliczyć że za średnie wynagrodzenie (3500brutto/2500netto) przeciętny
    polak kupi ~485 litrów e95).
    Pomijam że WIĘKSZOŚĆ polaków pracuje za 1386brutto/1032netto!!

  • 140. Data: 2011-07-26 13:37:31
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Wed, 13 Jul 2011 08:44:50 +0000 (UTC), Wojciech Bancer napisał(a):

    > Jeśli znajdziesz kupca przy takiej kwocie, to jest tyle warty.

    Znaczy jak ktos znajdzie kupca na sygnet z tombaku za 1,5 tys to jest on
    tyle warty?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)